J-10 Firebird / Vigorous Dragon (Csengdu, Kína)

FLqLAScX0AYrGBT
FLo07CbX0AIO7Mq

Pakisztáni felségjelzéssel ellátott J-10C

Néhány jobb kép...

275725286_1938741272996622_1320337675086308005_n.jpg
FNko7heX0AMtK66
275661629_1938240073046742_5054222024155102242_n.jpg


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
24 éves a típus
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
a cucc nagyon jól néz ki, amire kíváncsi lennék, az a radar képesség (esetleg ASEA ?), illetve a gép központi számítógépének a képességei, mert ez azért már manapság eléggé meghatározza az adott technika potenciáljának kihasználását
 
a cucc nagyon jól néz ki, amire kíváncsi lennék, az a radar képesség (esetleg ASEA ?), illetve a gép központi számítógépének a képességei, mert ez azért már manapság eléggé meghatározza az adott technika potenciáljának kihasználását
Szerintem ezt csak ők tudják. Amire számítani lehet, hogy pakisztániak többet mondanak majd a gépről.
 
Kína az együléses J-10-est használja, hogy segítse a pilóták átállását a J-20-asra

A kínai CCTV interjút készített Chen Liu J-20-as pilótával. Chen egyike azon kevés pilótáknak Kínában, akik a J-10, a J-16 és a J-20 típusokat is repülhették.

Chen elmondta, hogy a J-10-est az együléses változatban repült, anélkül, hogy valaha is repült volna a kétüléses változattal.
Chen elmondta, hogy a PLAAF azért tesz így, hogy kiküszöbölje azokat a problémákat, amelyek akkor merülhetnek fel, amikor a pilóták először repülnek a J-20-ason, mivel a lopakodó vadászgépnek nincs kétüléses változata.
Chen elmondta, hogy nem volt nehézsége, amikor elkezdett repülni a J-20-assal, azonban a J-20-ast nehezebb elsajátítani, mivel a fegyverek alkalmazása a J-20-ason összetettebb. A pilótának emellett fel kell dolgoznia a repülőgép fedélzetén lévő számos szenzor által szolgáltatott adatfolyamot.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
A pilótának emellett fel kell dolgoznia a repülőgép fedélzetén lévő számos szenzor által szolgáltatott adatfolyamot.
Ez szerintem egy fontos rész. Azonnal beugrott, hogy az izraeli pilóták miket nyilatkoztak az F-35-ös kiterjedt érzékelőiről, adatkapcsolatáról és a sosem tapasztalt mértékű szenzorfúziójáról.
Kérdés, hogy vajon a kínai pilóta is ilyesmire gondolt, vagy a J-20-ason még fejletlenebb, kevésbé összetett a számtalan forrásból származó információból komplex, átlátható helyzetképet összeállító szoftver.
 
Közben megnézték,hány nulla van a számlán......
Szerintem biztosan kínai gép lesz, mivel Szerbiának pénze nincs és nem is lesz. A felvett kínai hitel törlesztőrészletét is bányák , valamint a Telekom mobiltelefon és kábeltévé szolgáltató átruházásával oldják meg. Kínai cégek jelenleg bármit megtehenek az országban, semmit sem tesznek ellenük (brutális környezetszennyezés, munkásokkal szemben i eröszak, stb.). Na de elég az off-ból, pakisztáni J-10C az új festéssel:
Fh8_hd-WYAQptjM
 
Szerintem biztosan kínai gép lesz, mivel Szerbiának pénze nincs és nem is lesz. A felvett kínai hitel törlesztőrészletét is bányák , valamint a Telekom mobiltelefon és kábeltévé szolgáltató átruházásával oldják meg. Kínai cégek jelenleg bármit megtehenek az országban, semmit sem tesznek ellenük (brutális környezetszennyezés, munkásokkal szemben i eröszak, stb.). Na de elég az off-ból, pakisztáni J-10C az új festéssel:
Fh8_hd-WYAQptjM
Mink is veszünk belüle?
 
  • Tetszik
  • Vicces
Reactions: hete and LMzek 2.0