[Kantin] Magyarország

Status
Not open for further replies.
Közben nagy nehezen leesett nálam is az egymás mellett elbeszélés :D

/o-n a besorolás budget-low-medium-high-super/luxury-hiper car kategóriákba esik. Attól, hogy egy gyártó csúcsmodellje átkacsint másik kategóriába, maga a gyártó még nem lesz átsorolva.
VW csoportnál pl. Seat/Skoda van alul, Bugatti felül, többiek meg kettő között szétszórva.
 
Nocsak, nocsak, listázgatunk, listázgatunk... mint a Mirotvorec?

http://paap.mnl.gov.hu

http://mandiner.hu/cikk/20181017_part_allam_part_arcot_kaptak_a_kommunista_diktatura_helyi_funkciai

"Párt Állam Párt – ezzel a címmel mutatták be a Magyar Nemzeti Levéltárban a levéltár és a Nemzeti Emlékezet Bizottsága új online adatbázisát, amely a kommunista diktatúra helyi működtetőinek kíván arcot adni.

...
Az adatbázisban szerepel az állampárt és a párt felépítése, hierarchiája a legfelsőbb szintektől a legalsókig, a járási és helyi szintig. Az adatbázis eredetileg tisztségviselői névtár, archontológiai adatbázis kívánt lenni, de ennél tágabb adatkört ölel fel.

Háromezer funkcionárius élete és 1500 testület, szervezeti egység (például pártbizottság, osztály, megyei párttitkáros, járási káderek) tudnivalói találhatóak meg a Párt Állam Pártban."
 
Nem ugyanaz. Mondjuk egy Bentley az luxus mig egy Audi A4 sajat kategóriájanak prémium termeke. Sőt en meg uj Golfot eseteben is olvastam mar prémium jelzőt.

Az olvasni tudó szubszaharai néger a saját kategóriájának prémium terméke, ezért tegyük már oda az ősi polgárcsaládból származó olasz mérnök mellé a polcra? Ugye nem. Nincs olyan, hogy saját kategória, egy univerzális mérce van. Azon a Bentley prémium, az Audi pedig első osztály csak.
 
Nem akarok belpol bűnözni de nem találok a neten indoklást hogy miért költözik orbán várba. Én meg nem értem szóval valaki felvilágosítana mindenféle pártpolitikai maszlag nélkül.
A hatalmi agak szetvalasztasa miatt. O csak a vegrehajto hatalom vezetoje, nem a torvenyhozase.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Nem akarok belpol bűnözni de nem találok a neten indoklást hogy miért költözik orbán várba. Én meg nem értem szóval valaki felvilágosítana mindenféle pártpolitikai maszlag nélkül.

Mert ott nagyobb biztonságban érezheti magát, és mert a királyok általában várakban szoktak élni. Hozzáteszem, szerintem ő nem az, de sokan nem így gondolják!
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba
ghostface said:
A subarut el kell engedni. Csak a hajtáslánca első oszályú, a többi része kb. Toyota színvonal.
Ooorky said:
Az se mindig, dízeljük szörnyűre sikeredett, meg is szüntették nyáron. Meg asszem előtte volt valami olajzabálós balhé ~2 évig az új 2.0-ás motorral amit addig tagadtak míg ki nem javították.
+a Toyota középmárkája, az anyacég és a Lexus közötti űr betöltése a dolguk, így nem sok mozgásterük van se fel se le.

1. A Subaru nem a Toyota márkája, hanem az FHI (repülőgép gyár) autógyára. A Toyotának volt ~22% részesedése, de úgy emlékszem nemrég eladtak belőle.
2. A 2011 előtti dízelekkel van baj. Nekem is az van, nagyon pöpec. A hibrid az irány - mint mindenhol. Most mondott le a dízel fejlesztéséről a Peugeot is....
3. A 2.0 benzines bajairól nem tudok.
4. A 2.5T éveken keresztül volt az év motorja a kategóriájában.
 
Nem akarok belpol bűnözni de nem találok a neten indoklást hogy miért költözik orbán várba. Én meg nem értem szóval valaki felvilágosítana mindenféle pártpolitikai maszlag nélkül.
Mert ez építési projektet generál, amiből a legkisebb szakértelemmel (eleve túlárazás, pótmunkák mert valamit nem lehetett előre látni) lehet sok pénzt kivenni.
Gyanítom hogy a honvédségi ingatlan és repülőtér felújításokra is lecsapnak majd ezek a jóemberek.
 

Gyanítom hogy a honvédségi ingatlan és repülőtér felújításokra is lecsapnak majd ezek a jóemberek.



Jajj már, hogy gondolhatsz ilyet? :rolleyes:
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba
https://index.hu/gazdasag/2018/10/18/lazar_janos_dohanyipar/
Ha ezt véletlen megszavazzák, akkor -bár hányok magamtól- de megszavazom őket életemben először a törvény bevezetése utáni szavazáson, mindegy melyik lesz az.
Már a játékgépek kibaszásáért is járt a taps, de ez még sokkal királyabb lenne!
A kommentetd két dolgot mutat.
  • Jani ostoba.
  • Az meg szomorúbb, hogy ilyen marhaságot elfogadhatónak tartasz. Talán a felnőtteket kezeljük felnőttként.
Halkan kérem, az akoholt ennyire erővel miért nem tiltják?
 
Ezzel a dohányzás teljes betiltása duma,csak kommunikációs stratégia.
Lényeg az,hogy tovább emelkedik az ára,de Te hülye bagós örülj neki,hogy még megveheted..
 
  • Tetszik
Reactions: silurusglanis
Halkan kérem, az akoholt ennyire erővel miért nem tiltják?

Azért, mert attól, hogy valaki a járdán előtted iszik, te még nem leszel részeg. (Amúgy Norvégiában tilos közterületen alkoholt inni.)
Viszont rohadtul utálom, hogy megyek a járdán a tömegben és több irányból szívom a dohányfüstöt!!
Belátással rendelkező ember nem dohányzik! Mindenki tudja, hogy magára és a környezetére egészségkárosító hatású. (A dohányos persze szűrőn keresztül szívja, én meg mellette tisztán...köszi!)
 
A kommentetd két dolgot mutat.
  • Jani ostoba.
  • Az meg szomorúbb, hogy ilyen marhaságot elfogadhatónak tartasz. Talán a felnőtteket kezeljük felnőttként.
Halkan kérem, az akoholt ennyire erővel miért nem tiltják?
Ha felnőttnek tekintjük az embereket akkor a te logikád alapján legyen szabad a drog meg nem kell sebesség limit? Hiszen felnőttek, tudják hogy nekik mi a jó..
És igen, bár szeretem a sört és a fröccsöt is, de mivel sok-sok életet tesz tönkre nálunk az alkoholizmus én a szeszt is betiltanám.
 
azt fogom javasolni a miniszterelnöknek, hogy akik 2020 után születnek, Magyarországon ne vásárolhassanak dohányterméket

Eszement hülyeség, át se menne a javaslat az alaptörvényen, a módosítás is nagyon durva lenne ilyen formában!

továbbra is tiltsa a kormány az e-cigiket és hasonló alternatív dohánytermékeket, mert ezekről nem tudni még biztosan, hogy milyen egészségügyi kockázatai lehetnek;

Maximálisan egyetértek.

a gépjárművekben való dohányzást teljesen tiltsák be, az autóban való mobilhasználathoz hasonlóan;

Így van.

kapjanak több jogot a társasházak, hogy betiltsák a dohányzást;

Nem, hanem a társasház közös használatú területein és az azokra nyíló helyiségekben kötelezően kell legyen tilos a dohányzás!

még jobban korlátozzák azt, hogy hány emberre juthat egy trafik; és hogy legyen egy egységes felügyelete a dohánytermékeknek.

Lényegtelen hülyeség.

A közterületen dohányzást kell betiltani, pontosabban a cigarettát és keményen üldözni, annak komoly hatása lenne a dohányzás csökkentésére és megszűnne a nemdohányzó tömegek passzív dohányzása. Továbbá magát a dohányipart kell kinyírni, aminek nagyon egyszerű módja, hogy:
- csak vágott dohányt lehessen Magyarországon árulni. - a dohánygyárak felszámolása, a csikktömegek eltűnése a közterületekről!
- tilos legyen cigarettapapír és hozzá való szűrő, továbbá cigaretta csavarására szolgáló bármilyen eszköz forgalmazása és behozatala. - szintén a csikkek ellen.
- csak kistermelő vagy azok szövetkezete értékesíthessen vágott dohányt a trafikoknak, vagy azok ellátóinak. - a dohányipar nacionalizálása, vidéki tömegeknek adna munkát a földeken!

Ezzel gyakorlatilag elérnénk, hogy aki dohányozni akar, az magyar kistermelő által termelt dohányt szívna pipából. Ezzel egy a magyar hagyományoknak is megfelelő, tolerálható szintre szorítanánk vissza a dohányzást, kivezetve a magyar piacról a nemzetközi dohánylobbit és a cigarettát magát, mint a dohányzás terjedését elősegítő eszközt.
 
Ha felnőttnek tekintjük az embereket akkor a te logikád alapján legyen szabad a drog meg nem kell sebesség limit? Hiszen felnőttek, tudják hogy nekik mi a jó..
És igen, bár szeretem a sört és a fröccsöt is, de mivel sok-sok életet tesz tönkre nálunk az alkoholizmus én a szeszt is betiltanám.

Mert semmit se tanultál az alkohol és drogtilalmak totális csődjéből. A dohánytilalom is csak dohánymaffiát, dohányterjesztő szervezett bűnözői csoportokat hozna létre és megfosztaná az államot a legális kereskedelemre kivetett adókból és járulékokból származó bevételétől.
 
Önmagamtól idézek:

A lakáspiacon az építőipari cégek az eredeti szerződésben kötött árakat a menet közben lelépő munkaerő és a különféle pályázatok miatt megemelkedő eszköz költségek, illetve a fent említett öngerjesztő árszínvonal miatt folyamatosan módosítják, illetve, a legújabb trend az, hogy az eredeti szerződőnek hosszas határidőmódosítás után se adják át a lakást, hanem egyoldalúan szerződést bontanak, a már befizetett összeg maradéktalan visszautalásával.
Az, aki előszerződött 20-25M forinttal, az ugye az előzetesnél sokkal tovább kényszerül albérletben lakni, emelkedő albérletárak mellett, majd visszakapja a 20-25M forintját és mehet vele, ahová akar, miközben az értékesítő újraszerződik valaki mással az időközben 40-45M-ra emelkedett árral.
Sajnos, joga az megvan hozzá.

Namost ez, hogy mennyire általános, azt nem tudom, de az általam említett sztoriról megtudtam, hogy egy az egyben a Hermina Center féle história, mivel az ismerősöm ennek a konkrét esetnek a károsultja.

https://index.hu/gazdasag/2018/10/18/hermina_center_happy_land_vasarlok/
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Status
Not open for further replies.