Így lelassult a gyártás, vagy a többi máshova megy?Akkor hogy Tisztában legyünk a számokkal idén 10 Yak-130 gépet kap a légierő
Ezekből ma 4 db leszállítottak.
Így lelassult a gyártás, vagy a többi máshova megy?
Az Sz7 légitársaság egyik Szuhoj Szuperdzset gépe a novoszibirszki reptéren.![]()
mi az a fűzöld a háttérben?
Szerintem manapság az időben beindított katapultálások túlnyomó többsége már sikeres, életet ment. Az időben kattintásnál pedig legfontosabb szempont a vészhelyzet időben történő felismerése, itt meg hatalmas előny hogy egy iskolagépben az átlagos harci pilótánál is képzettebb vén róka, profi oktatópilóta ül hátul.Ha jól tudom, idáig az összes Jak-130 katapultálás sikeres volt.
Mint ahogy a mi Gripenünk (és még néhány más gép) katapultülésében is volt egy életlen "kés", valószínűleg a költség-racionalizálás, betanított melós általi összeszerelés áldásos hatásaként. Ráadásul ebben az az átok, hogy a sorozatgyártás előtt le lehet tesztelni a katapultülést mint kidolgozott gyártmányt, de a szériában gyártott példányokat nem, azok csak egyszer használatosak!!!Árnyalja a képet a legutóbbi Red Arrows tragédia, ahol elképzelhető hogy az ülés volt a hibás. Az egyetlen olyan komponens a katapultálási folyamatban, ami folyamatos fejlesztés alatt van. Az emberi kvalitás és a helyzet mérlegelése mindig változó, de az ülésnek jónak kell(ene) lennie.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..