Hát hallod, most vagy te vagy berúgva vagy én, mert a saját linkelt cikket ellentmond annak, amit állítasz...
A projekt 2014-ben indult újra, 29 milliárdos becsült költséggel, 2017-es átadással.
Igen, biztos V. hibája az, hogy 3 év alatt semmit sem tudnak ezek a balfaszok elintézni. 2014 után indult újra az egész, amikor Vitézynek már egy év sem volt hátra. Azóta eltelt 3 év és kézivezérléses és balfasz lett az egész fővárosi közlekedésszervezés. Igen, biztos V. hibája az, hogy 3 év alatt semmit sem tudnak ezek a balfaszok elintézni
Mivel én színjózan vagyok, így kizárásos alapon te vagy bebaszva.
Ez egyben megmagyarázná azt is, hogy miért vagy képtelen értelmezni a cikket, ami az általad a cikk elejéről kiragadott egyetlen bulletpoint után végig azt részletezi, hogyan mendezselte félre az egészet a Vitézy, kezdve a hibás, megalomán koncepciótól, amihez ha nem ragaszkodik, már rég lenne egy egyszerű, működőképes, a célnak tökéletesen megfelelő elektronikus jegyrendszer. Mellesleg a cikk szerint Nem 2014
után, hanem 2014-
ben indult újra a projekt (t.i. a Demszky érában elhasalt Elektra rendszer helyetti új koncepcióként), szóval nem csak a szövegértés, a hazudás is gyengén megy.
A szerződést egy hozzá nem értő, mindenki másnak aláígérő céggel (SB), szar feltételekkel 2014 őszén írták alá Vitézy ideje alatt, mielőtt végre kirúgták volna. Értelemszerűen ezt a csodálatos szerződést ők is készítették elő.
Gondolom az is meglepő, hogy 37 milliárdnál tart a projekt, pontosan annyinál, amennyiért a korábban hasonló projektet megvalósító cégek (Cubic, LG) vállalták volna (35-40 milliárd). A Vitézy által leszerződött SB, amelyik soha nem látott hasonlót meg beígérte 28-ért. Gondolom senki sem találkozott még kókler szakival, amelyik aláígér a másik kettőnek, időközben kiderül, hogy fogalma sincs mit meg hogyan kell csinálni és a végén lényegesen drágább lesz az egész, mint a másik kettőé aki értett volna is hozzá. Itt is ez megy.
Ha eleve szét van bonyolítva az egész projekt, ha eleve szar feltételekkel vettek fel rá fejlesztési hitelt, ha eleve alkalmatlan vállalkozót választottak ki, ott vajon ki lesz a felelős? Pont ugyanez ment a végtelenül túlbonyolított BUBI-val is (ott a telekom szerencsétlenkedett az informatikával). Hát, ugye, ilyen szerződést sikerült kötni.
Ha már a hitelre is leszerződtél, kicsit nehéz kimászni szerződésszegés és masszív kötbérek nélkül az utánad jövő csapatnak, akiknek más választása nincsen, az általad kötött szar szerződés alapján, az általad választott kóklerekkel kénytelen megvalósítani meg a teljesen feleslegesen túlbonyolított lázálmot, aztán lehet őket szídni. Nem baj, mert ott a villamosimádó/biciklista rajongó, aki gondolkodás nélkül visszaböfögi, hogy mindenki másnak a hibájából áll a projekt, amit te szerveztél le, és minden jól menni,
ha továbbra is te menedzselnéd az eddigiekhez hasonló profi módon az egészet.
és az, hogy a teljesítmény indikátora az, hogy Halottak napján zárnak le temetői villamost és 2 hét alatt sem tudták a Déli Pu. zárva tartása mellett sűríteni a 4-es metrót.
Fröcsi fröcsi fröcsi. Forrás? A teljesítmény objektív indikátora inkább az, ha az embert mindenhonnan kirúgják.
Idegbeteg? Ezt mi alapján jelented ki? Akkor a korábbi vezérek és emberek kik voltak, akik egy összetett mondat megfogalmazására is képtelenek voltak...?
Emberünk képtelen együtt dolgozni másokkal, ha nem az történik amit ő akar - függetlenül attól, hogy egy óriási szervezetet vezet, rengeteg ütköző érdekkel hisztériás rohama támad, teljesen infantilis reakciói vannak. Kirúgják, rokonságtól kegyelemből kap egy sóhivatalt (múzeumot), ahol eljátszhatja a szakértőt, miután mind a VEKE, mind a BKK kirúgta. Emberünk erre évek óta(!!) mást sem csinál, mint a tütübárból, a saját facebook oldaláról üzenget, beszólogat, sárt dobál. Képtelen leszakadni a témáról. Nem kell elmeorvosnak lenni, hogy lássa az ember, hogy ez egy nem normális elmeállapot. Nehéz nem látni az elkényeztetett, félrenevelt gazdag hülyegyerek pszichopatikus dühét, aki egyszerűen képtelen normális, felnőtt keretek között reagálni életszituációkra és továbblépni.
A Futár előtt a diszpécsernek sem volt fogalma, hogy merre járnak a járművek, most igen
Persze, ahogy Móriczka elképzeli, évtizedig sötétségben élt a forgalomirányítás (ki tudja minek is volt egyáltalán), amíg nem jött a digitális korszak messiása.
sőt, az utasok is látják, tervezhető az átszállás az app-pal. A FUTÁR-ra épülő appot kb. azonos mennyiségű user használja, mint a Google utazástervezőt, ezzel a BKK app. egyedülálló egész Európában. Konkrétan a FUTÁR nélkül a Gmaps utazástervező sem lenne.
A hazudozás továbbra is gyengén megy, a FUTÁR (
2014 októberében átadva) előtt
3,5 évvel volt már Google mapban (apple mapsben valamivel később) funkcióként utazásszervező Magyarországon (az USA-ban meg már fél évtizeddel korábban, mindeféle futár nélkül), és egy egyszerű digitalizált menetrend bőven elég volt hozzá műszakilag. Kb. egy XML amiből kiolvasták az adatot. Kétlem, hogy ennél, mármint offline menetrend adatbázisnál a mai napig többet használnának, max. ha vmelyik járat nem megy éppen. Rohadtul nem kellett ehhez futár.
A Futár annyit tesz hozzá, hogy az appon látod hol megy éppen a 7-es busz, ami baromi hipszter, a villamosbuzik meg gondolom elcsöppenek rajta, hogy úúúú jön a 49-es, de érdemi többlet információt a sima utazóközönségnek nem ad. A forgalomirányításnak persze jó, de aki a Futár appal meg az évekig össze vissza működő e-táblákkal jön, mint fejlesztés, azt visítva röhögöm ki.
Ez az egész komment mutatja, hogy mennyire vagy képben... FUTÁR nélkül ma az lenne az utazásterezés, hogy pdf é papíralapú menetrendet és térképet nézegetsz.
Mint a mellékelt ábra mutatja, sajnos pont fordítva van. Halvány lila fogalmad nincsen az egészről, egyedül a Vitézy féle hazugság paneleket vagy képes visszaböfögni.
Elnézést, de eszemfaszom megáll azon a gerinctelen mocskolódáson, amit itt előadsz.
A kritikus rendszerhibáknak és az ebből fakadó permanens hisztinek is jót tenne, ha ezek egyikét vagy mindkettőt időnként használnád is.[/QUOTE][/QUOTE]