[Kantin] Magyarország

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Status
Not open for further replies.

Matróz Kommandó

Well-Known Member
2017. március 21.
1 101
3 815
113
Alapproblémának tartom, hogy Magyarországon olyan mértékben elterjedt és a mindennapok szövetébe beivódott az általános fikakultúra, hogy mára komoly akadálya lett a szakmai munkának elsősorban emberi megközelítésből. Kiváló szakemberek, kohenrens vízióval rendelkező, tenni akaró szakpolitikusok azért nem cselekszenek vagy sodródnak az ad-hoc működő környezettel, mert bármilyen egyedi, arccal vállalt kezdeményezésre, köpködés, fanyalgás, gáncsoskodás a válasz. A támadások 99%-a legtöbbször nem is szakmai érvekkel alátámasztott kritika, hanem a kezdeményezőt személyében, emberi mivoltában éri.
Ennek sajnos több okát látom, de a leggyakoribb az azonnal megjelenő 10millió szakértő, a szakmában dolgozó irígyek, a lusták konok kifogáskeresése és a szimpla, megkeseredésből fakadó általános rosszindulat.
Az emberek többsége élmény szinten jobban várja, hogy egy bukást láthasson, mint egy közös sikert. Még akkor is, ha annak a sikernek a gyömölcsét később ő maga is élvezi/élvezné.
Vitézy tipikus esete ennek. Lehet őt szeretni vagy nem szeretni, mindkettőnek megvan a számtalan oka, de az eredményeit (különösen a megelőző időszakkal összevetve és a szakamai/politikai ellenszelet figyelembe véve) elvitatni vagy rendkívüli ostobaságra, vagy rendkívüli rosszindulatra vall.
Alapvetően egyetértek, annyiban árnyalnám, hogy szerintem egy kisebbség várja a bukást aki irigy, rosszindulatú és sajnos nagy médianyilvánossággal is bír.
 
M

molnibalage

Guest
Közlekedés tervező cégnél vagyok mérnök, mikor Vitézy még a VEKE-ben osztotta az észt, egy emberként utáltuk.
BKV-n kívül vagy belül...?

Mert évtizedek óta azt kérdeztem, hogy a BKV-nak volt ilyen részlege, akkor az ott dolgozók m a f*szért kapták a pénzt? Vagy bárki, aki menetrendet készített? Mert szaruk vagy sehogy sem csinálták. 2007-ben a VEKE dolgozta ki az új éjszakai buszközlekedési rendszert, azóta van normális éjszakai buszközlekedés Bp-n. Ingyen, utaskm-re fillérre levezetve minden. Ugyanannyi pénzből lett 3-szor több járat.

Halkan kérdem meg, hogy akkor ki és mire a búbánatra kapta a fizetését, ha lelkes civilek ingyen végezték el azt, ami a BKV feladata lett volna és amire azt mondta a BKV, hogy nem lehet megcsinálni?

Ezek után, van képe K-nak ide böfögni folyamatosa azt, amit. Kurva vastag arcbőr kell ehhez.

Mikor eltelt két év rájöttünk hogy évtizedek óta az első ember akinek van elképzelése arról hogy milyen közlekedést szeretne Budapesten, a hálózattól egészen az utastájokztatásig és a piktogrammok egységességéig. Követett el hibákat? Na az biztos! Hogy vele pár év alatt 20 évet ugrott előre a Budapesti közlekedés sok ága? Az is biztos! Én szeretném ha visszajönne!
Jelenleg kb. minden enyészetté válik, amit sikerült 2014-ig elérni.

  • Pl. hiába van jó fonódó villamos, ha a szabályszegő autósok feltartják a villamost és a főpolg. közvetlen utasítására állították le a kamerát, ami büntetni hivatott volna min. hónapos türelmi időszak után. Tehát néhány fasztarisznya baszik ki több száz emberrel, aki a villamost használja. És ez a főpolgi szerint teljesen rendben van, nem hajtották végre a szükséges forgalmi módosításokat.
  • Aztán jött a "zseniális" húzás, amikor a Margit híd felé buszsávot számolták fel. Az eredmény az előre megjósolt lett.
  • Ma ott tart a közlekedésszervezés, hogy Halottak napja előtt és alatt zárják le az egyik legnagyobb bp-i temető felé tartó villamost.
  • A Déli pu. felújítását a BKK semmilyen módon nem reagálta le, a MÁV sem. Az utasok meg szoptak két hétig.
Ezen a ponton már kedvem lenne elég sok felelőst jól tarkónbaszni.
 

alali77

Well-Known Member
2011. szeptember 19.
4 186
10 660
113
BKV-n kívül vagy belül...?

Mert évtizedek óta azt kérdeztem, hogy a BKV-nak volt ilyen részlege, akkor az ott dolgozók m a f*szért kapták a pénzt? Vagy bárki, aki menetrendet készített? Mert szaruk vagy sehogy sem csinálták. 2007-ben a VEKE dolgozta ki az új éjszakai buszközlekedési rendszert, azóta van normális éjszakai buszközlekedés Bp-n. Ingyen, utaskm-re fillérre levezetve minden. Ugyanannyi pénzből lett 3-szor több járat.

Halkan kérdem meg, hogy akkor ki és mire a búbánatra kapta a fizetését, ha lelkes civilek ingyen végezték el azt, ami a BKV feladata lett volna és amire azt mondta a BKV, hogy nem lehet megcsinálni?

Ezek után, van képe K-nak ide böfögni folyamatosa azt, amit. Kurva vastag arcbőr kell ehhez.


Jelenleg kb. minden enyészetté válik, amit sikerült 2014-ig elérni.

  • Pl. hiába van jó fonódó villamos, ha a szabályszegő autósok feltartják a villamost és a főpolg. közvetlen utasítására állították le a kamerát, ami büntetni hivatott volna min. hónapos türelmi időszak után. Tehát néhány fasztarisznya baszik ki több száz emberrel, aki a villamost használja. És ez a főpolgi szerint teljesen rendben van, nem hajtották végre a szükséges forgalmi módosításokat.
  • Aztán jött a "zseniális" húzás, amikor a Margit híd felé buszsávot számolták fel. Az eredmény az előre megjósolt lett.
  • Ma ott tart a közlekedésszervezés, hogy Halottak napja előtt és alatt zárják le az egyik legnagyobb bp-i temető felé tartó villamost.
  • A Déli pu. felújítását a BKK semmilyen módon nem reagálta le, a MÁV sem. Az utasok meg szoptak két hétig.
Ezen a ponton már kedvem lenne elég sok felelőst jól tarkónbaszni.
Én magán cégnél vagyok, építőmérnök, de vannak közlekedés mérnök kollégák is, a BKK-nak (is) szoktunk dolgozni.
A BKV hogy mit csinál az felemás, ők most jobbára a fenntartási munkákért felelnek csak, van egy kis lassúság bennük meg jó adag ellenkezés a változásokkal szemben, de bizonyos szakmai témákban nagyon jók.
 

Kurfürst

Well-Known Member
2017. szeptember 14.
5 146
16 754
113
Sajnálom hogy kirúgták, az e-jegy rendszer már rég működhetne.

Ezzel csak az a gond, hogy épp Vitézy miatt nem működik. Sikerült már a legelején elbasznia. Neki sikerült ugyanis a világ legbonyolultabb rendszerét kiválasztani, lesöpörni minden szakmai érvet és elbaszni rengeteg pénzt, kiválasztani egy amúgy kérdéses hozzáértésű alvállalkozót.

https://tldr.444.hu/2018/03/12/mar-...nikus-jegyrendszert-holott-meg-el-sem-keszult

Most persze bőszen hazudik a kispadról, és mutogat másra, hogy miért nem működik. Aljas, sunyi, gerinctelen hozzáállás.

Ez akár az egész "karrierje" rövid összefoglalója is lehetne, minden érdem és szakértelem és tapasztalat nélkül, pusztán rokoni kapcsolatok alapján kineveztek egy idegbeteg huszonéves srácot egy olyan, külön neki kreált pozira, amire más ilyen képzettség/tapasztalat totális hiánya mellett soha nem került volna be, amihez nyúlt az szarrá vált vagy teljesen értelmetlen (túlbonyolított és éveket késő Bubi, túlbonyolított és éveket késő Rigó, teljesen felesleges hipster beruházásként a Futár, bilikékre festett buszok, 50 misis tanulmányok - az amúgy addigra már elvetett - dugódíjakról,), sunyin, pszichopata módon erőltetett "forgalomcsillapítások" és villamosfétis, fonódó helyett szopódó villamos, direkt okozott dugók a bekötőutakon.

Nettó aljasság és tapasztalathiány a mérleg. Utána persze orrba-szájba hazudik és másra keni másra a kakit, amit meg mások elvégeztek azt meg magának vindikálja. Kb. ennyiben foglalható össze az egész karrierje. Az a szomorú, hogy van aki még el is hiszi neki.
 
  • Tetszik
Reactions: zeal
M

molnibalage

Guest
Ezzel csak az a gond, hogy épp Vitézy miatt nem működik. Sikerült már a legelején elbasznia. Neki sikerült ugyanis a világ legbonyolultabb rendszerét kiválasztani, lesöpörni minden szakmai érvet és elbaszni rengeteg pénzt, kiválasztani egy amúgy kérdéses hozzáértésű alvállalkozót.

https://tldr.444.hu/2018/03/12/mar-...nikus-jegyrendszert-holott-meg-el-sem-keszult

Most persze bőszen hazudik a kispadról, és mutogat másra, hogy miért nem működik. Aljas, sunyi, gerinctelen hozzáállás.

Ez akár az egész "karrierje" rövid összefoglalója is lehetne, minden érdem és szakértelem és tapasztalat nélkül, pusztán rokoni kapcsolatok alapján kineveztek egy idegbeteg huszonéves srácot egy olyan, külön neki kreált pozira, amire más ilyen képzettség/tapasztalat totális hiánya mellett soha nem került volna be, amihez nyúlt az szarrá vált vagy teljesen értelmetlen (túlbonyolított és éveket késő Bubi, túlbonyolított és éveket késő Rigó, teljesen felesleges hipster beruházásként a Futár, bilikékre festett buszok, 50 misis tanulmányok - az amúgy addigra már elvetett - dugódíjakról,), sunyin, pszichopata módon erőltetett "forgalomcsillapítások" és villamosfétis, fonódó helyett szopódó villamos, direkt okozott dugók a bekötőutakon.

Nettó aljasság és tapasztalathiány a mérleg. Utána persze orrba-szájba hazudik és másra keni másra a kakit, amit meg mások elvégeztek azt meg magának vindikálja. Kb. ennyiben foglalható össze az egész karrierje. Az a szomorú, hogy van aki még el is hiszi neki.
Hát hallod, most vagy te vagy berúgva vagy én, mert a saját linkelt cikket ellentmond annak, amit állítasz...

A projekt 2014-ben indult újra, 29 milliárdos becsült költséggel, 2017-es átadással.


2014 után indult újra az egész, amikor Vitézynek már egy év sem volt hátra. Azóta eltelt 3 év és kézivezérléses és balfasz lett az egész fővárosi közlekedésszervezés. Igen, biztos V. hibája az, hogy 3 év alatt semmit sem tudnak ezek a balfaszok elintézni és az, hogy a teljesítmény indikátora az, hogy Halottak napján zárnak le temetői villamost és 2 hét alatt sem tudták a Déli Pu. zárva tartása mellett sűríteni a 4-es metrót.

Idegbeteg? Ezt mi alapján jelented ki? Akkor a korábbi vezérek és emberek kik voltak, akik egy összetett mondat megfogalmazására is képtelenek voltak...?

teljesen felesleges hipster beruházásként a Futár,
Hipster? Ja persze...

A Futár előtt a diszpécsernek sem volt fogalma, hogy merre járnak a járművek, most igen sőt, az utasok is látják, tervezhető az átszállás az app-pal. A FUTÁR-ra épülő appot kb. azonos mennyiségű user használja, mint a Google utazástervezőt, ezzel a BKK app. egyedülálló egész Európában. Konkrétan a FUTÁR nélkül a Gmaps utazástervező sem lenne.

Ez az egész komment mutatja, hogy mennyire vagy képben... FUTÁR nélkül ma az lenne az utazásterezés, hogy pdf é papíralapú menetrendet és térképet nézegetsz.

Elnézést, de eszemfaszom megáll azon a gerinctelen mocskolódáson, amit itt előadsz.
 

alali77

Well-Known Member
2011. szeptember 19.
4 186
10 660
113
Ezzel csak az a gond, hogy épp Vitézy miatt nem működik. Sikerült már a legelején elbasznia. Neki sikerült ugyanis a világ legbonyolultabb rendszerét kiválasztani, lesöpörni minden szakmai érvet és elbaszni rengeteg pénzt, kiválasztani egy amúgy kérdéses hozzáértésű alvállalkozót.

https://tldr.444.hu/2018/03/12/mar-...nikus-jegyrendszert-holott-meg-el-sem-keszult

Most persze bőszen hazudik a kispadról, és mutogat másra, hogy miért nem működik. Aljas, sunyi, gerinctelen hozzáállás.

Ez akár az egész "karrierje" rövid összefoglalója is lehetne, minden érdem és szakértelem és tapasztalat nélkül, pusztán rokoni kapcsolatok alapján kineveztek egy idegbeteg huszonéves srácot egy olyan, külön neki kreált pozira, amire más ilyen képzettség/tapasztalat totális hiánya mellett soha nem került volna be, amihez nyúlt az szarrá vált vagy teljesen értelmetlen (túlbonyolított és éveket késő Bubi, túlbonyolított és éveket késő Rigó, teljesen felesleges hipster beruházásként a Futár, bilikékre festett buszok, 50 misis tanulmányok - az amúgy addigra már elvetett - dugódíjakról,), sunyin, pszichopata módon erőltetett "forgalomcsillapítások" és villamosfétis, fonódó helyett szopódó villamos, direkt okozott dugók a bekötőutakon.

Nettó aljasság és tapasztalathiány a mérleg. Utána persze orrba-szájba hazudik és másra keni másra a kakit, amit meg mások elvégeztek azt meg magának vindikálja. Kb. ennyiben foglalható össze az egész karrierje. Az a szomorú, hogy van aki még el is hiszi neki.
Hehe, ezeken a tanulmányokon az én munkahelyem is dolgozott. És hát mi azt csináljuk meg amit megrendelnek, néha mondjuk hogy ez így nem jó, a válasz az hogy akkor nem fizetnek, akkor nesztek, egyétek.
 

notaricon

Well-Known Member
2016. január 7.
3 522
12 630
113
Ezzel csak az a gond, hogy épp Vitézy miatt nem működik. Sikerült már a legelején elbasznia. Neki sikerült ugyanis a világ legbonyolultabb rendszerét kiválasztani, lesöpörni minden szakmai érvet és elbaszni rengeteg pénzt, kiválasztani egy amúgy kérdéses hozzáértésű alvállalkozót.

https://tldr.444.hu/2018/03/12/mar-...nikus-jegyrendszert-holott-meg-el-sem-keszult

Most persze bőszen hazudik a kispadról, és mutogat másra, hogy miért nem működik. Aljas, sunyi, gerinctelen hozzáállás.

Ez akár az egész "karrierje" rövid összefoglalója is lehetne, minden érdem és szakértelem és tapasztalat nélkül, pusztán rokoni kapcsolatok alapján kineveztek egy idegbeteg huszonéves srácot egy olyan, külön neki kreált pozira, amire más ilyen képzettség/tapasztalat totális hiánya mellett soha nem került volna be, amihez nyúlt az szarrá vált vagy teljesen értelmetlen (túlbonyolított és éveket késő Bubi, túlbonyolított és éveket késő Rigó, teljesen felesleges hipster beruházásként a Futár, bilikékre festett buszok, 50 misis tanulmányok - az amúgy addigra már elvetett - dugódíjakról,), sunyin, pszichopata módon erőltetett "forgalomcsillapítások" és villamosfétis, fonódó helyett szopódó villamos, direkt okozott dugók a bekötőutakon.

Nettó aljasság és tapasztalathiány a mérleg. Utána persze orrba-szájba hazudik és másra keni másra a kakit, amit meg mások elvégeztek azt meg magának vindikálja. Kb. ennyiben foglalható össze az egész karrierje. Az a szomorú, hogy van aki még el is hiszi neki.
Ne haragudj, de nekem ez sokadik olvasásra is fröcsögésnek tűnik.
Csúsztatás a dugódíjas tanulmányt Vitézyre kenni (a kormány a dugódíjat a tanulmány megrendelése után kaszálta el, a tanulmányt a város rendelte meg a BKK-n keresztül, még a 4-es metróhoz kapcsolódó uniós vállalás miatt), az e-jegy rendszerrel kapcsolatos tévedésedre (finoman foglamazva) molni már rámutatott, az meg hogy amihez nyúlt szarrá vált, hát a demszkáj érát követő közlekedésszervezési változások tükrében ez a kijelentés, hogy úgy mondjam epic.
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba

Kurfürst

Well-Known Member
2017. szeptember 14.
5 146
16 754
113
Ne haragudj, de nekem ez sokadik olvasásra is fröcsögésnek tűnik.

Sajnos nem értünk ebben egyet, nekem meg a te meg molni agymenése tűnik annak, szembesítettek titeket a tényekkel, erre érvek, tények, források a részetekről nincsenek, elkeseredetten próbáljátok védeni az idolotokat.

Csúsztatás a dugódíjas tanulmányt Vitézyre kenni (a kormány a dugódíjat a tanulmány megrendelése után kaszálta el, a tanulmányt a város rendelte meg a BKK-n keresztül, még a 4-es metróhoz kapcsolódó uniós vállalás miatt),

Ahogyan mondani szokás, "ezzel szemben a tények":

-2012. június 13-án már parlament előtt van a dugódíj bevezetési javaslat (FIDESZ / KDNP kezdeményezés), mindenki előtt ismert, hogy el is kaszálhatja a parlament
-2012. június 28-án a BKK/Vitézy a szavazás előtt még villámgyorsan aláír egy szerződést a COWI Magyarország Kft-vel dugódíj tanulmányról, csekély 50 millió forint értékben
-2012. július 6-án, bő egy héttel később a Parlament leszavazza a dugódíjas módosító javaslatot. Mit ad Isten, a FIDESZ által előterjesztett mód javaslatot a FIDESZ sem támogatja.
-Nézz utána Vitézy Dávid családfájának és tippeld meg, tudott-e róla előre és hogy mennyire volt komoly az egész javaslat, amit az a párt is leszavaz, amelyik indítványozta.

A sorok között olvasva, itt az lehetett hogy eleve nem akartak dugódíjat, a megörökölt M4 szerződés persze kötötte őket, így ment a színház hogy jajj hát próbáltuk de a parlament sajnos leszavazta. Hogy miért kellett a minden bizonnyal őrülten meglepő szavazási eredmény előtt gyorsan aláírni egy szerződést 50 millió forint teljesen felesleges elköltéséről, mindenkinek a képzeletére bízom.

az e-jegy rendszerrel kapcsolatos tévedésedre (finoman foglamazva) molni már rámutatott,

Semmire nem mutatott rá, egyszerűen el sem olvasta cikket, vagy hazudott.

az meg hogy amihez nyúlt szarrá vált, hát a demszkáj érát követő közlekedésszervezési változások tükrében ez a kijelentés, hogy úgy mondjam epic.

Nekem inkább az a szélmalomharc tűnik epicnek, amit ti ketten a tényekkel szemben vívtok. Kétségbeesetten megy a szerencsenmosdatás, források, tények, érvek nélkül.

Az hogy a BKV (a MÁV-hoz hasonlóan) egy teljesen begyöpösödött, változásra képtelen agyaggólem volt, amit belülről lehetetlen lett volna megreformálni, nem vitás.
A BKK létrehozása ilyen szempontból egy jó döntés volt, mert lehetőséget adott egy szakmailag hozzáértő, friss szemléletű vérfrissítésre. A gond csak az, hogy erre a feladatra a mindenféle szakmai ismeretet, élettapasztalatot, menedzselési készséget nélkülöző, mellesleg nettó elmebeteg és mindenféle gátlástól mentes Vitézy-t sikerült megtalálni (aki hozta maga után a huszonéves, hasonszőrű haverjaiból álló sleppjét is). És nem egy tapasztalt közlekedésszervezőkből, mérnökökből, tapasztalt menedzserekből álló csapatot. Néhány évig tartó ámokfutása alatt sajnos külön bejáratú homokozójának nézte a fővárost. A BKK ebben a formában nem volt más, mint egy óriásira hízlalt, 20 éves "menedzserekből" álló PR vízfej tényleges szakmai tudás és kontrollálhatóság nélkül.
 
  • Tetszik
Reactions: zeal

Kurfürst

Well-Known Member
2017. szeptember 14.
5 146
16 754
113
Hát hallod, most vagy te vagy berúgva vagy én, mert a saját linkelt cikket ellentmond annak, amit állítasz...

A projekt 2014-ben indult újra, 29 milliárdos becsült költséggel, 2017-es átadással.


Igen, biztos V. hibája az, hogy 3 év alatt semmit sem tudnak ezek a balfaszok elintézni. 2014 után indult újra az egész, amikor Vitézynek már egy év sem volt hátra. Azóta eltelt 3 év és kézivezérléses és balfasz lett az egész fővárosi közlekedésszervezés. Igen, biztos V. hibája az, hogy 3 év alatt semmit sem tudnak ezek a balfaszok elintézni

Mivel én színjózan vagyok, így kizárásos alapon te vagy bebaszva.

Ez egyben megmagyarázná azt is, hogy miért vagy képtelen értelmezni a cikket, ami az általad a cikk elejéről kiragadott egyetlen bulletpoint után végig azt részletezi, hogyan mendezselte félre az egészet a Vitézy, kezdve a hibás, megalomán koncepciótól, amihez ha nem ragaszkodik, már rég lenne egy egyszerű, működőképes, a célnak tökéletesen megfelelő elektronikus jegyrendszer. Mellesleg a cikk szerint Nem 2014 után, hanem 2014-ben indult újra a projekt (t.i. a Demszky érában elhasalt Elektra rendszer helyetti új koncepcióként), szóval nem csak a szövegértés, a hazudás is gyengén megy.

A szerződést egy hozzá nem értő, mindenki másnak aláígérő céggel (SB), szar feltételekkel 2014 őszén írták alá Vitézy ideje alatt, mielőtt végre kirúgták volna. Értelemszerűen ezt a csodálatos szerződést ők is készítették elő.

Gondolom az is meglepő, hogy 37 milliárdnál tart a projekt, pontosan annyinál, amennyiért a korábban hasonló projektet megvalósító cégek (Cubic, LG) vállalták volna (35-40 milliárd). A Vitézy által leszerződött SB, amelyik soha nem látott hasonlót meg beígérte 28-ért. Gondolom senki sem találkozott még kókler szakival, amelyik aláígér a másik kettőnek, időközben kiderül, hogy fogalma sincs mit meg hogyan kell csinálni és a végén lényegesen drágább lesz az egész, mint a másik kettőé aki értett volna is hozzá. Itt is ez megy.

Ha eleve szét van bonyolítva az egész projekt, ha eleve szar feltételekkel vettek fel rá fejlesztési hitelt, ha eleve alkalmatlan vállalkozót választottak ki, ott vajon ki lesz a felelős? Pont ugyanez ment a végtelenül túlbonyolított BUBI-val is (ott a telekom szerencsétlenkedett az informatikával). Hát, ugye, ilyen szerződést sikerült kötni.

Ha már a hitelre is leszerződtél, kicsit nehéz kimászni szerződésszegés és masszív kötbérek nélkül az utánad jövő csapatnak, akiknek más választása nincsen, az általad kötött szar szerződés alapján, az általad választott kóklerekkel kénytelen megvalósítani meg a teljesen feleslegesen túlbonyolított lázálmot, aztán lehet őket szídni. Nem baj, mert ott a villamosimádó/biciklista rajongó, aki gondolkodás nélkül visszaböfögi, hogy mindenki másnak a hibájából áll a projekt, amit te szerveztél le, és minden jól menni, ha továbbra is te menedzselnéd az eddigiekhez hasonló profi módon az egészet.

és az, hogy a teljesítmény indikátora az, hogy Halottak napján zárnak le temetői villamost és 2 hét alatt sem tudták a Déli Pu. zárva tartása mellett sűríteni a 4-es metrót.

Fröcsi fröcsi fröcsi. Forrás? A teljesítmény objektív indikátora inkább az, ha az embert mindenhonnan kirúgják. :)

Idegbeteg? Ezt mi alapján jelented ki? Akkor a korábbi vezérek és emberek kik voltak, akik egy összetett mondat megfogalmazására is képtelenek voltak...?

Emberünk képtelen együtt dolgozni másokkal, ha nem az történik amit ő akar - függetlenül attól, hogy egy óriási szervezetet vezet, rengeteg ütköző érdekkel hisztériás rohama támad, teljesen infantilis reakciói vannak. Kirúgják, rokonságtól kegyelemből kap egy sóhivatalt (múzeumot), ahol eljátszhatja a szakértőt, miután mind a VEKE, mind a BKK kirúgta. Emberünk erre évek óta(!!) mást sem csinál, mint a tütübárból, a saját facebook oldaláról üzenget, beszólogat, sárt dobál. Képtelen leszakadni a témáról. Nem kell elmeorvosnak lenni, hogy lássa az ember, hogy ez egy nem normális elmeállapot. Nehéz nem látni az elkényeztetett, félrenevelt gazdag hülyegyerek pszichopatikus dühét, aki egyszerűen képtelen normális, felnőtt keretek között reagálni életszituációkra és továbblépni.

A Futár előtt a diszpécsernek sem volt fogalma, hogy merre járnak a járművek, most igen

Persze, ahogy Móriczka elképzeli, évtizedig sötétségben élt a forgalomirányítás (ki tudja minek is volt egyáltalán), amíg nem jött a digitális korszak messiása.

sőt, az utasok is látják, tervezhető az átszállás az app-pal. A FUTÁR-ra épülő appot kb. azonos mennyiségű user használja, mint a Google utazástervezőt, ezzel a BKK app. egyedülálló egész Európában. Konkrétan a FUTÁR nélkül a Gmaps utazástervező sem lenne.

A hazudozás továbbra is gyengén megy, a FUTÁR (2014 októberében átadva) előtt 3,5 évvel volt már Google mapban (apple mapsben valamivel később) funkcióként utazásszervező Magyarországon (az USA-ban meg már fél évtizeddel korábban, mindeféle futár nélkül), és egy egyszerű digitalizált menetrend bőven elég volt hozzá műszakilag. Kb. egy XML amiből kiolvasták az adatot. Kétlem, hogy ennél, mármint offline menetrend adatbázisnál a mai napig többet használnának, max. ha vmelyik járat nem megy éppen. Rohadtul nem kellett ehhez futár.

A Futár annyit tesz hozzá, hogy az appon látod hol megy éppen a 7-es busz, ami baromi hipszter, a villamosbuzik meg gondolom elcsöppenek rajta, hogy úúúú jön a 49-es, de érdemi többlet információt a sima utazóközönségnek nem ad. A forgalomirányításnak persze jó, de aki a Futár appal meg az évekig össze vissza működő e-táblákkal jön, mint fejlesztés, azt visítva röhögöm ki.

Ez az egész komment mutatja, hogy mennyire vagy képben... FUTÁR nélkül ma az lenne az utazásterezés, hogy pdf é papíralapú menetrendet és térképet nézegetsz.

Mint a mellékelt ábra mutatja, sajnos pont fordítva van. Halvány lila fogalmad nincsen az egészről, egyedül a Vitézy féle hazugság paneleket vagy képes visszaböfögni.

Elnézést, de eszemfaszom megáll azon a gerinctelen mocskolódáson, amit itt előadsz.

A kritikus rendszerhibáknak és az ebből fakadó permanens hisztinek is jót tenne, ha ezek egyikét vagy mindkettőt időnként használnád is.[/QUOTE][/QUOTE]
 
  • Tetszik
Reactions: zeal

Ursa Maior

Well-Known Member
2017. február 2.
682
1 037
93
Én az egész fővárosi hisztit arra a tényre vezetem vissza hogy egyesek pl. Vitézy meg MB meg vannak győződve arról, hogy hozzájuk hasonlóan mindenki biciklivel és gyalog szeretne közlekedni, legfeljebb tömegközlekedéssel. Az hogy vannak dolgok pl. nagybevásárlás egy átlagos családnak ahol az autó elengedhetetlen, vagy hogy van aki szeret autózni az teljesen felfoghatatlan. Aki meg ilyen maradi hogy családja és/vagy autója van az dögöljön meg.

Hát sok szeretettel viszont kívánjuk!
 
  • Tetszik
Reactions: Kurfürst and zeal
M

molnibalage

Guest
Fröcsi fröcsi fröcsi. Forrás? A teljesítmény objektív indikátora inkább az, ha az embert mindenhonnan kirúgják. :)
Mire? Arra, hogy a BKK nem szervez semmit és mikor zárják le a villamost? Nézz már fel pl. a Közlekedő tömeg FB oldalára, ahol megírták ezeket.

Persze, ahogy Móriczka elképzeli, évtizedig sötétségben élt a forgalomirányítás (ki tudja minek is volt egyáltalán), amíg nem jött a digitális korszak messiása.
Mint 10+ évig BKV használó a válaszom az, hogy igen. Sötétségbe élt.

A hazudozás továbbra is gyengén megy, a FUTÁR (2014 októberében átadva) előtt 3,5 évvel volt már Google mapban (apple mapsben valamivel később) funkcióként utazásszervező Magyarországon (az USA-ban meg már fél évtizeddel korábban, mindeféle futár nélkül), és egy egyszerű digitalizált menetrend bőven elég volt hozzá műszakilag. Kb. egy XML amiből kiolvasták az adatot. Kétlem, hogy ennél, mármint offline menetrend adatbázisnál a mai napig többet használnának, max. ha vmelyik járat nem megy éppen. Rohadtul nem kellett ehhez futár.
Az egy fix cucc volt te meg nem értett zseni. Kiolvasta a fix táblából a menetidőt, de a realitásokhoz semmi köze nem volt. A FUTÁR ma az alapján tervez, hogy éppen hol sétálsz, amikor nyomogatod és azt nézve, hogy hol vannak a járművek. Szezon és fazon.

A Futár annyit tesz hozzá, hogy az appon látod hol megy éppen a 7-es busz, ami baromi hipszter, a villamosbuzik meg gondolom elcsöppenek rajta, hogy úúúú jön a 49-es, de érdemi többlet információt a sima utazóközönségnek nem ad. A forgalomirányításnak persze jó, de aki a Futár appal meg az évekig össze vissza működő e-táblákkal jön, mint fejlesztés, azt visítva röhögöm ki.
Hatalmasat tévedtél. Fröcsögni tudsz. És ekkor még osztod itt az észt meg a jelzőket.

Én az egész fővárosi hisztit arra a tényre vezetem vissza hogy egyesek pl. Vitézy meg MB meg vannak győződve arról, hogy hozzájuk hasonlóan mindenki biciklivel és gyalog szeretne közlekedni, legfeljebb tömegközlekedéssel. Az hogy vannak dolgok pl. nagybevásárlás egy átlagos családnak ahol az autó elengedhetetlen, vagy hogy van aki szeret autózni az teljesen felfoghatatlan. Aki meg ilyen maradi hogy családja és/vagy autója van az dögöljön meg.

Hát sok szeretettel viszont kívánjuk!
Mellé. Személyeskedésből meg feketöves. Továbbra sem tudtál sehol tartalmat hozzátenni, ahol csak beléd botlottam.
 

alali77

Well-Known Member
2011. szeptember 19.
4 186
10 660
113
Sajnos nem értünk ebben egyet, nekem meg a te meg molni agymenése tűnik annak, szembesítettek titeket a tényekkel, erre érvek, tények, források a részetekről nincsenek, elkeseredetten próbáljátok védeni az idolotokat.



Ahogyan mondani szokás, "ezzel szemben a tények":

-2012. június 13-án már parlament előtt van a dugódíj bevezetési javaslat (FIDESZ / KDNP kezdeményezés), mindenki előtt ismert, hogy el is kaszálhatja a parlament
-2012. június 28-án a BKK/Vitézy a szavazás előtt még villámgyorsan aláír egy szerződést a COWI Magyarország Kft-vel dugódíj tanulmányról, csekély 50 millió forint .
Azt ugye tudod hogy hónapok alatt fut át egy ilyen közbeszerzés? És arról mi a vélemény hogy a Tisztelt Ház mindenféle tanulmány nélkül kaszálta el a dugódíjat? (mellesleg: az Origó ma már nem írna ilyen cikket, erről mi a véleményed?)
Amúgy a COWI tisztán közbeszerzésen nyert el a munkát, dán cég volt ami a mutyik bejövetele miatt már nincsen itt. Ott dolgoztam én is akkor... (a dugódíja projekten nem)
 

alali77

Well-Known Member
2011. szeptember 19.
4 186
10 660
113
Én az egész fővárosi hisztit arra a tényre vezetem vissza hogy egyesek pl. Vitézy meg MB meg vannak győződve arról, hogy hozzájuk hasonlóan mindenki biciklivel és gyalog szeretne közlekedni, legfeljebb tömegközlekedéssel. Az hogy vannak dolgok pl. nagybevásárlás egy átlagos családnak ahol az autó elengedhetetlen, vagy hogy van aki szeret autózni az teljesen felfoghatatlan. Aki meg ilyen maradi hogy családja és/vagy autója van az dögöljön meg.

Hát sok szeretettel viszont kívánjuk!
Ez egy kissé primitív megjegyzés, soha semmilyen lobbi nem ellenezte a hétvégi TescoDecathlon köröket, csak az értelmetlen autós lobbizást, főként Tarlós Pistike otthona és a Városháza közötti szakaszra, ahol a kedves neje nehogy már fizessen büntetést.
 

Morishima

Well-Known Member
2017. július 29.
1 449
10 516
113
Alapproblémának tartom, hogy Magyarországon olyan mértékben elterjedt és a mindennapok szövetébe beivódott az általános fikakultúra, hogy mára komoly akadálya lett a szakmai munkának elsősorban emberi megközelítésből. Kiváló szakemberek, kohenrens vízióval rendelkező, tenni akaró szakpolitikusok azért nem cselekszenek vagy sodródnak az ad-hoc működő környezettel, mert bármilyen egyedi, arccal vállalt kezdeményezésre, köpködés, fanyalgás, gáncsoskodás a válasz. A támadások 99%-a legtöbbször nem is szakmai érvekkel alátámasztott kritika, hanem a kezdeményezőt személyében, emberi mivoltában éri.
Ennek sajnos több okát látom, de a leggyakoribb az azonnal megjelenő 10millió szakértő, a szakmában dolgozó irígyek, a lusták konok kifogáskeresése és a szimpla, megkeseredésből fakadó általános rosszindulat.
Az emberek többsége élmény szinten jobban várja, hogy egy bukást láthasson, mint egy közös sikert. Még akkor is, ha annak a sikernek a gyömölcsét később ő maga is élvezi/élvezné.

Jobban le se írhattam volna, a magyar szakmai csoportok amik arra lennének hivatottak hogy tanácsokkal szolgáljanak egymást segítsék csak arra jó hogy ha van egy kérdés probléma 10 en elmondják hogy miért nem lehet ezt megoldani meg amúgy is hülye vagy te ehhez én már 20 éve csinálom és semmire nem vittem te se fogod.... én szeretem a hazámat meg a magyarokat is de vállalkozóként azt mondom az a jó ha nem kerül bele a gépezetembe egy se. Ja és nyugati (usa,kanada,gb) szakmai csoportok eszméletlen szakmai segítséget képesek adni pedig alapjába véve konkurencia is ott van, ( mit kapok én ezért mindjárt...:D )
 

Ursa Maior

Well-Known Member
2017. február 2.
682
1 037
93
Mellé. Személyeskedésből meg feketöves. Továbbra sem tudtál sehol tartalmat hozzátenni, ahol csak beléd botlottam.

Azzal hogy barmit irok serobol fikazod szemelyeskedve azzal nem tudok mit kezdeni.

Erre ide boffented ezt.

Az a fogalom hogy kettos merce mond valamit?

A hozad hasonlok miatt valt szitokszova a liberalis.

De sebaj mert 20-30 ev es kihaltok mind. Neked sincs gyereked tuti.
 

Ursa Maior

Well-Known Member
2017. február 2.
682
1 037
93
Ez egy kissé primitív megjegyzés, soha semmilyen lobbi nem ellenezte a hétvégi TescoDecathlon köröket, csak az értelmetlen autós lobbizást, főként Tarlós Pistike otthona és a Városháza közötti szakaszra, ahol a kedves neje nehogy már fizessen büntetést.

Es ha nem hetvegen akarok menni? Es ha nem a Tescoba hanem a Pannonia utcaba? Ki vagy te hogy megprobalj lenevelni az autozasrol?

Ez a nem kicsit lenezo stilus a hozzam hasonlo bekes medvekbol is kihozza a vadallatot!

Te vagy a primitiv a biciklista felsobbrendusegu tudatoddal! Menj az erdobe es zoldulj ott. A varos nem errol szol!
 

alali77

Well-Known Member
2011. szeptember 19.
4 186
10 660
113
Ez ugye csak vicc? Tiszta? Kozbeszerzes? Fovaros? Mint az Alstom meg a Siemens? Meg a 4es metro? Mennyi penzt is kellett visszafizetni? 21 milliardot?

Vagy hulye vagy vagy miket nezel hulyenek. Szerintrm mindketto.
Nem vagyok hülye, ott dolgozom. Ez a pénz mogyoró volt, nem repült rá senki akkor még, dán cég a COWI, nem fért bele a korrupció, miután már a tervezési pénzért is lehajolnak a NER-fiúk ki is vonult innen.
És mellesleg még mindig vannak olyan közbeszerzések amikben nincsen korrupció, egyre inkább csak a kisebbek, de még vannak.
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba

alali77

Well-Known Member
2011. szeptember 19.
4 186
10 660
113
Azzal hogy barmit irok serobol fikazod szemelyeskedve azzal nem tudok mit kezdeni.

Erre ide boffented ezt.

Az a fogalom hogy kettos merce mond valamit?

A hozad hasonlok miatt valt szitokszova a liberalis.

De sebaj mert 20-30 ev es kihaltok mind. Neked sincs gyereked tuti.
Ennél durvább személyeskedést ritkán olvasok itt.
Mellesleg Dániában és Hollandiában is sok helyen megoldották hogy nem mennek minden nap autóval a város közepébe, gyanús nekem hogy itt is menne. És aki akar továbbra is mehet autóval a város közepébe, nem tilos, csak lássuk már hogy a többség nem úgy megy, míg a közlekedési felöletek 80-90 százaléka Budapesten autós...
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba
M

molnibalage

Guest
Ennél durvább személyeskedést ritkán olvasok itt.
Mellesleg Dániában és Hollandiában is sok helyen megoldották hogy nem mennek minden nap autóval a város közepébe, gyanús nekem hogy itt is menne. És aki akar továbbra is mehet autóval a város közepébe, nem tilos, csak lássuk már hogy a többség nem úgy megy, míg a közlekedési felöletek 80-90 százaléka Budapesten autós...
Konkrétan olyan dolgokat írt le, amit én soha nem mondtam és ezek után van pofája még beszólni, hogy személyeskedek. Azért ehhez kurva vastag arcbőr kell.
Komolyan, ha lenne időm visszakeresném az összes kommentjét, mert egész egyszerűen nem emlékszek olyanra, hogy bármelyik kommentre ne személyeskedéssel reagált volna vagy konkrétan hazudozással.

Állítólag DEFCON2 moderálás van, de én ezt valahogy mégsem érzem. Több notóriusan visszaeső személyeskedő még egy dádát sem kapott.
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba

blitzkrieg

Well-Known Member
2015. február 10.
5 508
5 706
113
Konkrétan olyan dolgokat írt le, amit én soha nem mondtam és ezek után van pofája még beszólni, hogy személyeskedek. Azért ehhez kurva vastag arcbőr kell.
Komolyan, ha lenne időm visszakeresném az összes kommentjét, mert egész egyszerűen nem emlékszek olyanra, hogy bármelyik kommentre ne személyeskedéssel reagált volna vagy konkrétan hazudozással.

Állítólag DEFCON2 moderálás van, de én ezt valahogy mégsem érzem. Több notóriusan visszaeső személyeskedő még egy dádát sem kapott.

Ma csak az ukrán szapulókat rakják ki. Te magyar vagy. :p
 
Status
Not open for further replies.