Kínai repülőgép-hordozók

Valószínü nincs hozzá reaktor... Oroszoktól pedig vehetnének RITM-400 -at, amit az új 60 000t jégtörőhöz fejlesztenek.
Pár hónapja érkezett meg a Távol-Keletre egy úszó atomerőművük, ami "áramtermelős".
Jééééé, a kínaiak épp valami "ismeretlen-generátoros" elektromos rep-gép-hordozót "hegesztenek".

Opssssz: elszóltam magam! :eek: Bocsi...


U.i: :cool: + ;)
 
Ment a vacilálás, hogy nukis legyen vagy sem? Aztán arra jutottak, hogy így is annyi új technológia kerül bele, hogy bőven elég rizikó, ha meghagyják hagyományosnak. Ebből mindenképpen legyártanak két hagyományosat, aztán a következő osztály már lehet nukleáris.
Haditengerészeti reaktorokat már gyártanak jó pár évtizede a tengeralattjáróknak. Igaz, hogy ezek jóval kissebbek, de gyanítom tudnak nagyobbat is fejleszteni.
Aztán, meg ott van az orosz licenc lehetősége is.
 
Hát, ahogy az amerikaiak megoldották, gondolom a kínaiak is megoldják. Pát éve teszteik a szárazföldi változatát. Gyanítom, hogy azért vannak a kondenzátor telepek.
Csak az amcsiknak már több évtizedes nukis tapasztalatuk van míg a Kínaiak még rendes repülőgép hajtóműveket se tudnak gyártani . Már a paraméterein röhögtem 200 000 óra élettartam ! A matek amúgy marha egyszerű meg kell nézni az össz teljesítmény igényt és ha ezt tudják folyamatosan biztosítani a generátorok akkor a meghajtás az már tök mindegy .
 
Csak az amcsiknak már több évtizedes nukis tapasztalatuk van míg a Kínaiak még rendes repülőgép hajtóműveket se tudnak gyártani . Már a paraméterein röhögtem 200 000 óra élettartam ! A matek amúgy marha egyszerű meg kell nézni az össz teljesítmény igényt és ha ezt tudják folyamatosan biztosítani a generátorok akkor a meghajtás az már tök mindegy .
Kínának is több évtizedes nukis tapasztalata van. Nekem úgy tűnik, hogy rendes repülőgép hajtóművel is boldogulnak.
De nem igazán értem, hogy mi a kérdés? Nem lesz EMALS a mostani hordozón?
 
  • Tetszik
Reactions: Szittya and endre
Először találkozok pár konkrét számmal a 003 kapcsán, itt már a nevüket is tudni vélik. Érdekes.

Eqr1LWNW4AE6Rp2
 
Először találkozok pár konkrét számmal a 003 kapcsán, itt már a nevüket is tudni vélik. Érdekes.

Eqr1LWNW4AE6Rp2
A felső ábrán hagyományos meghajtású CV-ként látható, a kémény és a friss levegőt biztosító nyílások azonosak.
Most vagy a rajz pontatlan, vagy tudnak valami. :)
A +15 ezer tonnás vízkiszorítás nem tűnik rendkívülinek, a +20 légijármű is reálisnak hat.
Szóval korrektnek ható adatok.
 

Azt írja hogy a type 003 akkora lesz mint a Ford osztály
Meg sem lepne ha majdnem akkora lenne . Miért? mert az első LHD sem egy 20 ezer tonnás mistral koppintás lett.

A type 002 270 méter hosszú odébb meg 305 métert írnak . Vagyis a type 003 vízvonal hossza 300 méter míg majd a teljes hossza 330 méter lesz ? o_O
 
  • Tetszik
Reactions: Lord Gazember
Én már csak arra lennék kíváncsi hogy a korábbi kibővített gyárakban ahol a modulokat rakták össze azóta már csövön lehet a ikertestvére is ?
 
@Roni készítheted a 100-as zsepit ;)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
A kiaiak az elso szietlancon belul MINDEN hadihajot lekovetnek. Minden hadihajo kap egy "arnyekot" ami par merfoldon bul koveti addig ameddig el nem hagyja a szigelancot vagy eppen el nem eri Koreat vagy Vietnam deli reszet. Ha kotelekben hajozik a masik akkor annak a koteleknek megfelo szamu kiseretet allitanak fel. Nem veletlen az orult Jingdao Jingkai epitesi szam.

Sot nemzetkozi tengerjog ide vagy oda vannakolyan teruletek ahova meg akkor sem engednek be ha jogod lenne odamenni.