1, Mindig is a környező mezőkön,legelőkön stb. volt a parkolás. S nem volt gond. Pedig a Nagypolák, meg a Transit (lásd lentebb) nagyon nem volt terepjáró. Oszt' felhőszakadás is volt.
2, Az is igaz, hogy az egyéb; régebbi, lágyabb rugózású/csillapítású instabilabb, nagyobb hasmagasságú, ballonosabb gumikkal szerelt autók messze dagonyatűrőbbek voltak, mint a mai autók.
2, De azért ne legyen már világvége emiatt. A gázpedálnak nem csak két véghelyzete van, s lehet (sőt kell is!) indulni kettesben is, ha helyzet van. "...És ha helyzet van, akkor lépni kell. Ha olyan a helyzet
..."
4, Amúgy meg egy, "Mer' a biztonságos" SUV-val amúgy is legyőzhetetlen leszel; csak szorgalmasan tanulmányozd a tévéreklámokat!
Ui:
Adnék én mindenkinek hosszú tengelytávú mk3-as Ford Transitot a hóba, meg a sárba (A Bükkről beszélünk)
Ilyen, ennyire hátrarakott hátsó futóművűt:
Oszt" megtudnák, hogy hol lakik az Úristen!!!