J-20 (Chengdu, Kína)

Akiket meg tudnak venni, természetesen főleg ex keleti szakemberek, nem nyugatiak, de én azt a bázist sem becsülném le azért. Igen sok kiváló képességű ember volt közöttük is, akik ha találkozik a kreativitásuk a kínai tőkével, gyártási kapacitással, tudnak nagyot alkotni.

Az igazi jövő azonban nem ez hogy mit loptak össze, vettek meg technológiát, vagy csábítottak át szakembereket, hanem a saját fiataljaik akik hazatérnek idővel külföldről. Mert mindenhol ott vannak, és ez a folyamat nem is 2 éve indult, hanem úgy 20.

Ez érett be, és én már nem csak azt látom, hogy bármelyik területen csak a szolgai másolás menne nekik.

Talán tavaly kukáztam valamelyik szak lapban, hogy cca 30 milliárd $ feletti a program költsége (központi, állami finanszírozású), de sajnos az érezhető eredmények csak évtizedes távban fognak jönni..... Egyébbként egyet értek.
 
  • Tetszik
Reactions: zsolti
Minden "osztálynélküli" társadalom építését úgy kezdték, hogy fordított eugenika keretében az összes értelmes, vagyonos állampolgárt elpusztították, majd kinevelünk sajátot magunknak címszóval, kínában is így volt, ott még a másolás is nagy szó volt, amikor a tehetség/szakértelem akasztófán végezte, ahhoz képest hatalmas a fejlődés, hála Tengnek, ő mondta "A macska mindegy, hogy fehér, vagy fekete, fogja meg az egeret!", nem tett már áthidalhatatlan különbséget a gazdasági módszerekben. Kína nem háborúzik, van törvény, ami mindenkire vonatkozik, létezik Gulág, lassan felnő egy új generáció, akik legjobb tudást, szinte korlátlan anyagi forrásokat kapnak és szép lassan nem csak tömegben, hanem minőségben is uralomra fognak törni.
 
Látszanak ott vezetékek csak rendezetten .
DsN__a4X4AAKg6U.jpg
 
Az amerikaiaknak.De ha tovább megyünk akkor kinek van előrehaladott állapotban(gépbe építve ami repül)az angoloknak meg az oroszoknak.
Meg a kínaiaknak. A WS-15 előrehaladott állapotban van és IL-76 tesztgépeken már jó néhány éve repül.
Nem azt állítom, hogy beérték amerikát vagy az oroszokat hajtóműgyártás terén, hanem azt, hogy a lemaradásukból sikerült jelentősen behozni és most már kezdenek ott lihegni mögöttük.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Roni
Meg a kínaiaknak. A WS-15 előrehaladott állapotban van és IL-76 tesztgépeken már jó néhány éve repül.
Nem azt állítom, hogy beérték amerikát vagy az oroszokat hajtóműgyártás terén, hanem azt, hogy a lemaradásukból sikerült jelentősen behozni és most már kezdenek ott lihegni mögöttük.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Évek alatt nem érett meg annyira,hogy belarakják a J20-ba?
 
  • Tetszik
Reactions: Mackensen
Évek alatt nem érett meg annyira,hogy belarakják a J20-ba?
És még néhány évig szerintem nem is fog. Először feltételezem legyártanak néhány századnyit és orosz hajtóművekkel üzemeltetik majd jó néhány évig. Közben lehet, hogy a régebbi prototípusokba vagy előszéria példányokba beszerelik és elkezdik úgy is tesztelni. Aztán mikor lesz a sárkánnyal is néhány évnyi tapasztalat akkor fogják beleépíteni.
A kevésbé rizikós hajófedélzeti J-15-el is ennyit óvatoskodnak. Habár a szárazföldi gépekbe már lassan 10 éve saját hajtómű üzemel, ezekbe még a jól ismert orosz van.
 
És még néhány évig szerintem nem is fog. Először feltételezem legyártanak néhány századnyit és orosz hajtóművekkel üzemeltetik majd jó néhány évig. Közben lehet, hogy a régebbi prototípusokba vagy előszéria példányokba beszerelik és elkezdik úgy is tesztelni. Aztán mikor lesz a sárkánnyal is néhány évnyi tapasztalat akkor fogják beleépíteni.
A kevésbé rizikós hajófedélzeti J-15-el is ennyit óvatoskodnak. Habár a szárazföldi gépekbe már lassan 10 éve saját hajtómű üzemel, ezekbe még a jól ismert orosz van.

Ez jelzi,hogy hol is tartanak.
 
Ez jelzi,hogy hol is tartanak.
Szinte minden fejlesztésük így zajlott Type-54 fregattok és rombolókon keresztül a Type-99 harckocsin át egész a J-10 vadászig. A J-10 első felszállása hetegik késett, mert a gép alatt találtak egy pénzérme nagyságú olajfoltot és míg ki nem derítették az okot addig álltak.
 
Szinte minden fejlesztésük így zajlott Type-54 fregattok és rombolókon keresztül a Type-99 harckocsin át egész a J-10 vadászig. A J-10 első felszállása hetegik késett, mert a gép alatt találtak egy pénzérme nagyságú olajfoltot és míg ki nem derítették az okot addig álltak.

Lehet magyarázni de még a saját 4.gen. hajtóművület sem merik belerakni...
Senki nem szállt volna fel hasonló olajfolyás miatt ebben semmi extra nincs,ez természetes.
 
Próbálok rájönni, hogy mit jelent a kép?
1. A saját hajtómű késik. Ismétlődik a szitu mint a J-11-esek esetében, mikor a gyár udvarán már kezdtek hajtómű nélkül torlódni a legyártott gépek, mert késett a saját. Ezért AL-31-eseket építenek beléjük.
2. Most szedték ki az AL-31-eseket.
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba
Próbálok rájönni, hogy mit jelent a kép?
1. A saját hajtómű késik. Ismétlődik a szitu mint a J-11-esek esetében, mikor a gyár udvarán már kezdtek hajtómű nélkül torlódni a legyártott gépek, mert késett a saját. Ezért AL-31-eseket építenek beléjük.
2. Most szedték ki az AL-31-eseket.

Leállt a gyártád elfogyott az orosz hajtómű.
 
  • Tetszik
Reactions: ghostface