Kínai repülőgép-hordozók

Egyébként egy gyenge cgi, mert ez inkább egy lebutított E-2 kínai felségjelekkel.

S az a furcsa, hogy eddig minden hiradás Antonov alapra (Y 7 aktuálisan) hivatkozott. Ez nagyon nem az..... Viszont mire a katapultos hordozó túl lesz a tengeri próbajáraton, és elkezd fogadni gépeket (ez még vagy 4-7 év legalább), addigra talán tisztul. Egyébbként méret, futómű bekötési pont és az általános kinézet alapján "szimpla" E 2 koppintásnak tűnik, de nagyon!
 
S az a furcsa, hogy eddig minden hiradás Antonov alapra (Y 7 aktuálisan) hivatkozott. Ez nagyon nem az..... Viszont mire a katapultos hordozó túl lesz a tengeri próbajáraton, és elkezd fogadni gépeket (ez még vagy 4-7 év legalább), addigra talán tisztul. Egyébbként méret, futómű bekötési pont és az általános kinézet alapján "szimpla" E 2 koppintásnak tűnik, de nagyon!
Ez egy nagyon nem hivatalos kép! Csak egy leljes ifjú gyenge cgije. Az eddig megjelent homályos képeken hasonló sziluettel rendelkező, kéthajtóműves gép látszik. Ennyi a biztos. Shinodefenceforumon van fent egy másik ötlet is csak sajna nem tudom beilleszteni mert csak a reggel tagok tudnàk megnézni asszem. De @Mackensen kollèga kitalálja a tutit. Szerintem egyszerűn fogják és a két gép(szovjet és USA) legjobb tulajdonságait és összegyúrják. Ami biztosnak tűnik, aesa radar lesz rajta, vagy nem. De ez tuti! :D:D
 
S az a furcsa, hogy eddig minden hiradás Antonov alapra (Y 7 aktuálisan) hivatkozott. Ez nagyon nem az..... Viszont mire a katapultos hordozó túl lesz a tengeri próbajáraton, és elkezd fogadni gépeket (ez még vagy 4-7 év legalább), addigra talán tisztul. Egyébbként méret, futómű bekötési pont és az általános kinézet alapján "szimpla" E 2 koppintásnak tűnik, de nagyon!
A képen egy E-2 van csak kínai felségjeleket rajzoltak rá.
 
Én arra is kiváncsi leszek, hogy a nagyobb nem Kínai, hanem brit hordozóról, milyen terheléssel, startol majd az amcsi gyártású mini légtérellenőrző.. Van egyáltalán elég kraft egy ekkora gép felemeléséhez?? Ez nem 1:1-es tolóerejű vadászgép.. A kínai hordozó meg kisebb..
 
Demagnetizáción a 001A

YDIsvThYKVw.jpg


További képek:
https://biztpol.hungarianforum.net/t29p75-kinai-hadero#11910
 
  • Tetszik
Reactions: endre and fishbed
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: endre
Egy 70-80 000 tonnás hordozót meghajtó reaktor megtervezése valószínűleg nem éppen egyszerű munka. Az eddig nyilvánosságra került hírek szerint a harmadik, Type 003-as hordozójukat akarják vele felszerelni.
 
Egy 70-80 000 tonnás hordozót meghajtó reaktor megtervezése valószínűleg nem éppen egyszerű munka. Az eddig nyilvánosságra került hírek szerint a harmadik, Type 003-as hordozójukat akarják vele felszerelni.
Lehet én látom túl egyszerűen a dolgot, de ha már építettek atomreaktort, ha túl nagy akkor miniatürizálni kell, ha lehet és ha meg tudják csinálni. Ha a célra nem elég nagy akkor kettőt-négyet bele kell építeni abból ami már van nekik, amíg elérik a szükséges teljesítményt. Ez tualjdonképpen egy nagy elem vagy egy nagy motor ami "soha" nem fog megállni, a súly meg nem akadály és a rendes szigetelésnek is van hely bőven, és a hagyományos üzemanyagtartályok helyére kétszer beférne az egész. S ha még mindig félnek, akkor tegyenek be tóriumos erőművet, rögtön modernebb hordozójuk lesz, mint a Ford osztály.
 
Lehet én látom túl egyszerűen a dolgot, de ha már építettek atomreaktort, ha túl nagy akkor miniatürizálni kell, ha lehet és ha meg tudják csinálni. Ha a célra nem elég nagy akkor kettőt-négyet bele kell építeni abból ami már van nekik, amíg elérik a szükséges teljesítményt. Ez tualjdonképpen egy nagy elem vagy egy nagy motor ami "soha" nem fog megállni, a súly meg nem akadály és a rendes szigetelésnek is van hely bőven, és a hagyományos üzemanyagtartályok helyére kétszer beférne az egész. S ha még mindig félnek, akkor tegyenek be tóriumos erőművet, rögtön modernebb hordozójuk lesz, mint a Ford osztály.
Nem tudom, maga a technológia a rendelkezésükre áll, bár fogalmunk sincs, hogy pl mennyire hatékony, megbízható. Lehet, hogy a Type 002-t még pl az EMALS ellenére is amolyan prototípusnak tekintik, "iskolahajónak". A negyedik, már nukleáris hordozójuk építésének a megkezdéséig még van legalább 5 évük, hogy finomítsák a technológiát.
 
A hagyományos meghajtású is szerintem nagyon modern lesz, tele egy rakás újdonságal. Lehet nem vállalják be, hogy annyi új fejlesztés kerüljön egy hajótestbe. Ha azok bevállnak akkor majd a köv osztály kap hozzá egy új fejlesztésű atomreaktort.
 
Chinese EMALS benefited from British technology?

"China has said previously that its electromagnetic aircraft launch system (EMALS) was made possible thanks to an integrated propulsion system developed by Navy engineer Rear Admiral Ma Weiming and his team. South China Morning Post said on a Nov. 19 report that this was possible thanks to British firm Dynex Semiconductor."

 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba