Kiváncsi vagyok, hogy a svédek végül vesznek-e KC-390-est. A Gripen üzletért kapnak-e akkora kedvezményt, hogy valahogy megérje nekik.
Attól tartok, tévedsz.Hivatalosan , papíron 33 és 17 tonna , nyilván távolság és rakomány függő de max-ból indultam ki+ ha ilyen logikából indulink ki akkor az ancsa max 5 és fél tonnája max 2 ...
Ülő emberek An-26-osban:Az meg hombár , hát , nem tudom , lehet máshogy gondoljuk hogy mi a hombár de az ugye megvan hogy a C27 kisebb mint az ancsa?![]()

Miért vennének? - Van Herculesük, szerintem hülyék lennének lecserélni...Kiváncsi vagyok, hogy a svédek végül vesznek-e KC-390-est. A Gripen üzletért kapnak-e akkora kedvezményt, hogy valahogy megérje nekik.
Miért vennének? - Van Herculesük, szerintem hülyék lennének lecserélni...
Tehát van hozzá tapasztalt személyzet, karbantartók és alkatrészek is. Így valószínű, hogy a Herkynél maradnak, mert 1 típusváltás tiszta ráfizetés lenne...!38 éves gépekkel repülnek...
http://www.c-130.net/aircraft-database/C-130/serials-and-inventory/airforce/SweAF/
Tehát van hozzá tapasztalt személyzet, karbantartók és alkatrészek is. Így valószínű, hogy a Herkynél maradnak, mert 1 típusváltás tiszta ráfizetés lenne...!
Így van, tehát nem fognak 1 ismeretlen problémás típust választani...Ja, úgy érted hogy inkább új C-130-asokat vesznek helyettük.....
Ha jól értem, 97 millió Euró helyett 120 millió Euró-t kérnek a brazilok gépenként. (Azaz 110,6 millió USD helyett 136,8 millió USD gépenként.)
5 gép * 97 millió Euro= 485 millió Euro Ez lenne az öt gép, a maradék 345 millió Euro meg a szimulátor és a támogatás, képzés, pótalkatrész stb. Ennyit fizetnének ki maximum a portugálok.
Valahogy egyre inkább kezd nálam az "ezt nem veszünk" kategóriába csúszni ez gép az egyre több kérdőjel miatt, pedig képességek terén ideális volna.A portugál védelmi miniszter 3 hónapot adott az Embraer-nek, hogy megegyezzenek az árról. Különben mást vesznek.
Valahogy egyre inkább kezd nálam az "ezt nem veszünk" kategóriába csúszni ez gép az egyre több kérdőjel miatt, pedig képességek terén ideális volna.
Azért az ár se mindegy. Azt előre, egybe kell kifizetni.Azért ne ragadjunk le a beszerzési árnál. Legalább harminc évig rendszerben lesz nálunk, ha nem tovább, szóval az üzemeltetés költsége lesz a döntő pénzügyi szempontból és nem a beszerzési ár. A KC-390 pont ezen kíván drasztikusan javítani a ciivl üzemeltetésben alkalmazott protokollok bevezetésével, míg az A400M üzemeltetésével a német légierő se bír!
Aki ilyen szerződést köt az nagyon hülye/könnyen korrumpálható kell hogy legyen egy olyan piacon ahol verseny és termék-választék van!! Opciós megrendelésről (ez előleg-fizetéssel jár), nyújtott/megosztott/részletfizetésről hallottál már?!Azért az ár se mindegy. Azt előre, egybe kell kifizetni.
Szerintem ez a "civil protokoll" csak 1 marketingfogás, mert más airlifter gyártók /lásd Airbus, Antonov, Boeing etc./ is foglalkoznak civil gépekkel, ám ők éltek nem ezzel a lehetőséggel.Azért ne ragadjunk le a beszerzési árnál. Legalább harminc évig rendszerben lesz nálunk, ha nem tovább, szóval az üzemeltetés költsége lesz a döntő pénzügyi szempontból és nem a beszerzési ár. A KC-390 pont ezen kíván drasztikusan javítani a ciivl üzemeltetésben alkalmazott protokollok bevezetésével, míg az A400M üzemeltetésével a német légierő se bír!
A civil és katonai üzemeltetési protokollok között hatalmas különbségek vannak! Ez nagyon nem marketingfogás!Szerintem ez a "civil protokoll" csak 1 marketingfogás, mert más airlifter gyártók /lásd Airbus, Antonov, Boeing etc./ is foglalkoznak civil gépekkel, ám ők éltek nem ezzel a lehetőséggel.
Alkatrészt gyártani meg keresett termékhez érdemes, ám az ár és rendelések jól mutatják, hogy a KC-390 nem tartozik abba a körbe...!
Azért ne ragadjunk le a beszerzési árnál. Legalább harminc évig rendszerben lesz nálunk, ha nem tovább, szóval az üzemeltetés költsége lesz a döntő pénzügyi szempontból és nem a beszerzési ár. A KC-390 pont ezen kíván drasztikusan javítani a ciivl üzemeltetésben alkalmazott protokollok bevezetésével, míg az A400M üzemeltetésével a német légierő se bír!
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..