Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
WS-10??
Azért ez a hajtómű kérdés meglehetősen nagy gombócként megakadt a torkukon. Úgy gondolom az egész program szűk keresztmetszete ez lesz, amíg az a bizonyos beharangozott WS 15 elő nem kerül....
Ezt innen elég nehéz megmondani. Hírtelen nem is tudom mennyi idő tellt el az F-22 esetében az első LRIP gépek és a tényleges szériagyártásuak közt?Megszorultak?
Ezt innen elég nehéz megmondani. Hírtelen nem is tudom mennyi idő tellt el az F-22 esetében az első LRIP gépek és a tényleges szériagyártásuak közt?
Gondolom az első néhány századot ezzel is fel lehet szerelni.
De ha visszaemlékszel, végig azt mondtam, hogy ha kell hajtómű a gépükbe betehetik az is ami most van nem kell feltétlenül hozzá Szu-35 vásárlás.
És pont ez történik.
145 kN-ról írnak, tehát ugyanott van ez is.Jah csak ez a hajtómű gyengébb mint ami eddig volt benne...
Helló, mert a WS-10 valószínűleg nem biztonságos. Az elmúlt tíz évben csak két hajtóműves, szárazföld felett repülő J-10B/BS és J16 típusba építették be. Sorozatban épített egyhajtóművesbe, mint a J10B/C, vagy az ugyan két hajtóműves, de a tenger felett repülő J15-ösbe a mai napig orosz hajtóművet építenek be.Akkor eddig minek kellett nekik az orosz?
Helló, mert a WS-10 valószínűleg nem biztonságos. Az elmúlt tíz évben csak két hajtóműves, szárazföld felett repülő J-10B/BS és J16 típusba építették be. Sorozatban épített egyhajtóművesbe, mint a J10B/C, vagy az ugyan két hajtóműves, de a tenger felett repülő J15-ösbe a mai napig orosz hajtóművet építenek be.
Szerintem az, hogy egy J20-es protóba beépítik, még nem jelent sokat. A J10 és J15 protók is voltak/vannak vele felszerelve. Onnan lesz használható, ha a fenti típusok széria példányaiba is bekerül a WS-10-es.
Fokozatosan kezd elterjedni, és a kevésbé rizikós modellekkel kezdik.Hogy akar valaki 5.gen. hajtóművet építeni ha még a 4.gen.sem megy neki?Ugye ha 2008 óta megy a matek a WS-10-el(majd 10 éve) akkor kijelenthetjük,hogy nem megy nekik.
Fokozatosan kezd elterjedni, és a kevésbé rizikós modellekkel kezdik.
Vegyük hol terjedt el:Ha hitelt adunk Galcom szavának akkor egyáltalán nem terjed el nem,hogy fokozatosan.Pár kéthajtóművesbe raktá de csak egyet,ilyet a teszthajtóművekkel szoktak!