Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Így lelassult a gyártás, vagy a többi máshova megy?Akkor hogy Tisztában legyünk a számokkal idén 10 Yak-130 gépet kap a légierő
Ezekből ma 4 db leszállítottak.
Így lelassult a gyártás, vagy a többi máshova megy?
Az Sz7 légitársaság egyik Szuhoj Szuperdzset gépe a novoszibirszki reptéren.
mi az a fűzöld a háttérben?
Szerintem manapság az időben beindított katapultálások túlnyomó többsége már sikeres, életet ment. Az időben kattintásnál pedig legfontosabb szempont a vészhelyzet időben történő felismerése, itt meg hatalmas előny hogy egy iskolagépben az átlagos harci pilótánál is képzettebb vén róka, profi oktatópilóta ül hátul.Ha jól tudom, idáig az összes Jak-130 katapultálás sikeres volt.
Mint ahogy a mi Gripenünk (és még néhány más gép) katapultülésében is volt egy életlen "kés", valószínűleg a költség-racionalizálás, betanított melós általi összeszerelés áldásos hatásaként. Ráadásul ebben az az átok, hogy a sorozatgyártás előtt le lehet tesztelni a katapultülést mint kidolgozott gyártmányt, de a szériában gyártott példányokat nem, azok csak egyszer használatosak!!!Árnyalja a képet a legutóbbi Red Arrows tragédia, ahol elképzelhető hogy az ülés volt a hibás. Az egyetlen olyan komponens a katapultálási folyamatban, ami folyamatos fejlesztés alatt van. Az emberi kvalitás és a helyzet mérlegelése mindig változó, de az ülésnek jónak kell(ene) lennie.