Tudom, hitetlen Tamás vagyok:
Nem tudom, mikori kép, mennyire megbízható számokkal.
Előfordulhat, beüthetett komplikáció. 2018-ban 22 J-20?Láttam ma én is ezt. Ez egy 2018 közepén készült adat .2018 elején volt 50 j-16 majd csúnya lenne ha 2 évvel később csak 10 db j-16 gyártottak volna úgy hogy már a j-16-száma eléri a 140 db
2018-ban 22 J-20?
Összekeverednek már az évek...Igy van2019-ben valamelyik hónapjában 36 j-20 -ról ítam .itt az oldalon is van
![]()
Mackensen a szinpad a tiéd .
http://www.is0817.com/article-24395-1.html
Mivel sajnos kínai más megoldás nincs mint a fórdító
Itt a WS-10 besorolásról lehet szó .
A Taihang három generációs nyomásának legkorábbi változata mindössze 12 tonna utóégő tolóerővel rendelkezik
Ez az alap WS-10
Később, amikor a tolóerő 13,5 tonnáról 14 tonnára nőtt, általában Taihang B típusúnak hívják.
WS-10B
Aztán az elmúlt években új, 14,5–15,5 tonnás tételek jelentek meg. Taihang C-típusának hívják
WS-10C
Majd a cikk végén van hogy a WS-15 lassan meghaladja a 18tonna tolóerőt is .
Ha jól értem 10-15 évre sacolja, míg elérik a jelenlegi szintetMackensen a szinpad a tiéd .
http://www.is0817.com/article-24395-1.html
Mivel sajnos kínai más megoldás nincs mint a fórdító
Itt a WS-10 besorolásról lehet szó .
A Taihang három generációs nyomásának legkorábbi változata mindössze 12 tonna utóégő tolóerővel rendelkezik
Ez az alap WS-10
Később, amikor a tolóerő 13,5 tonnáról 14 tonnára nőtt, általában Taihang B típusúnak hívják.
WS-10B
Aztán az elmúlt években új, 14,5–15,5 tonnás tételek jelentek meg. Taihang C-típusának hívják
WS-10C
Majd a cikk végén van hogy a WS-15 lassan meghaladja a 18tonna tolóerőt is .
"AVIC’s former chairman, Lin Zuoming, told state media last year that its latest single-crystal turbine blades – used in the WS-10 series engines – can now withstand temperatures of up to 2,000 degrees Celsius (3,632 Fahrenheit). He said that development had extended the engine’s lifespan from 800 to 1,500 hours."Meg ha ezek valós számok akkor kijelenthetjük, hogy a vilag legdragabban üzemeltethető gepei pocsek hadrafoghatósággal.Na ezért kellett nekik a Szuhoj...
"AVIC’s former chairman, Lin Zuoming, told state media last year that its latest single-crystal turbine blades – used in the WS-10 series engines – can now withstand temperatures of up to 2,000 degrees Celsius (3,632 Fahrenheit). He said that development had extended the engine’s lifespan from 800 to 1,500 hours."
Forrás: https://www.scmp.com/news/china/dip...-chinas-j-15-fighter-jets-it-tries-build-navy
Inkább hasonlítsuk össze az új S-117-el ami a Su-35-ön van.Ez kb a MIG-29 RD-33 hajtóművének szintje 1982-ből.
Ebben nem vagyok biztos. Az 1500 órában. Bár kérdés, hogy a life span akkor az két nagyjavítás vagy teljes üzemidő.Ez kb a MIG-29 RD-33 hajtóművének szintje 1982-ből.
Pontosan.Mondjuk itt érdemes lenne utánanézni annak, hogy ki mit ér élettartam alatt?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..