A fúvócsövet nézd. Új hajtóműnek néz ki.Hogy mi? Nem értem.
A fúvócsövet nézd. Új hajtóműnek néz ki.Hogy mi? Nem értem.
Vagy csak egy WS-10-es TVC fúvócsővel.A fúvócsövet nézd. Új hajtóműnek néz ki.
popszegecs?Vagy csak egy WS-10-es TVC fúvócsővel.
Egyelőre még inkább ez a biztos.
Itt van egy J-10B-n, 2018-ból:
![]()
Úgy tudom, hogy sokkal nehezebb egy darab plexiből megcsinálni az egész kabintetőt, mint külön-külön több darabból.Miért ütközhet nehézségekbe, hogy az oroszok is "F-22" kabintetőt rakjanak a Szu-57-re? Vagy csak nem akarnak, nem látják lényegét?
Mi van abba a két tartályban, hogy a J-20-ra is kellett?
Máshol ws-15 írnak .kitudja nem lenne már meglepőVagy csak egy WS-10-es TVC fúvócsővel.
Mi tagadás, az F-35-ön elegánsabban megoldották.popszegecs?
A vájtszemüek mágszámolni vélték a lamellákat és 13 jött ki neki. Ennek 15 van.Vagy csak egy WS-10-es TVC fúvócsővel.
Egyelőre még inkább ez a biztos.
Itt van egy J-10B-n, 2018-ból:
![]()
Simán lehet, hogy a WS-15-össel is haladnak már úgy, hogy az van a baloldali hajtómű gondolában. Ki fog derülni.A vájtszemüek mágszámolni vélték a lamellákat és 13 jött ki neki. Ennek 15 van.
?????
Remélem hamarosan kiteszik a jó felbontású képet.
Az lehet, de a Szu-27/30/35 kabinteteje is elég nagy darab, már nem kellene sokkal megtoldani ahoz, hogy egyben legyen az egész. Valahogy nem tűnik olyan nagy lépésnek.Úgy tudom, hogy sokkal nehezebb egy darab plexiből megcsinálni az egész kabintetőt, mint külön-külön több darabból.
Az lehet, de a Szu-27/30/35 kabinteteje is elég nagy darab, már nem kellene sokkal megtoldani ahoz, hogy egyben legyen az egész. Valahogy nem tűnik olyan nagy lépésnek.
Mindent, amit először gyártasz, olyant nem gyártottál előtte soha sem. Nagyon frcsának találom, ha a nemtudás miatt hanyagoildnák az egybeüveg tetőt.Nem gyártottak sose ilyen egyben deklit az oroszok, lehet hogy nem tudnak.
Lehet, hogy csak megszokás. Amennyire filléres, sok vizet nem zavar. Az F-35-re is visszakerült egy belső keret, pedig technikailag az is egyetlen üvegbuborék.Állítólag nem épp olyan egyszerű. A kínaiak a protónál még merevítéseket sem tettek bele. Egy üveg volt az egész.
De aztán olyasmit olvastam, hogy a pilóták szeretik azt a merevítést, megt valamilyen referenciát ad neki repülés közben és visszapillantót is lehet rá szerelni.
Nos, fogalmam sincs, mi ennek az igazságalapja és azt sem értem mire egy 5 gen gépnek visszapillantó?
.Lehet, hogy csak megszokás. Amennyire filléres, sok vizet nem zavar. Az F-35-re is visszakerült egy belső keret, pedig technikailag az is egyetlen üvegbuborék.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..