Annál drágább gép nincs, mikor a flotta 60-80%-a repülésképtelen, és mintha a Luftwaffénél ilyesmi rendszeresen előállna az A-400M-ekkel (pl. 7-ből 1 repülőképes!!)!! Ez akkor is a világ legdrágább gépe lenne, ha a gépenkénti vételára a legolcsóbb lenne - de nem így van sajnos. Ha a szükséges szállításokhoz állandóan plusz gépeket kell bérelni, az Atlasz-ok meg a földön várnak az egyszer majd megérkező alkatrészekre, az azt jelenti, hogy ugyanazt a szolgáltatást duplán kell kifizetni. Ha ebből az egyik még rohadt drága is (a vételár), akkor nincs miért ezen gondolkozni ... Talán nem véletlen hogy egyre többen szabadulni akarnak ezektől a gépektől, és helyettük vagy legalábbis melléjük Herculeseket vesznek.
A LW üzemletetési csodáját nem vetítsük ki az egész flottára ha kérhetném.
Nem mellesleg minden alacsony számba rendszeresített, új gépnél vannak problémák. A KC-390ből eddig mennyit rendszeresítettek? Mennyi rendeltek? Új gép?