A MiG-AT projekt mar vagy nyolc eve kuka.Ámen!
Köszi a választ.
A MiG-AT projekt mar vagy nyolc eve kuka.Ámen!
Köszi a választ.
Bangladesben gyakorló repülés közben összeütközött két Jak-130. A pilótáknak sikerült katapultálniuk.Mind a 4-en kórházban vannak. A zuhanó roncsok megsebesítettek 2 kamaszt. Ezzel már 3 Jak-130 gépet törtek össze.
![]()
Ez a kiképzőgépek sorsa. Mondhatnánk. Amúgy idáig a Szu-34-esnek a legjobb a statisztikája, mert 1990 április 13-a péntek, azaz az első felszállása óta csak egy gépsérüléssel járó repesemény volt, pedig háborúban is megfordult a típus. És még ezt a gépet is helyrehozzák nemsokára!
Banglades ezzel kezd Indiára és az indiai Szu-30MKI kálváriára emlékeztetni. Érdekes módon csak Indiában potyognak a TVC-s Szu-30-asok.Érdekes, hogy a másik két(külföldi) Jak-130-ast üzemeltető országban semmilyen baleset nem volt eddig.
Banglades, ha ilyen tempóban folytatja a gépek elvesztését 5 év múlva elfogynak Jak-130-sok.
Az oroszok jobban teszik, ha átszervezik, felgyorsítják a gyártást...Érdekes, hogy a másik két(külföldi) Jak-130-ast üzemeltető országban semmilyen baleset nem volt eddig.
Banglades, ha ilyen tempóban folytatja a gépek elvesztését 5 év múlva elfogynak Jak-130-sok.
Bangladesben gyakorló repülés közben összeütközött két Jak-130. A pilótáknak sikerült katapultálniuk.Mind a 4-en kórházban vannak. A zuhanó roncsok megsebesítettek 2 kamaszt. Ezzel már 3 Jak-130 gépet törtek össze.
![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..