Kínai repülőgép-hordozók

133929564_10158892800072103_399926917505952309_o.jpg

Ez amolyan gay teszt? :D
 
Ha már szóba került a meghajtás kínai mérnökök két nehéz R0110 hajtómű alkalmazásának lehetőségén dolgoznak. A tesztek szerint a motorok maximális teljesítménye 150 ezer LE. (114500 kW) és 200 ezer óra "élettartammal rendelkeznek.

Két ilyen gázturbinás motor lehetővé teszi a Liaoning repülőgép-hordozó ,számára hogy könnyen elérje a 35 csomós sebességet és, a nehezebb építés alatt álló hordozók is képesek lesznek vele 30 csomó sebeséggel haladni.



F7-Opytnyj-obrazets-GTD-R0110.jpg
 
Miért lenne felejtős?
Azért felejtős, mert egy diesel, vagy gázturbinás generátor nem tud akkora teljesítményt előállítani, mint ami az elektromágneses katapulthoz szükséges. Azt tetszik tudni, hogy a repcsik indításához skálázni kell az indító erőt. Az elektromos nem megrántja, hanem folyamatosan gyorsítja, és így kevésbé terheli a repcsi szerkezetét, de ehhez folyamatos elektromosság szükséges, méghozzá rendkívül nagy mennyiségű és hirtelen. A gázturbinának nincs akkora teljesítménye, hogy ezt biztosítsa. Ennyi erőt jelenleg nem tudnak tárolni.
 
  • Tetszik
Reactions: dudi
Azért felejtős, mert egy diesel, vagy gázturbinás generátor nem tud akkora teljesítményt előállítani, mint ami az elektromágneses katapulthoz szükséges. Azt tetszik tudni, hogy a repcsik indításához skálázni kell az indító erőt. Az elektromos nem megrántja, hanem folyamatosan gyorsítja, és így kevésbé terheli a repcsi szerkezetét, de ehhez folyamatos elektromosság szükséges, méghozzá rendkívül nagy mennyiségű és hirtelen. A gázturbinának nincs akkora teljesítménye, hogy ezt biztosítsa. Ennyi erőt jelenleg nem tudnak tárolni.
Biztos? Én úgy tudom ,hogy az indítási energiát kinetikusan tárolják az elektromos katapultokhoz kifejlesztett generátorokban a 6400 fordulat / perc sebességgel forgó rotorokban.

 
  • Tetszik
Reactions: endre
Azért felejtős, mert egy diesel, vagy gázturbinás generátor nem tud akkora teljesítményt előállítani, mint ami az elektromágneses katapulthoz szükséges. Azt tetszik tudni, hogy a repcsik indításához skálázni kell az indító erőt. Az elektromos nem megrántja, hanem folyamatosan gyorsítja, és így kevésbé terheli a repcsi szerkezetét, de ehhez folyamatos elektromosság szükséges, méghozzá rendkívül nagy mennyiségű és hirtelen. A gázturbinának nincs akkora teljesítménye, hogy ezt biztosítsa. Ennyi erőt jelenleg nem tudnak tárolni.
Hát, ahogy az amerikaiak megoldották, gondolom a kínaiak is megoldják. Pát éve teszteik a szárazföldi változatát. Gyanítom, hogy azért vannak a kondenzátor telepek.