Kiváncsi vagyok, hogy a svédek végül vesznek-e KC-390-est. A Gripen üzletért kapnak-e akkora kedvezményt, hogy valahogy megérje nekik.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Attól tartok, tévedsz.Hivatalosan , papíron 33 és 17 tonna , nyilván távolság és rakomány függő de max-ból indultam ki + ha ilyen logikából indulink ki akkor az ancsa max 5 és fél tonnája max 2 ...
Ülő emberek An-26-osban:Az meg hombár , hát , nem tudom , lehet máshogy gondoljuk hogy mi a hombár de az ugye megvan hogy a C27 kisebb mint az ancsa?
Miért vennének? - Van Herculesük, szerintem hülyék lennének lecserélni...Kiváncsi vagyok, hogy a svédek végül vesznek-e KC-390-est. A Gripen üzletért kapnak-e akkora kedvezményt, hogy valahogy megérje nekik.
Miért vennének? - Van Herculesük, szerintem hülyék lennének lecserélni...
Tehát van hozzá tapasztalt személyzet, karbantartók és alkatrészek is. Így valószínű, hogy a Herkynél maradnak, mert 1 típusváltás tiszta ráfizetés lenne...!38 éves gépekkel repülnek...
http://www.c-130.net/aircraft-database/C-130/serials-and-inventory/airforce/SweAF/
Tehát van hozzá tapasztalt személyzet, karbantartók és alkatrészek is. Így valószínű, hogy a Herkynél maradnak, mert 1 típusváltás tiszta ráfizetés lenne...!
Így van, tehát nem fognak 1 ismeretlen problémás típust választani...Ja, úgy érted hogy inkább új C-130-asokat vesznek helyettük.....
Ha jól értem, 97 millió Euró helyett 120 millió Euró-t kérnek a brazilok gépenként. (Azaz 110,6 millió USD helyett 136,8 millió USD gépenként.)
5 gép * 97 millió Euro= 485 millió Euro Ez lenne az öt gép, a maradék 345 millió Euro meg a szimulátor és a támogatás, képzés, pótalkatrész stb. Ennyit fizetnének ki maximum a portugálok.
Valahogy egyre inkább kezd nálam az "ezt nem veszünk" kategóriába csúszni ez gép az egyre több kérdőjel miatt, pedig képességek terén ideális volna.A portugál védelmi miniszter 3 hónapot adott az Embraer-nek, hogy megegyezzenek az árról. Különben mást vesznek.
Valahogy egyre inkább kezd nálam az "ezt nem veszünk" kategóriába csúszni ez gép az egyre több kérdőjel miatt, pedig képességek terén ideális volna.
Azért az ár se mindegy. Azt előre, egybe kell kifizetni.Azért ne ragadjunk le a beszerzési árnál. Legalább harminc évig rendszerben lesz nálunk, ha nem tovább, szóval az üzemeltetés költsége lesz a döntő pénzügyi szempontból és nem a beszerzési ár. A KC-390 pont ezen kíván drasztikusan javítani a ciivl üzemeltetésben alkalmazott protokollok bevezetésével, míg az A400M üzemeltetésével a német légierő se bír!
Aki ilyen szerződést köt az nagyon hülye/könnyen korrumpálható kell hogy legyen egy olyan piacon ahol verseny és termék-választék van!! Opciós megrendelésről (ez előleg-fizetéssel jár), nyújtott/megosztott/részletfizetésről hallottál már?!Azért az ár se mindegy. Azt előre, egybe kell kifizetni.
Szerintem ez a "civil protokoll" csak 1 marketingfogás, mert más airlifter gyártók /lásd Airbus, Antonov, Boeing etc./ is foglalkoznak civil gépekkel, ám ők éltek nem ezzel a lehetőséggel.Azért ne ragadjunk le a beszerzési árnál. Legalább harminc évig rendszerben lesz nálunk, ha nem tovább, szóval az üzemeltetés költsége lesz a döntő pénzügyi szempontból és nem a beszerzési ár. A KC-390 pont ezen kíván drasztikusan javítani a ciivl üzemeltetésben alkalmazott protokollok bevezetésével, míg az A400M üzemeltetésével a német légierő se bír!
A civil és katonai üzemeltetési protokollok között hatalmas különbségek vannak! Ez nagyon nem marketingfogás!Szerintem ez a "civil protokoll" csak 1 marketingfogás, mert más airlifter gyártók /lásd Airbus, Antonov, Boeing etc./ is foglalkoznak civil gépekkel, ám ők éltek nem ezzel a lehetőséggel.
Alkatrészt gyártani meg keresett termékhez érdemes, ám az ár és rendelések jól mutatják, hogy a KC-390 nem tartozik abba a körbe...!
Azért ne ragadjunk le a beszerzési árnál. Legalább harminc évig rendszerben lesz nálunk, ha nem tovább, szóval az üzemeltetés költsége lesz a döntő pénzügyi szempontból és nem a beszerzési ár. A KC-390 pont ezen kíván drasztikusan javítani a ciivl üzemeltetésben alkalmazott protokollok bevezetésével, míg az A400M üzemeltetésével a német légierő se bír!