Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Hát ha nagyon akarod, bármilyen páncélozott kamiont bele lehet látni. Szerintem a SINOHAMMER vonalon mennek tovább. A hosszú tengelytáv meg kell a belső hely miatt. Gondolom csak így fér el benne kényelmesen egy raj. A terepjáróképesség meg szerintem másodlagos. Ha nagyon terepezni akarnak akkor vannak erre sokkal jobb járműveik. Itt a gyorsreagáláson lehet a hangysúly. Műmúton a lehető leggyorsabban tudjanak bárhova eljutni és onnan letérve még terepen is boldogúljanak.Ezek a NIMR koppintásai, csak elképesztően hosszú tengelytávokkal. Ezzel azért így nem lesz annyira jó a terepjáró képessége a gépnek.
A NIMR-ek (különösen az Ajban sorozat elemei) kimondottan kellemes design-t kaptak. A csehek (VOP) implementációja pedig kimondottan európai minőségűnek tűnik:
Hát ezzel a tengelytávval aligha fognak terepezni.Hát ha nagyon akarod, bármilyen páncélozott kamiont bele lehet látni. Szerintem a SINOHAMMER vonalon mennek tovább. A hosszú tengelytáv meg kell a belső hely miatt. Gondolom csak így fér el benne kényelmesen egy raj. A terepjáróképesség meg szerintem másodlagos. Ha nagyon terepezni akarnak akkor vannak erre sokkal jobb járműveik. Itt a gyorsreagáláson lehet a hangysúly. Műmúton a lehető leggyorsabban tudjanak bárhova eljutni és onnan letérve még terepen is boldogúljanak.
Mondom, kétlem, hogy szempont lett volna az extre terepjáróképesség. Broco, meg 8X8-as, meg lánctalpas stb. van nekik is.Hát ezzel a tengelytávval aligha fognak terepezni.
Itt a rövidebb testvérke hasal fel keményen a part tetejére:
Miből tellett volna +1 tengelyt beletenni?
Ezen a képen egy fokkal emészthetőbb a helyzet....
De ezért találták ki a csuklós lánctalpas ATV-ket is (BvS, Bronco, stb.).
Vagy ilyen csapatszállításokra a Jelcin jellegű MRAP-ok sokkal hasznosabbak, a maguk 9-11 fős kapacitásával.
Olyan BTR-60-as formája van.
Hát, meg úgy egy picit az orra, meg a hátúlja. Szóval kicsit a formavilága.Marmint arra gondolsz,hogy ennek is van kereke aminek hasonló(kerek)a formája mint ami a BTR-60-ason is van?