J-20 (Chengdu, Kína)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba
Az biztos, hogy nagyon divatos a dizájnja. Hogy milyen a tartalom, azt csak talâlgatni tudjuk.
Most ez teljesen szubjektív , de az embernek van egy érzése, amikor lát vagy megfog egy tárgyat, hogy annak milyen lehet a minősége. Pl egy ruhaüzletben vagy elektrónikai üzletben simán kiválasztom a legdrágábbat a polcon anélkül, hogy előre megnézzem az árakat.
Nekem az amerikai gépekről az jön le, hogy jól össze vannak rakva, minőségi a termék. Ez méginkább kijön az F-35 estén, mint az F-22-nél. Az orosz gépnél mindíg az az érzésem, hogy kicsit le van maradva, annyira nem figyeltek a részletekre, olyan szedett-vedettebb, de alapvetően célirányos eszköz egy valamivel barbárabb világ számára, a J-20-nál meg a "szép de szar" jut eszembe, amikor a gyár ugvarán még egyben van a kocsi, de ahogy hazaérsz vele s a gyermek kinyitja az ajtaját, egyből letöri a kilincset mert szar törős műanyagból volt.
 
  • Vicces
Reactions: enzo and endre
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Roni
Kínai sajtó: Kína teljesen elsajátította a harci repülőgépek hajtóművei gyártási ciklusát

Az erőforrások fejlesztése és gyártása terén végzett sokéves erőfeszítéseknek köszönhetően Kína immár belföldi telephelyen is képes hajtóműveket gyártani a PLA légierő repülése számára harmadik fél részvétele nélkül.
Kína teljesen elsajátította a harci repülőgépek motorjainak gyártási ciklusát - a tervezéstől a gyártásig. A sugárhajtású erőművek a gépek szíve, az ország képes legyen önállóan gyártani őket, nem a termékimport esetleges korlátozásaitól függően.
- írja a Global Times.
Mint a Kínai Állami Repülőipari Vállalat Termeléstechnológiai Intézetében ismertették, a nemzeti kompetenciák megszerzése a motorgyártás területén egy speciális kutatóbázis létrehozásával kezdődött. Eleinte elsőbbséget élveztek a titánötvözet melegkovácsolása és szuperplasztikus alakítása; minden alkatrész több száz és ezer teszten ment át. Egy esetben a ventilátorlapát, amelynek fejlesztése hat évig tartott, már 60 másodperc után eltört, de a hiba ellenére a csapat megkereste a problémát, és végül megtalálta és kijavította.
30 évvel ezelőtt a fejlett harci rendszerek és felszerelések kínai gyártása messze elmaradt a fejlett országokétól. A KNK-nak tanulnia kellett a tapasztalataikból. De most Kínának nem kell másokra néznie, hiszen az ország mindent képes egyedül megvalósítani.
- jelezte a kínai sajtó.
Ugyanakkor kifejtik, hogy még sok a tennivaló - jelenleg Peking lemaradása a vezető országokhoz képest 20-30 évről 10-15-re csökkent. Olyan problémákat kell megoldani, mint a nagyobb tolóerő-tömeg arányú, szabályozott tolóerővektorral és változó munkaciklusú motorok létrehozása; kapcsolódó tanulmányok már folynak.
Mint megjegyezték, miután Kína felzárkózik a fejlett országokhoz és bekerül a "legmagasabb szintre", a továbbfejlődés problémáinak megoldása bonyolultabbá válik, hiszen ismeretlen irányokba kell járnia a maga útján.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Hát, bele kell húzzanak. A környéken az F-35-ösök kezdenek szép számban rendszerbe állni.
 
How many do you see … but even more interesting would be to know, where this images was taken?

79602-11d2124e328aa6e92432c53f6b776ac7.jpg
 
What an impressive image showing three J-20A and one J-20AS outside at the CAC facility at Chengdu/Huangtianba with several more J-20s behind partially visible in the halls.
FPHP5iTWQAMRWNI
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
One of the clearest view of J-20's WS-10C Engine Nozzles. The channels for cool air to mix with the hot engine exhaust are clearly visible, this is done to reduce the infrared signature of the fighter. Giving it all aspect stealth capabilities.
FPfCR3AaQAIFIRU