J-10 Firebird / Vigorous Dragon (Csengdu, Kína)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
41 979
80 638
113
FLqLAScX0AYrGBT
FLo07CbX0AIO7Mq

Pakisztáni felségjelzéssel ellátott J-10C

Néhány jobb kép...

275725286_1938741272996622_1320337675086308005_n.jpg
FNko7heX0AMtK66
275661629_1938240073046742_5054222024155102242_n.jpg


 

Nagy Csaba

Well-Known Member
2017. július 26.
1 329
2 379
113
24 éves a típus
a cucc nagyon jól néz ki, amire kíváncsi lennék, az a radar képesség (esetleg ASEA ?), illetve a gép központi számítógépének a képességei, mert ez azért már manapság eléggé meghatározza az adott technika potenciáljának kihasználását
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 766
113
a cucc nagyon jól néz ki, amire kíváncsi lennék, az a radar képesség (esetleg ASEA ?), illetve a gép központi számítógépének a képességei, mert ez azért már manapság eléggé meghatározza az adott technika potenciáljának kihasználását
Szerintem ezt csak ők tudják. Amire számítani lehet, hogy pakisztániak többet mondanak majd a gépről.
 

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
41 979
80 638
113
Kína az együléses J-10-est használja, hogy segítse a pilóták átállását a J-20-asra

A kínai CCTV interjút készített Chen Liu J-20-as pilótával. Chen egyike azon kevés pilótáknak Kínában, akik a J-10, a J-16 és a J-20 típusokat is repülhették.

Chen elmondta, hogy a J-10-est az együléses változatban repült, anélkül, hogy valaha is repült volna a kétüléses változattal.
Chen elmondta, hogy a PLAAF azért tesz így, hogy kiküszöbölje azokat a problémákat, amelyek akkor merülhetnek fel, amikor a pilóták először repülnek a J-20-ason, mivel a lopakodó vadászgépnek nincs kétüléses változata.
Chen elmondta, hogy nem volt nehézsége, amikor elkezdett repülni a J-20-assal, azonban a J-20-ast nehezebb elsajátítani, mivel a fegyverek alkalmazása a J-20-ason összetettebb. A pilótának emellett fel kell dolgoznia a repülőgép fedélzetén lévő számos szenzor által szolgáltatott adatfolyamot.

 

arbalest

Well-Known Member
2011. január 11.
8 557
18 447
113
A pilótának emellett fel kell dolgoznia a repülőgép fedélzetén lévő számos szenzor által szolgáltatott adatfolyamot.
Ez szerintem egy fontos rész. Azonnal beugrott, hogy az izraeli pilóták miket nyilatkoztak az F-35-ös kiterjedt érzékelőiről, adatkapcsolatáról és a sosem tapasztalt mértékű szenzorfúziójáról.
Kérdés, hogy vajon a kínai pilóta is ilyesmire gondolt, vagy a J-20-ason még fejletlenebb, kevésbé összetett a számtalan forrásból származó információból komplex, átlátható helyzetképet összeállító szoftver.
 

wankel

Well-Known Member
2016. december 23.
891
3 942
113
Közben megnézték,hány nulla van a számlán......
Szerintem biztosan kínai gép lesz, mivel Szerbiának pénze nincs és nem is lesz. A felvett kínai hitel törlesztőrészletét is bányák , valamint a Telekom mobiltelefon és kábeltévé szolgáltató átruházásával oldják meg. Kínai cégek jelenleg bármit megtehenek az országban, semmit sem tesznek ellenük (brutális környezetszennyezés, munkásokkal szemben i eröszak, stb.). Na de elég az off-ból, pakisztáni J-10C az új festéssel:
Fh8_hd-WYAQptjM
 

Nemerson

Well-Known Member
2018. február 17.
9 765
39 057
113
Szerintem biztosan kínai gép lesz, mivel Szerbiának pénze nincs és nem is lesz. A felvett kínai hitel törlesztőrészletét is bányák , valamint a Telekom mobiltelefon és kábeltévé szolgáltató átruházásával oldják meg. Kínai cégek jelenleg bármit megtehenek az országban, semmit sem tesznek ellenük (brutális környezetszennyezés, munkásokkal szemben i eröszak, stb.). Na de elég az off-ból, pakisztáni J-10C az új festéssel:
Fh8_hd-WYAQptjM
Mink is veszünk belüle?
 
  • Tetszik
  • Vicces
Reactions: hete and LMzek 2.0