[Kantin] Magyarország

Status
Not open for further replies.
Lemaradtál a fidesz fontosabb a mutyi(kötvény) mint a haza védelme hazaárulásról és a mai napig tartó buzizós/simicskázós/kovácsbéla/plakát gyűlölködéseiről? Egyelőre a Jobbik tiltaná be a pride-ot és nem ők árulnák a hazát öjróért minden jött mentnek.

Itt válaszolok, mert ide tartozik a téma.
Szerintem próbáld meg megfejteni, hogy mit jelent a gyűlölködés szó, mert szerintem eddig nem sikerült. Politikai küzdelem korábban is volt a két párt között, de a viszony azután lett ellenséges, hogy tavaly egy militáns gyűlöletkampányt kezdett a Jobbik a Fidesz ellen. A médiumaiban, a politikusaik megszólalásában, plakátokon. 2016 előtt volt átjárás a Fidesztől a Jobbik irányába, ezt a folyamatot vágta el a militáns gyűlöletkampány, aminek lényege annyi: minden szinten, mindenen átgázolva keresztbe tenni a Fidesznek, kerüljön ez bármibe is a nemzetnek, támadni mindenért, mindenütt, bárkivel koalícióban, a hazugságot sem szégyellve. Az Alfahír és a Hazai Pálya úgy egy-másfél éve semmi másról nem szól, mint a militáns uszításról Orbán, a Fidesz, a Fidesz holdudvara, a fideszes szavazók ellen.

Vona és Simicska kapcsolatának felemlegetése sok minden, csak nem gyűlölködés. Kovács Béla ellen eljárások folynak, pl. költségvetési csalás miatt, végképp nem értem, miért hoztad ide. Eleve, akik a legaktívabbak voltak Kováccsal szemben, az az Index.

A Jobbik meg nem tiltana be semmit. Az a Jobbik, amely a Soros-szervezetek, Soros egyetem mellett nyíltan kiállt, az a Soros szervezetei által szervezett Pride ellen sem tenne semmit. Úgy meg végképp, hogy jogalapja sincsen rá. Ha törvénysértés történik, feloszlathatják a rendezvényt, de előre nem tilthatják be.
 
  • Tetszik
Reactions: jurgenbauer
Itt válaszolok, mert ide tartozik a téma.
Szerintem próbáld meg megfejteni, hogy mit jelent a gyűlölködés szó, mert szerintem eddig nem sikerült. Politikai küzdelem korábban is volt a két párt között, de a viszony azután lett ellenséges, hogy tavaly egy militáns gyűlöletkampányt kezdett a Jobbik a Fidesz ellen. A médiumaiban, a politikusaik megszólalásában, plakátokon. 2016 előtt volt átjárás a Fidesztől a Jobbik irányába, ezt a folyamatot vágta el a militáns gyűlöletkampány, aminek lényege annyi: minden szinten, mindenen átgázolva keresztbe tenni a Fidesznek, kerüljön ez bármibe is a nemzetnek, támadni mindenért, mindenütt, bárkivel koalícióban, a hazugságot sem szégyellve. Az Alfahír és a Hazai Pálya úgy egy-másfél éve semmi másról nem szól, mint a militáns uszításról Orbán, a Fidesz, a Fidesz holdudvara, a fideszes szavazók ellen.

Vona és Simicska kapcsolatának felemlegetése sok minden, csak nem gyűlölködés. Kovács Béla ellen eljárások folynak, pl. költségvetési csalás miatt, végképp nem értem, miért hoztad ide. Eleve, akik a legaktívabbak voltak Kováccsal szemben, az az Index.

A Jobbik meg nem tiltana be semmit. Az a Jobbik, amely a Soros-szervezetek, Soros egyetem mellett nyíltan kiállt, az a Soros szervezetei által szervezett Pride ellen sem tenne semmit. Úgy meg végképp, hogy jogalapja sincsen rá. Ha törvénysértés történik, feloszlathatják a rendezvényt, de előre nem tilthatják be.

Annyit még hozzátennék, hogy amikor Toroczkai rendeletet hozott Ásotthalmon a buzipropaganda és burkaviselés ellen, Vona lényegében elhatárolódott tőle. Na, ennyire kell komolyan venni ezt az ígéretüket is. Pedig az egy helyi, jelentéktelen, tét nélküli rendelet volt, és Vonának még az is sok volt.
 
Amit írsz, az alapján tévedtem az Identitisszel kapcsolatban. :) Egyébként ebbe a gondolatmenetbe bekapcsolódva érdekességként megjegyzem, hogy az érpataki modell logója is tartalmazza a templomosok vörös keresztjét, az érpataki modell és a Knights Templar International (Dowsonék) logója pedig majdnem teljesen egyezik. Ezáltal pedig megvan mind a három, a RIA-t alkotó szervezet kapcsolata Dowsonékhoz.
Ha jól tudom nem csak közös jelképeikben merül ki a kapcsolat, de meghallgatva OMZ két véletlenszerűen kiválasztott mondatát rájöhetsz, mennyire megy azzal az emberrel bárki e földtekén. Dowson jelentős kapcsolata az Identitesz és Ásotthalom (ingatlan) lehet, szerintem több nincs.
Amúgy templomos pajzzsal szabadkőművesezni a "megalol kategória"...de nem zavarja :)
 
A Balatonon idén nettó szívás van a vb miatt (a többit az idő eldönti), de elkészülnek addigra a beruházásokkal (még a parkolóval is). A 29-es vasútvonal tessék-lássék módon való villamosítása meg kútba dőlt, ugyanúgy szívnak majd a dízelüzemmel, ahogy eddig. Meg azokon a vasútvonalakon, amiket nyárra leállítottak, hogy legyen a Balatonra vonat. Mondjuk azzal a villamosítási tervvel is csak fekáliának adtak volna egy pofont. Mondjuk közlekedésileg a buszoztatás is szép téma, a jelenlegi helyzetből kihozták eddig a maximumot és próbálják is.

A Balatonon nem a vb miatt van szívás és nem csak idén. A 71-es főút nem bírja már el azt a forgalmat, ami nyári szezonban előfordul. a bicikliút nem folytonos és már a minősége is pocsék ezért a biciklisek is több szakaszon az utat használják, tovább rontva a közlekedés biztonságát. Ez nyilván hatással van a főutat használó autóbuszok menetrendjére is.
A vasúttal szintén nem a villamosítás hiánya a legnagyobb gond (sőt, ez egyáltalán nem gond), hanem a szimpla vágány az egész északi parton. A menetrend túlzsúfolt, a késések állandóak. Sajnos itt is a biciklisek okozzák a késések legnagyobb hányadát (ez nem nekik róható fel), mert mire megtalálják a bicikliszállításra alkalmas vagont és felszállnak, a vonat már túlhaladta a várakozásra szánt időt. Nem beszélve arról, hogy még mindig a cseh "Bzmot" piroskák és M41-esek járnak, amivel még öregapám is utazott. Elvétve találni egy-egy Desiro-t.

Szóval, ami a Balaton-partot illeti, a közlekedésen lenne mit javítani. Az említett parkolóház biztosan nem készül el a vb-re és több ponton csúsznak a munkálatok, de ennek ellenére Balatonfüred fejlődése példaértékű az országban (a szoci éra alatt is dinamikusan fejlődött; így ez inkább az emberi hozzáállásnak tulajdonítható).
 
  • Tetszik
Reactions: eadx
A Balatonon nem a vb miatt van szívás és nem csak idén. A 71-es főút nem bírja már el azt a forgalmat, ami nyári szezonban előfordul. a bicikliút nem folytonos és már a minősége is pocsék ezért a biciklisek is több szakaszon az utat használják, tovább rontva a közlekedés biztonságát. Ez nyilván hatással van a főutat használó autóbuszok menetrendjére is.
A vasúttal szintén nem a villamosítás hiánya a legnagyobb gond (sőt, ez egyáltalán nem gond), hanem a szimpla vágány az egész északi parton. A menetrend túlzsúfolt, a késések állandóak. Sajnos itt is a biciklisek okozzák a késések legnagyobb hányadát (ez nem nekik róható fel), mert mire megtalálják a bicikliszállításra alkalmas vagont és felszállnak, a vonat már túlhaladta a várakozásra szánt időt. Nem beszélve arról, hogy még mindig a cseh "Bzmot" piroskák és M41-esek járnak, amivel még öregapám is utazott. Elvétve találni egy-egy Desiro-t.

Szóval, ami a Balaton-partot illeti, a közlekedésen lenne mit javítani. Az említett parkolóház biztosan nem készül el a vb-re és több ponton csúsznak a munkálatok, de ennek ellenére Balatonfüred fejlődése példaértékű az országban (a szoci éra alatt is dinamikusan fejlődött; így ez inkább az emberi hozzáállásnak tulajdonítható).

Abban a kontextusban a Balaton alatt Füredre gondoltam, tudtommal csak azt érinti a vizes-vb a környékből. Idén a kapkodás miatt nem lesz a településnek a legjobb éve, ebbe a parkolóház is benne van akkor - azt gondoltam, kész lesznek végül vele. A villamosítást is a vb miatt hoztam fel, hogy nem minden olyan jó, mint gondolják az emberek. Az észak-balatoni közlekedési rendszerrel gond van mind kapacitás, mind állapot, mind jármű tekintetében. Vasút tekintetében meg a teljes országban gond van pár kiemelt vonalat leszámítva.
 
Annyit még hozzátennék, hogy amikor Toroczkai rendeletet hozott Ásotthalmon a buzipropaganda és burkaviselés ellen, Vona lényegében elhatárolódott tőle. Na, ennyire kell komolyan venni ezt az ígéretüket is. Pedig az egy helyi, jelentéktelen, tét nélküli rendelet volt, és Vonának még az is sok volt.

Vona pontosan tudta, hogy a rendelet nem felel meg a zsideszes tákolmánynak.
 
Itt válaszolok, mert ide tartozik a téma.
Szerintem próbáld meg megfejteni, hogy mit jelent a gyűlölködés szó, mert szerintem eddig nem sikerült. Politikai küzdelem korábban is volt a két párt között, de a viszony azután lett ellenséges, hogy tavaly egy militáns gyűlöletkampányt kezdett a Jobbik a Fidesz ellen. A médiumaiban, a politikusaik megszólalásában, plakátokon. 2016 előtt volt átjárás a Fidesztől a Jobbik irányába, ezt a folyamatot vágta el a militáns gyűlöletkampány, aminek lényege annyi: minden szinten, mindenen átgázolva keresztbe tenni a Fidesznek, kerüljön ez bármibe is a nemzetnek, támadni mindenért, mindenütt, bárkivel koalícióban, a hazugságot sem szégyellve. Az Alfahír és a Hazai Pálya úgy egy-másfél éve semmi másról nem szól, mint a militáns uszításról Orbán, a Fidesz, a Fidesz holdudvara, a fideszes szavazók ellen.

Vona és Simicska kapcsolatának felemlegetése sok minden, csak nem gyűlölködés. Kovács Béla ellen eljárások folynak, pl. költségvetési csalás miatt, végképp nem értem, miért hoztad ide. Eleve, akik a legaktívabbak voltak Kováccsal szemben, az az Index.

A Jobbik meg nem tiltana be semmit. Az a Jobbik, amely a Soros-szervezetek, Soros egyetem mellett nyíltan kiállt, az a Soros szervezetei által szervezett Pride ellen sem tenne semmit. Úgy meg végképp, hogy jogalapja sincsen rá. Ha törvénysértés történik, feloszlathatják a rendezvényt, de előre nem tilthatják be.

lol

F*sszpó Bayerzs9olti - 4 es tagkönyv - már 2009-ben patkányozott.A zsírtáltos csurkát megvették kilóra, akik kamu bamitzva meghívókkal próbálta sarazni Vonát. A piszkos munkát végző zsideszes második vonal már akkor csinálta az aknamunkát, a fővonal akkor állt bele, amikor a jobbik kezdett rájuk és a maffiakormányzásukra veszélyt jelenteni.

Mert ugye jobbik kormány = fideszesek rács mögött (bár szerintem elmenekülnének külföldre, nemvéletlenüéll jutott itt sok pénz araboknak/kínaiaknak, stb.
 
Jól telhetett a bajai halászléfesztivál:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ez a főzőcsapat jót trollkodott, leitatták a riportert, meg még be is játszották a népszopásos bakit is mellé. Szegény TV-s csajon látszott, hogy először nem tud mit kezdeni a helyzettel:) A riportergyereknek meg riszpekt, küzdött rendesen, hogy meglegyen az adás
 
Sajnos itt is a biciklisek okozzák a késések legnagyobb hányadát (ez nem nekik róható fel), mert mire megtalálják a bicikliszállításra alkalmas vagont és felszállnak, a vonat már túlhaladta a várakozásra szánt időt.
Erre rájött a MÁV is és most igyekszik megritkítani a kerékpárosok számát a vonatokon. Pénteken és vasárnap kerékpáros csúcsidő van bevezetve ugyanis, amikor kell venned külön kerékpár helyjegyet :cool:
Ezzel 50km-en belül 535Ft-ra nőtt a kerékpárszállítás költsége, 90km-re pedig már 720Ft-ot kell fizetned 1 db bicikliért. Szóval idővel majd csökkenni fog az utasszám is...
 
A Balatonon nem a vb miatt van szívás és nem csak idén. A 71-es főút nem bírja már el azt a forgalmat, ami nyári szezonban előfordul. a bicikliút nem folytonos és már a minősége is pocsék ezért a biciklisek is több szakaszon az utat használják, tovább rontva a közlekedés biztonságát. Ez nyilván hatással van a főutat használó autóbuszok menetrendjére is.
A vasúttal szintén nem a villamosítás hiánya a legnagyobb gond (sőt, ez egyáltalán nem gond), hanem a szimpla vágány az egész északi parton. A menetrend túlzsúfolt, a késések állandóak. Sajnos itt is a biciklisek okozzák a késések legnagyobb hányadát (ez nem nekik róható fel), mert mire megtalálják a bicikliszállításra alkalmas vagont és felszállnak, a vonat már túlhaladta a várakozásra szánt időt. Nem beszélve arról, hogy még mindig a cseh "Bzmot" piroskák és M41-esek járnak, amivel még öregapám is utazott. Elvétve találni egy-egy Desiro-t.

Szóval, ami a Balaton-partot illeti, a közlekedésen lenne mit javítani. Az említett parkolóház biztosan nem készül el a vb-re és több ponton csúsznak a munkálatok, de ennek ellenére Balatonfüred fejlődése példaértékű az országban (a szoci éra alatt is dinamikusan fejlődött; így ez inkább az emberi hozzáállásnak tulajdonítható).

"Az említett parkolóház biztosan nem készül el a vb-re"

"Ha a Hungaroring nem készül el 1986 április 1-ig, akkor Silverstone jelezte, hogy vállalja egy a világbajnokságba is bele számító F1-es nagydíj megrendezését." (Bernie Ecclestone, 1986. március 1.)

A Ringet 1986 márciusában átadták ...
 
Vona pontosan tudta, hogy a rendelet nem felel meg a zsideszes tákolmánynak.

Értjük, tehát itt csak a szigorú alkotmányvédő jött elő Vonából, semmilyen politikai megfontolás nem állt az állásfoglalása mögött :D
Kaméleon Gabi mond bármit, és annak az ellenkezőjét is, ezt már régóta tudjuk.
A zsideszezés az elmúlt időszak jobbikos lépései, lebukásai után mosolyt csal az arcomra.
 
"A zsideszezés az elmúlt időszak jobbikos lépései, lebukásai után mosolyt csal az arcomra."
Juj! Arcodra fagyott a mosoly?:eek:
 
Nem beszélve arról, hogy még mindig a cseh "Bzmot" piroskák és M41-esek járnak, amivel még öregapám is utazott. Elvétve találni egy-egy Desiro-t.

Desiro-ból jó ha egy tucat üzemel az egész országban, M41-ből meg a Caterpillar motorosok sorra döglenek megfele, már a múzeumi példányt is be kellett fogni igavonónak. Bz-ről meg jót vagy semmit.

Dízel személyszállítás terén kib. szarul állunk, a metrófelújításhoz hozzá lehetett volna csapni egy Uzsgyi 2 rendelést, szerbek 3,5 millió dollárt fizettek darabjáért (Desiro darabja ~4,5 millió euró).
 
  • Tetszik
Reactions: nekerdez and laiki
Desiro-ból jó ha egy tucat üzemel az egész országban, M41-ből meg a Caterpillar motorosok sorra döglenek megfele, már a múzeumi példányt is be kellett fogni igavonónak. Bz-ről meg jót vagy semmit.

Dízel személyszállítás terén kib. szarul állunk, a metrófelújításhoz hozzá lehetett volna csapni egy Uzsgyi 2 rendelést, szerbek 3,5 millió dollárt fizettek darabjáért (Desiro darabja ~4,5 millió euró).

Azért a Desiro-ból picit több van, egész pontosan 31,de Uzsgyiból is van 41, bár ez még mindig kevés, a "múzeumi példány" csak a festésében az, egyébként ugyanúgy részt vesz a mindennapi munkában mint a speciális festésű harcigépek a légierőknél.
A baj az hogy hiába vennének új motorkocsikat, ha a pálya sz@r, és 30-40 km-es sebességgel lehet rajta haladni.
 
  • Tetszik
Reactions: nekerdez
Status
Not open for further replies.