K
kamm
Guest
A brit GKN megvette a Volvo Aerot kb 10 eve, ugy huzta be ezt. Amugy igen, ugyesek, mert szepen bevasaroltak egy csomo ilyen aerospace industry szolgaltato ceget es az Airbustol (Atlas) a Boeingen (Dreamliner) es a LM (F-35) at beszallitanak meg egy csomo masik gyartonak is. Elvileg megvette oket azota valami penzugyi befekteto csoport valami eszement osszegert - az ilyen hejak mindig megjelennek, amikor latjak, hogy bombabiztos lett a beveteled...Csak arra, hogy eddig elég jól elszeparált volt a két típus, most meg kiderül, hogy van olyan cég, ami mind a két technológiába be van huzalozva.
Ez nem (elsősorban) biztonságpolitikai kérdés, bár egy külföldi vásárló esetében megfontolandó, hogy akár az egyik, akár a másik terméket választja, van az a gazdasági entitás, ami révén így is, úgy is ugyanabban a cipőben fog járni.
Ez a külső nézőpont.
A cég irányából nézve igen, azt mondom, ez egy ügyesen összerakott konzorcium, hiszen nem csak, hogy több lábon állnak, de a portfóliójuk elég sok biztos pillért tartalmaz. Akárhogy is dönt a piac, nekik lesz közük az üzlethez.