T
Törölt tag 1586
Guest
Garantáltan az lesz...Ez már legyen az ő bajuk....
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Garantáltan az lesz...Ez már legyen az ő bajuk....
Ha mindenli alacsony áron (break even ár alatt) vásárol egy cégtől akkor az a cég ròvid úton csődbe fog menni.úgy néz ki mostanában vevőként elég jó árat lehet kialkudni a gépekre
Igen tudjuk. Minden arra mutat, hogy kizárólag a C-130 az, ami elhozza nekünk a tejjel mézzel folyó kánaánt. Lapozzunk!Ha mindenli alacsony áron (break even ár alatt) vásárol egy cégtől akkor az a cég ròvid úton csődbe fog menni.
Ez elég kellemetlen ha az adott cégtől történetesen repülőt vettél (pláne ha egy vadonat új típust) mert gyártóművi támogatás nélkül még egy elterjedt tipust is nehéz üzemeltetni, nemhogy egy olyan tipust amiből csak esetleg mindössze egy tucat létezik.
Ha mi a KC390 est választjuk - egyre kevésbé tartom valószínűnek - akkor azt szeretnénk ha az Embraer legalább 20-30 évig nyújtson mérnöki és alkatrész támogatást a géphez.
Ez csak akkor elképzelhető ha az Embraer sikeresen működik, vagyis profittal tudja eladni a gépeit.
Ha mindenki nyomott áron vásárolna, akkor természetesen csődbe menne a cég, de itt nem erről van szó. Volt aki a túlpörgetett gazdaságban drágábban vett, most pedig lesz olyan szerencsés, aki olcsóbban vehet. Miért ne lehetnénk mi azok a mázlisták?Ha mindenli alacsony áron (break even ár alatt) vásárol egy cégtől akkor az a cég ròvid úton csődbe fog menni.
Ha mindenli alacsony áron (break even ár alatt) vásárol egy cégtől akkor az a cég ròvid úton csődbe fog menni.
Ez elég kellemetlen ha az adott cégtől történetesen repülőt vettél (pláne ha egy vadonat új típust) mert gyártóművi támogatás nélkül még egy elterjedt tipust is nehéz üzemeltetni, nemhogy egy olyan tipust amiből csak esetleg mindössze egy tucat létezik.
Ha mi a KC390 est választjuk - egyre kevésbé tartom valószínűnek - akkor azt szeretnénk ha az Embraer legalább 20-30 évig nyújtson mérnöki és alkatrész támogatást a géphez.
Ez csak akkor elképzelhető ha az Embraer sikeresen működik, vagyis profittal tudja eladni a gépeit.
Lehet hogy a cég megmarad csak a mi szempontunkból (KC390) nem mindegy hogy hogyan.a Brazil állam gazdaságilag mindig lesz annyira erős,hogy életben tartsa(és abban biztos lehet mindenki,
Nyilván ezért adták volna el szó nélkül az "aranytojást tojó tyúkot" ( E2, 80-20 arányban) a Boeingnek , és ezért nem akartak belemenni, hogy a KC-390 többségi tulajdonától, és a program felügyeleti jogától megváljanak. (A Boeing csak 49%-ot kapott volna a 390-re alapított közös vállalatból)A leg kevésbé fontos üzletág a katonai gépek piaca. Pénzszűkében ennek a finanszírozása lesz a leg kevésbé fontos, itt lesznek a legnagyobb késések és visszavágások.
Hallottam egy dolgot... Az egyik magyar kutató intézetben zajlik egy fejlesztés valami olyasmi címmel, hogy inerciális navigációs rendszer képfeldolgozás alapú támogatással. Nem önvezető autó téma, kifejezetten a repülés számára. Brazil projekt. Nem lehet köze a téma címében szereplő repülőgéphez?
Nyilván ezért adták volna el szó nélkül az "aranytojást tojó tyúkot" ( E2, 80-20 arányban) a Boeingnek , és ezért nem akartak belemenni, hogy a KC-390 többségi tulajdonától, és a program felügyeleti jogától megváljanak. (A Boeing csak 49%-ot kapott volna a 390-re alapított közös vállalatból)
Értem én!
Mondtam már, hogy lapozzunk?
Brazil védelmi miniszter: közel a megegyezés a magyar kormánnyal a KC-390-es repülőgépek megvásárlásáról
A KC-390-es repülőgépek beszerzések kapcsán rengeteg találgatás látott eddig napvilágot. Most a brazil védelmi miniszter, Fernando Azevedo e Silva beszélt egy szakmai konferencián a tárgyalások jelenlegi állásáról.
A védelmi miniszter múlt hét végén, a brazil katonai sajtó számára rendezett prezentáción beszélt az ügyletről, és elmondta, hogy a magyar kormány nagyon közel áll ahhoz, hogy beleegyezzen a KC-390 Millennium repülőgépek megvásárlásába.
Más források, akik állítólag részt vettek a rendezvényen, még ennél is jobban értesültek a tárgyalásokról. Bennük az olvasható, hogy a védelmi miniszter szerint a COVID-19-es világjárvány miatt halasztották el azt az utazást, amelyben megkísérelték volna az üzletet formalizálni, amely nagyon közel áll a megegyezéshez.
Gondolom Izaurát nem adják olyan könnyen!Masikban mar irtam, nekem mar mindegy, csak jojjon valami rampas - de ez meg nem vegleges: ha valaki, akkor a vedelmi miniszter biztosan jol tudhatja: "governo da Hungria está muito próximo de acertar" ez kb a magyar kormany nagyon kozel van a megallapodashoz - azaz valamiben meg nem sikerult megegyezni.
Gondolom Izaurát nem adják olyan könnyen!
"A lemeztektonikai mozgást figyelembe véve" ez nem igaz, mert az Atlanti hátságnak köszönhetően az egész amerikai kontinens távolodik...A lemeztektonikai mozgást figyelembe véve, úgy 15 millió év múlva szomszéd ország lesz Brazília...
A másik irányból lesz szomszéd...."A lemeztektonikai mozgást figyelembe véve" ez nem igaz, mert az Atlanti hátságnak köszönhetően az egész amerikai kontinens távolodik...
...nem mindenkinekA föld gömbölyű.