KC-390 / C-390 Millenium (Embraer, Brazília)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

formosa1

Well-Known Member
2016. augusztus 30.
1 575
978
113
A civil és katonai üzemeltetési protokollok között hatalmas különbségek vannak! Ez nagyon nem marketingfogás!
Ezt tudjuk, de az már nehezen hihető, hogy majd épp az Embraer jön elő a civillel az "idióta" Airbus, Boeing és az Iljusin előtt...!
Bocsánat, az LM-et kifelejtettem, pedig a Herky-nek van civil változata is...!
 

gacsat

Well-Known Member
2010. augusztus 2.
16 678
14 641
113
Milyen nagyot ránt teherdobásnál az ernyő a repülőgépen......

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Most tényleg vegyünk olyanoktól repülőt, akik egy motorkerékpárt se tudnak megtervezni?
 

fedett_mókus

Well-Known Member
2018. november 25.
3 875
7 166
113
Most tényleg vegyünk olyanoktól repülőt, akik egy motorkerékpárt se tudnak megtervezni?
attól hogy motorkerékpárt nem tudnak tervezni ez még lehet MAJD egy jó gép , de nem a következő 10 évben , itt van ezzel a legnagyobb probléma hogy ennyi időnk nincs
 

Phoenix

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2009. április 27.
549
1 261
93
Most tényleg vegyünk olyanoktól repülőt, akik egy motorkerékpárt se tudnak megtervezni?

Az EMBRAER elég nagy tapasztalattal bír a repülőgép-gyártásban, nem szabad lenézni őket. Elég csak a sikeres ERJ, E-Jet vagy Tucano gépcsaládokra gondolni. Az, hogy egy számukra új területen próbálgatják a szárnyukat, mindig nehéz. De még az Antonovnak is meggyűlt a baja az An-148/158/178 gépcsaláddal pedig ők igencsak tapasztaltak az utas- és teherszállítók terén...
 

angelsoul

Well-Known Member
2016. február 13.
2 521
16 957
113
attól hogy motorkerékpárt nem tudnak tervezni ez még lehet MAJD egy jó gép , de nem a következő 10 évben , itt van ezzel a legnagyobb probléma hogy ennyi időnk nincs

Alapból egy ICAO és IATA tagállam - vonatkoznak rá az Annexek, szóval a gyárból nem gurulhat ki olyan gép, ami nem felel meg a nemzetközi előírásoknak.
Innen tovább be sem repülhet Amerikába (FAA) vagy Európába (EASA), ha nem felel meg a hatóságok saját vizsgálati paramétereinek és a CoA nem felel meg a saját követelményeiknek - vagyis lényegében levizsgáztatják a saját szabálykönyvük szerint, már ha azt akarja a gyártó, hogy ott is repülhessen.

A Szuhoj is szépen eljárta ezt a saját gépeivel és meg is kapta ezeket - naponta látom őket, megfelelnek azoknak az országoknak a standardjainak, melyekben repülnek.

Summa: egy repülőgép ma már be sem repülhet egy kifutódra sem, ha nem felel meg a helyi hatóság elvárásainak, legyen az Boeing, Airbus, Embraer, Bombardier, akármi.
 

formosa1

Well-Known Member
2016. augusztus 30.
1 575
978
113
Az EMBRAER elég nagy tapasztalattal bír a repülőgép-gyártásban, nem szabad lenézni őket. Elég csak a sikeres ERJ, E-Jet vagy Tucano gépcsaládokra gondolni. Az, hogy egy számukra új területen próbálgatják a szárnyukat, mindig nehéz. De még az Antonovnak is meggyűlt a baja az An-148/158/178 gépcsaláddal pedig ők igencsak tapasztaltak az utas- és teherszállítók terén...
Senki sem nézte le őket, de a tapasztalat nem ok arra, hogy aranyáron adjanak valamit. Az eddigi sikereiket jórészt annak köszönhetik, hogy versenyképes árakkal működtek, és így váltak piacvezetővé pl. a civil regionáljetek gyártói között.
Ráadásul ez egy katonai gép, melynek fejlesztését részben vagy egészben a brazil állam állta. Ennek fényében végképp furcsa az eltúlzott árcédula.
 
M

molnibalage

Guest
Senki sem nézte le őket, de a tapasztalat nem ok arra, hogy aranyáron adjanak valamit. Az eddigi sikereiket jórészt annak köszönhetik, hogy versenyképes árakkal működtek, és így váltak piacvezetővé pl. a civil regionáljetek gyártói között.
Ráadásul ez egy katonai gép, melynek fejlesztését részben vagy egészben a brazil állam állta. Ennek fényében végképp furcsa az eltúlzott árcédula.
Miért? Mennyi az árcédula? Talán van hivatalos ajánlat több országnak?
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba

emel

Well-Known Member
2013. február 11.
9 073
15 030
113
Most tényleg vegyünk olyanoktól repülőt, akik egy motorkerékpárt se tudnak megtervezni?
Talán volt az Embraer-nek valami sikertelen motorkerékpár gyártmánya?!! Meg egyébként ha volt is hol itt az átfedés, mi köze a motorkerékpárnak a repülőgéphez, csak nem képzeled, hogy ugyanazok tervezik és gyártják mindkettőt?!! Ilyen alapon vegyünk valami Lamborghini gyártmányú szállítógépet, mert azok nagyon értenek a traktorgyártáshoz meg még jobban a sportkocsihoz is!! Ja, hogy a Lambo nem is gyárt repülőgépeket, pedig annyira értenek a sportkocsikhoz?!
 

gacsat

Well-Known Member
2010. augusztus 2.
16 678
14 641
113
Talán volt az Embraer-nek valami sikertelen motorkerékpár gyártmánya?!! Meg egyébként ha volt is hol itt az átfedés, mi köze a motorkerékpárnak a repülőgéphez, csak nem képzeled, hogy ugyanazok tervezik és gyártják mindkettőt?!! Ilyen alapon vegyünk valami Lamborghini gyártmányú szállítógépet, mert azok nagyon értenek a traktorgyártáshoz meg még jobban a sportkocsihoz is!! Ja, hogy a Lambo nem is gyárt repülőgépeket, pedig annyira értenek a sportkocsikhoz?!
;)
 

emel

Well-Known Member
2013. február 11.
9 073
15 030
113
Ha jól értem, 97 millió Euró helyett 120 millió Euró-t kérnek a brazilok gépenként. (Azaz 110,6 millió USD helyett 136,8 millió USD gépenként.)
Az még mindig csak kb. annyi mint a japán C-2 ára (ha azóta az is meg nem drágult), viszont a japán légitankolni nem tud, a brazil meg arra is alkalmas, tehát többfeladatú gép.
 

gacsat

Well-Known Member
2010. augusztus 2.
16 678
14 641
113
A Lambo egy traktorgyár. A tulaj, amikor összeveszet a helyi Ferrari kereskedővel, úgy gondolta, hogy a meglevő műszaki tapasztalatok alapján tud ő jobbat is csinálni. Különben a Tatra személyautók is így keletkeztek. Épp csak előbb negyven évig gyártottak teherautókat.
Különben brazil motorom van. Honda felirattal.
 

formosa1

Well-Known Member
2016. augusztus 30.
1 575
978
113
Miért? Mennyi az árcédula? Talán van hivatalos ajánlat több országnak?
137 millió USD, Terminator rakta be fentebb, és ennyit a programban résztvevő portugáloktól kértek. - Akkor szerinted mennyiért adnák más országoknak...?!?

A C-2 meg nem versenytárs, eredetileg nem is exportra szánták, tehát NE keverjük ide! /Mellesleg Japánnak a civil B762ER-ből átalakított szállító-tankergépei is vannak./
 

Phoenix

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2009. április 27.
549
1 261
93
És mégis mi akadályozza meg az Embraer-t, hogy legyen egy európai logisztikai központjuk?

Jelenleg is van európai képviselete Franciaországban és számos hivatalos karbantartói partnere is. Ne felejtsétek mennyi polgári Embraer repül az öreg kontinensen...

Tessék felmenni akár a bizjetes, akár a polgári repüléses oldalukra és látszik, hány képviseletük, karbantartó partnerük van ideát.

(pl biznisz jetek esetében: UK, Németo., Svájc, Cseho., Franciao, és ezek csak az authorized service centers, azaz a gyártó hivatalos karbantartó képviseletei, nem azok listája, akik rendelkeznek bármely EMBRAER típusra karbantartói engedéllyel)
https://executive.embraer.com/global/en/customer-support?type=1&region=Europe&aircraft=10

Commercial 14 db
http://adm.embraercommercialaviation.com/pt-br/MarketInfo/catalogo_oficinas_SS.pdf


Ezeken a partnereken keresztül már elég stabil az európai piac lefedése, nem arról van szó, hogy 1-2 cég foglalkozik világszerte a típussal és ennyi.
 

Fade

Well-Known Member
2010. április 20.
3 662
3 514
113
137 millió USD, Terminator rakta be fentebb, és ennyit a programban résztvevő portugáloktól kértek. - Akkor szerinted mennyiért adnák más országoknak...?!?

A C-2 meg nem versenytárs, eredetileg nem is exportra szánták, tehát NE keverjük ide! /Mellesleg Japánnak a civil B762ER-ből átalakított szállító-tankergépei is vannak./


HIrtelen a 160m$os A400M nem is tűnik drágának.
 

emel

Well-Known Member
2013. február 11.
9 073
15 030
113
HIrtelen a 160m$os A400M nem is tűnik drágának.

Annál drágább gép nincs, mikor a flotta 60-80%-a repülésképtelen, és mintha a Luftwaffénél ilyesmi rendszeresen előállna az A-400M-ekkel (pl. 7-ből 1 repülőképes!!)!! Ez akkor is a világ legdrágább gépe lenne, ha a gépenkénti vételára a legolcsóbb lenne - de nem így van sajnos. Ha a szükséges szállításokhoz állandóan plusz gépeket kell bérelni, az Atlasz-ok meg a földön várnak az egyszer majd megérkező alkatrészekre, az azt jelenti, hogy ugyanazt a szolgáltatást duplán kell kifizetni. Ha ebből az egyik még rohadt drága is (a vételár), akkor nincs miért ezen gondolkozni ... :(:mad: Talán nem véletlen hogy egyre többen szabadulni akarnak ezektől a gépektől, és helyettük vagy legalábbis melléjük Herculeseket vesznek.