[Kantin] Magyarország

Status
Not open for further replies.
Valahol el kell kezdeni mindent. Szerintem a séta is többet jelent, mint a semmi mozgás, ráadásul az izületeket is kevésbé terheli, mint a futás, főleg ha valaki évek óta nem futott....

Nagyon kevéssel jelent többet. Annyi jó van benne, hogy szoktatod magadat ahhoz, hogy mozogni fogsz majd valamikor. Amikor majd rászánod magad, akkor tegyél egy igen költséges beruházást, egy jó minőségű futócipőbe, hogy kíméld az ízületeidet. Megéri az árát egy Hoka például! De a beszállócipőnek egy sima Asics is megteszi. A divatmárkák, mint Adidas, Nike, stb. kerülendőek tapasztalatom szerint, mert technikailag nem hozzák azt a szükséges tompítást, ergonómiai kényelmet, amit joggal várok el, hiába néznek ki úgy mintha, meglepően olcsó áron olykor. Ha divatos is akarsz lenni, akkor UA egyértelműen, mert azzal nincsenek ilyen problémák.

Sok divatos ízületvédő/erősítő szer van, a leghatékonyabbnak hirdetettről is kiderült, hogy hatástalan. Az egyetlen reális út a megfelelő felszerelés használata a kímélésük céljából.
 
Tavaly februárban adtam le 12 kg-t. Tulajdonképp csak komolyan vettem a böjti időszakot. Mindenfele sportolás nélkül. Délig nem ettem, délben pár alma, délután, estefelé meló után jobbára leves vagy valami könnyebb de kevés kaja. Néha kicsit szedelegtem az ehsegtol de 120-rol lementem 107-108- ra. Egyébként nagyon jól fogyaszt a fizikai munka és a stressz is.;)
 
  • Tetszik
Reactions: danielblack
Az egyik közeli kisvárosban némi piával és holland munka ígéretével a tucatnyi hajléktalan kb felét összeszedte egy fickó és kivitte őket Hollandiába. Ennek vagy lassan két éve. Azóta se kerültek elő. Elég nagy az EU, meg kéne indítani őket nyugatra, ott minden szebb, meg az emberek is szeretik kényeztetni az idegeneket. Hátha beválik. Szerintem megérne egy próbát.
 
Német prémium márka max a Porsche (volt mielőtt elkurvult a dízel Suv-okkal) ... Audi még csak felső kategória közelében sincs, középnek a legalja.
Subaru is középkategóriás, felesleges odakeverni.
A minőségét illetően a Subaru felső kategóriás. Az biztos, hogy jobb a németeknél (még a németek szerint is). Nem vagyok cseppet sem elfogult, Subarum van. :D A szomszédnak meg bömöse.;)
 
Akkor gondolom simán kicsengeted egy A8-as Audi vagy egy 740-es BMW árát.
Közép legalja ....
https://www.autoscout24.de/angebote...8bf1050-aa32-47ec-b33c-fe57d5ad67bb?cldtidx=1

Gratulálok, belinkeltél gyártó csúcstermékéből egy páncélozott példányt, a sorozatgyártott negyed annyiba kerül...
Ellenben egy új Lambo vagy Ferrari alapból ennyi.

Büdös életben nem vennék bmw-t, azt frissdiplomás hülyegyerekek teszik hitelre.
 
Gratulálok, belinkeltél gyártó csúcstermékéből egy páncélozott példányt, a sorozatgyártott negyed annyiba kerül...
Ellenben egy új Lambo vagy Ferrari alapból ennyi.

Büdös életben nem vennék bmw-t, azt frissdiplomás hülyegyerekek teszik hitelre.
Jajj már...porsche fan vagyok, de azért van a bömösök közt is fincsi (850, z-sorozat), audinak is (r8 spyder), de majd minden gyártó tud-ha akar.
 
Gratulálok, belinkeltél gyártó csúcstermékéből egy páncélozott példányt, a sorozatgyártott negyed annyiba kerül...
Miért, így nem felsőkategóriás ?
Úgy beszélsz, mintha 100-120 ezer eurót simán kiköhögne egy átlagember. Akár német is legyen az illető.
Nemcsak diplomás hülyegyerek vesz BMW-t. Lehet ezen vitatkozni hajnalig, de műszaki tartalomban elég jól állnak.
Nem véletlen a márka presztízse, amelyből az MB sokkal többet vesztett.
 
  • Tetszik
Reactions: jimkirk and fip7
Gratulálok, belinkeltél gyártó csúcstermékéből egy páncélozott példányt, a sorozatgyártott negyed annyiba kerül...
Ellenben egy új Lambo vagy Ferrari alapból ennyi.

Büdös életben nem vennék bmw-t, azt frissdiplomás hülyegyerekek teszik hitelre.
.....összekevered a nem vennéket a nem tudsszal :D:D:D.....diplomám az nincs, lehet hülyegyerek vagyok de van 3...mindhármon 3 év gari kiterjesztve...ja és hitel sincs rajta:p:p....ja és még van vagy évi 2 millió hülye aki ilyenekre adja a fejét...meg 2 millió hülye Audista...meg 2 millió Mercista.:):)
 
Gratulálok, belinkeltél gyártó csúcstermékéből egy páncélozott példányt, a sorozatgyártott negyed annyiba kerül...
Ellenben egy új Lambo vagy Ferrari alapból ennyi.

Büdös életben nem vennék bmw-t, azt frissdiplomás hülyegyerekek teszik hitelre.
En meg nem láttam frissdiplomás hülyegyereket bmw-t venni plane nem hitelre. Max 10+ eves darabokat.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Német prémium márka max a Porsche (volt mielőtt elkurvult a dízel Suv-okkal) ... Audi még csak felső kategória közelében sincs, középnek a legalja.
Subaru is középkategóriás, felesleges odakeverni.
Nem jol latod. Az Audi bizony premium. Egy A6-A8 bizony az. Nem vagy tisztaban a dolgokkal. Premium bizony van felső, közép kategóriaban is. Gyerek vagy meg!
 
Német prémium márka max a Porsche (volt mielőtt elkurvult a dízel Suv-okkal) ... Audi még csak felső kategória közelében sincs, középnek a legalja.
Subaru is középkategóriás, felesleges odakeverni.

Amióta leálltak a feltámasztott Maybach-el nincs német prémium márka.

Szerintem ti keveritek a prémium márkát a luxus márkával.

A merci, BMW, Audi, Lexus, Infinity, Range Rover, Porsche, és a Maserati prémium márkák. Sőt most már a dél koreaiak is beléptek a szegmensbe a Genesis-el.
A prémium szegmens jellemzője az átlagosnál jobb anyagminőség, az előre mutató technikai megoldások, a széles motor és hajtáslánc paletta, a vásárláskor színte korlátlan konfigurálhatóság (ez a japán és amerikai gyártóknál még mindig nem működik rendesen), és persze a jóval magasabb ár.

A luxus márkák a Rolls, a Bentley, az Ason Martin.
A luxus márkákat elsősorban az emeli nagyon magasra, hogy modelljeik nem közösködnek más típusokkal, többnyire kézzel és kis mennyiségben készülnek, s gyakorlatilag a megrendelő igényeire szabottak.

A subarut el kell engedni. Csak a hajtáslánca első oszályú, a többi része kb. Toyota színvonal.
 
A subarut el kell engedni. Csak a hajtáslánca első oszályú, a többi része kb. Toyota színvonal.

Az se mindig, dízeljük szörnyűre sikeredett, meg is szüntették nyáron. Meg asszem előtte volt valami olajzabálós balhé ~2 évig az új 2.0-ás motorral amit addig tagadtak míg ki nem javították.
+a Toyota középmárkája, az anyacég és a Lexus közötti űr betöltése a dolguk, így nem sok mozgásterük van se fel se le.
 
Az se mindig, dízeljük szörnyűre sikeredett, meg is szüntették nyáron. Meg asszem előtte volt valami olajzabálós balhé ~2 évig az új 2.0-ás motorral amit addig tagadtak míg ki nem javították.
+a Toyota középmárkája, az anyacég és a Lexus közötti űr betöltése a dolguk, így nem sok mozgásterük van se fel se le.

Igen, a dízel nem sikerült. Tele van a mobile.de motorhibás dízel subarukkal fillérekért. Viszont a régi 2.5 turbo benzinesek jók, és egyszerűek.
 
Nem akarok belpol bűnözni de nem találok a neten indoklást hogy miért költözik orbán várba. Én meg nem értem szóval valaki felvilágosítana mindenféle pártpolitikai maszlag nélkül.
 
Status
Not open for further replies.