J-20 (Chengdu, Kína)

Az indiás témákkal át kéne költözni a megfelelő topikba
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Nemerson
Nem tudom, mikori kép, mennyire megbízható számokkal.

EdC6oqBU8AczgJu
 
Láttam ma én is ezt. Ez egy 2018 közepén készült adat .2018 elején volt 50 j-16 majd csúnya lenne ha 2 évvel később csak 10 db j-16 gyártottak volna úgy hogy már a j-16-száma eléri a 140 db
Előfordulhat, beüthetett komplikáció. 2018-ban 22 J-20?
 
Mackensen a szinpad a tiéd .

http://www.is0817.com/article-24395-1.html
Mivel sajnos kínai más megoldás nincs mint a fórdító

Itt a WS-10 besorolásról lehet szó .

A Taihang három generációs nyomásának legkorábbi változata mindössze 12 tonna utóégő tolóerővel rendelkezik

Ez az alap WS-10

Később, amikor a tolóerő 13,5 tonnáról 14 tonnára nőtt, általában Taihang B típusúnak hívják.
WS-10B


Aztán az elmúlt években új, 14,5–15,5 tonnás tételek jelentek meg. Taihang C-típusának hívják
WS-10C

Majd a cikk végén van hogy a WS-15 lassan meghaladja a 18tonna tolóerőt is .
 
Mackensen a szinpad a tiéd .

http://www.is0817.com/article-24395-1.html
Mivel sajnos kínai más megoldás nincs mint a fórdító

Itt a WS-10 besorolásról lehet szó .

A Taihang három generációs nyomásának legkorábbi változata mindössze 12 tonna utóégő tolóerővel rendelkezik

Ez az alap WS-10

Később, amikor a tolóerő 13,5 tonnáról 14 tonnára nőtt, általában Taihang B típusúnak hívják.
WS-10B


Aztán az elmúlt években új, 14,5–15,5 tonnás tételek jelentek meg. Taihang C-típusának hívják
WS-10C

Majd a cikk végén van hogy a WS-15 lassan meghaladja a 18tonna tolóerőt is .


Az üzemidő pedig így alakul :
WS-10 500ó

WS-10B 300ó

WS-10C 100ó

WS-15 1 hajtómű próba + 2 felszállás !

r-h-g-s.jpg


Bocs ezt nem tudtam kihagyni !
 
  • Tetszik
Reactions: Rotten878
Mackensen a szinpad a tiéd .

http://www.is0817.com/article-24395-1.html
Mivel sajnos kínai más megoldás nincs mint a fórdító

Itt a WS-10 besorolásról lehet szó .

A Taihang három generációs nyomásának legkorábbi változata mindössze 12 tonna utóégő tolóerővel rendelkezik

Ez az alap WS-10

Később, amikor a tolóerő 13,5 tonnáról 14 tonnára nőtt, általában Taihang B típusúnak hívják.
WS-10B


Aztán az elmúlt években új, 14,5–15,5 tonnás tételek jelentek meg. Taihang C-típusának hívják
WS-10C

Majd a cikk végén van hogy a WS-15 lassan meghaladja a 18tonna tolóerőt is .
Ha jól értem 10-15 évre sacolja, míg elérik a jelenlegi szintet
 
Meg ha ezek valós számok akkor kijelenthetjük, hogy a vilag legdragabban üzemeltethető gepei pocsek hadrafoghatósággal.Na ezért kellett nekik a Szuhoj...
"AVIC’s former chairman, Lin Zuoming, told state media last year that its latest single-crystal turbine blades – used in the WS-10 series engines – can now withstand temperatures of up to 2,000 degrees Celsius (3,632 Fahrenheit). He said that development had extended the engine’s lifespan from 800 to 1,500 hours."
Forrás: https://www.scmp.com/news/china/dip...-chinas-j-15-fighter-jets-it-tries-build-navy
 
  • Tetszik
Reactions: endre
"AVIC’s former chairman, Lin Zuoming, told state media last year that its latest single-crystal turbine blades – used in the WS-10 series engines – can now withstand temperatures of up to 2,000 degrees Celsius (3,632 Fahrenheit). He said that development had extended the engine’s lifespan from 800 to 1,500 hours."
Forrás: https://www.scmp.com/news/china/dip...-chinas-j-15-fighter-jets-it-tries-build-navy

Ez kb a MIG-29 RD-33 hajtóművének szintje 1982-ből.
 
Ez kb a MIG-29 RD-33 hajtóművének szintje 1982-ből.
Inkább hasonlítsuk össze az új S-117-el ami a Su-35-ön van.
"Compared to the current AL-31F, the new engine’s service life will increase by 2–2.7 times, with the time between overhauls increasing from 500 hours to 1,000 hours, time before first overhaul standing at 1,500 hours and assigned life spiking from 1,500 hours to 4,000 hours."
Forrás: https://web.archive.org/web/2008032...urance-tests-for-s-117-engine-meant-for-su-35
És lehet ez a magyarázat arra, hogy miért kevesebb és kevesebb a megrendelés orosz hajtóművekből.
 
  • Tetszik
Reactions: endre
Ez kb a MIG-29 RD-33 hajtóművének szintje 1982-ből.
Ebben nem vagyok biztos. Az 1500 órában. Bár kérdés, hogy a life span akkor az két nagyjavítás vagy teljes üzemidő.

Itthon csak kettő együléses 29-es repült 1000 óra felett, és 2-3 900 óra táján. És mégis kaptak egy hajtómű nagyfelújítást. Asszem. Meg mintha ezen folyamat során (nekem ezt mondta valaki), a magyar fél nem kérte a forszázskamra csempék cseréjét és emiatt lett a tűz és -1 gép.

Mondjuk itt érdemes lenne utánanézni annak, hogy ki mit ér élettartam alatt?
Pontosan.
 
  • Tetszik
Reactions: endre
Ha a kínaiak komolyan gondolják a sorozatgyártás felpörgetését és tényleg csak a hajtómű a gond, akkor tudnunk kéne, vagy nagyon hamar meg kéne tőrténniek egy jelentős oroszországi hajtóműrendelésnek. Ha ez nem történik meg, az, azt jelenti, hogy beérett annyira a hazai fejlesztés, hogy elboldoguljanak azzal.
 
  • Tetszik
Reactions: endre and Roni