Kínai 5. generációs, vagy afölötti harci repülőgépek

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

angelsoul

Well-Known Member
2016. február 13.
2 573
17 730
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Gp-Mo92-CXc-AAopxw.jpg

Elasztikus RAM borítás és nagy sebességre optimalizált orrszerkezet, illetve LO, non TVC exhaust - alapvetően egy MiG-31 feladatkörös nehézvadászt látunk, ami önvédelemre az alacsony észlelhetőséget és a nagy sebességet alkalmazza, meg persze LW drónokat.

A J-50 az irgalmatlan nagy sebességre optimalizált vérbeli vadászgép, a szárnyvégi kormányfelületek iszonyatos erőkart jelentenek az Y (hossz)tengely körüli mozgékonyságban, illetve sejtésem szerint adaptív a vezérlés, szóval a magasságira ugyanúgy rádolgozik, ahogy az oldalkormány helyettesítésében is részt vesz.
Vagyis azért vágták ki a szárnyvégre, mivel tailless kialakítása okán a stabilitása necces, szóval kellett olyan kormányfelület, ami mindhárom tengelyre rádolgozhat a lehető legkisebb kitéréssel (LO követelmény meg kisebb munkahengerek kellenek, szóval a legnagyobb erőkarra tették, a lehető legmesszebbre a CG/AC párostól.

Szóval a kínai elindult mindkét úton, lényegében a MiG-31 és a Szu-27 mix utódjait hozta ki magának (nyilván LW drónokkal megfűszerezve), ami teljesen logikus a jövendőbeli működési térségek sajátosságait figyelembe véve.
 

Zaphod Beeblebrox

Well-Known Member
2020. április 1.
4 994
18 632
113
Elasztikus RAM borítás és nagy sebességre optimalizált orrszerkezet, illetve LO, non TVC exhaust - alapvetően egy MiG-31 feladatkörös nehézvadászt látunk, ami önvédelemre az alacsony észlelhetőséget és a nagy sebességet alkalmazza, meg persze LW drónokat.


A J-50 az irgalmatlan nagy sebességre optimalizált vérbeli vadászgép, a szárnyvégi kormányfelületek iszonyatos erőkart jelentenek az Y (hossz)tengely körüli mozgékonyságban, illetve sejtésem szerint adaptív a vezérlés, szóval a magasságira ugyanúgy rádolgozik, ahogy az oldalkormány helyettesítésében is részt vesz.
Vagyis azért vágták ki a szárnyvégre, mivel tailless kialakítása okán a stabilitása necces, szóval kellett olyan kormányfelület, ami mindhárom tengelyre rádolgozhat a lehető legkisebb kitéréssel (LO követelmény meg kisebb munkahengerek kellenek, szóval a legnagyobb erőkarra tették, a lehető legmesszebbre a CG/AC párostól.

Szóval a kínai elindult mindkét úton, lényegében a MiG-31 és a Szu-27 mix utódjait hozta ki magának (nyilván LW drónokkal megfűszerezve), ami teljesen logikus a jövendőbeli működési térségek sajátosságait figyelembe véve.
A Dalian egyetem már évekkel ezelőtt foglalkozott a koncepcióval és tanulmány is kijött róla. Lefordították, de nekem nem mond semmit, csak részleteit találtam meg ha valakit érdekel;
20250424-162452.jpg
20250428-174745.jpg

Ezek oedig valami másik tanulmányból vannak;
20250428-174305.jpg

20250428-174308.jpg

20250428-174301.jpg
 

Roni

Well-Known Member
2010. június 30.
16 598
19 555
113
Jó látni hogy mennyivel laposabb a j-50 gép mint amire számítottam/számítottunk
Ez volt az első letisztult kép róla és a beömlők eléggé hasonlónak tűnnek alulról mint a eurókacsának
b19eab43-9f27-47e2-8d2c-8eaad84fa789-1200x675.jpg

Kb mint ha iylen lenne
1818707-large.jpg


Aztán itt egy behúzott futóművel ami igazolja hogy nem oylan mint az eurókacsa beömlője

Sajnos kis kép
145162-4cf5c3edeed7985cc7d7ec892bcd1a25.jpg


Gqtv48iWoAArJcr
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 756
15 154
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: tarzaan and Ocses