Kínai logisztikai járművek

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Roni

Well-Known Member
2010. június 30.
16 329
18 941
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 771
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

Roni

Well-Known Member
2010. június 30.
16 329
18 941
113
New 15-ton 8x8 tactical truck/MRAP (?). It appears to be based on the Type-08 chassis.

49105472032_c7e5438629_b.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: Mackensen

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 771
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
T

Törölt tag

Guest
Ezek a NIMR koppintásai, csak elképesztően hosszú tengelytávokkal. Ezzel azért így nem lesz annyira jó a terepjáró képessége a gépnek.
A NIMR-ek (különösen az Ajban sorozat elemei) kimondottan kellemes design-t kaptak. A csehek (VOP) implementációja pedig kimondottan európai minőségűnek tűnik:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 771
113
Ezek a NIMR koppintásai, csak elképesztően hosszú tengelytávokkal. Ezzel azért így nem lesz annyira jó a terepjáró képessége a gépnek.
A NIMR-ek (különösen az Ajban sorozat elemei) kimondottan kellemes design-t kaptak. A csehek (VOP) implementációja pedig kimondottan európai minőségűnek tűnik:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Hát ha nagyon akarod, bármilyen páncélozott kamiont bele lehet látni. Szerintem a SINOHAMMER vonalon mennek tovább. A hosszú tengelytáv meg kell a belső hely miatt. Gondolom csak így fér el benne kényelmesen egy raj. A terepjáróképesség meg szerintem másodlagos. Ha nagyon terepezni akarnak akkor vannak erre sokkal jobb járműveik. Itt a gyorsreagáláson lehet a hangysúly. Műmúton a lehető leggyorsabban tudjanak bárhova eljutni és onnan letérve még terepen is boldogúljanak.
 
T

Törölt tag

Guest
Hát ha nagyon akarod, bármilyen páncélozott kamiont bele lehet látni. Szerintem a SINOHAMMER vonalon mennek tovább. A hosszú tengelytáv meg kell a belső hely miatt. Gondolom csak így fér el benne kényelmesen egy raj. A terepjáróképesség meg szerintem másodlagos. Ha nagyon terepezni akarnak akkor vannak erre sokkal jobb járműveik. Itt a gyorsreagáláson lehet a hangysúly. Műmúton a lehető leggyorsabban tudjanak bárhova eljutni és onnan letérve még terepen is boldogúljanak.
Hát ezzel a tengelytávval aligha fognak terepezni.
Itt a rövidebb testvérke hasal fel keményen a part tetejére:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Miből tellett volna +1 tengelyt beletenni?
Ezen a képen egy fokkal emészthetőbb a helyzet....
De ezért találták ki a csuklós lánctalpas ATV-ket is (BvS, Bronco, stb.).
Vagy ilyen csapatszállításokra a Jelcin jellegű MRAP-ok sokkal hasznosabbak, a maguk 9-11 fős kapacitásával.
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 771
113
Hát ezzel a tengelytávval aligha fognak terepezni.
Itt a rövidebb testvérke hasal fel keményen a part tetejére:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Miből tellett volna +1 tengelyt beletenni?
Ezen a képen egy fokkal emészthetőbb a helyzet....
De ezért találták ki a csuklós lánctalpas ATV-ket is (BvS, Bronco, stb.).
Vagy ilyen csapatszállításokra a Jelcin jellegű MRAP-ok sokkal hasznosabbak, a maguk 9-11 fős kapacitásával.
Mondom, kétlem, hogy szempont lett volna az extre terepjáróképesség. Broco, meg 8X8-as, meg lánctalpas stb. van nekik is.
http://www.military-today.com/trucks/dongfeng_eq2101_protected.htm
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 771
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 771
113
Olyan BTR-60-as formája van.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

Roni

Well-Known Member
2010. június 30.
16 329
18 941
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 771
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.