Pontosan mire gondoltál? Az újak az AF-hez kerülnek, nem a Nemzeti gárdához.Leginkább, hogy megmentsék a szűkinget. Az AF annyira nem rajong érte, hogy le is passzolja az NGnek.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Pontosan mire gondoltál? Az újak az AF-hez kerülnek, nem a Nemzeti gárdához.Leginkább, hogy megmentsék a szűkinget. Az AF annyira nem rajong érte, hogy le is passzolja az NGnek.
Kérdezd úgy, hogy a "fullánk" mekkora hőterhelést kap.Az a MAWS vajon mekkora hőterhelést kap?
Miért?Ebből a szögből azért ez a fúvócső már nem tűnik olyan elegáns megoldásnak:
Onnantól fogva, hogy az F-15 gépeken nincs lamella...Nem egyszerűen csúnya, hanem semennyire sem áramvonalas.
Azért aki hajtóműveket gyárt, annak a minimum ott kezdődik, hogy a mozgatható lamellák adta kontúrt beledolgozza a hajtómű gondolájának kontúrjába.
Lehet benne akár akkora éles törés is, mint az F135-ösnél, de itt az utolsó gyűrű átmérője még nagyobb is, mint az előtte levő.
Gyanítom, hogy a mozgató munkahengereket nem tudták máshogy elfedni.
Ez a történet csak a Pratt hajtóműves F-15-ösökre vonatkozik és ott sem mindegyikre, lásd izraeli F-15I Raam gépek karbon lamellái. Bár azok megtartása inkábbcsak számlázási ügylet volt.Onnantól fogva, hogy az F-15 gépeken nincs lamella...
Nem tartom magam slampos embernek, de ez innen 'meh' szintű gondnak tűnik.
Az F-15-nél 2%-kal nőtt a légellenállás, csak legalább nem szórták teli velük a világot, mint előtte, mert folyton lepotyogtak...