Fura, hogy egy amerikai oldal japánul ír kínárol....
Hogy megzavarják az oroszokat...
Fura, hogy egy amerikai oldal japánul ír kínárol....
Szerintem egyszerűbb, könnyebb, kisebb helyigényü lett volna csak a gázkivezető csöveket elvezetni egyetlen, nagyobb toronyhoz. Ennek is megvannak a maga előnyei, és persze a hátrányai.A két új britt hordozónák elvileg a meghajtás adta a két külön tornyot. A 2 csoportba tett gázturbinákat pedig a súlyelosztással magyarázták. 'Sztán hogy melyik volt előbb, azt nem tudom....
Szerintem egyszerűbb, könnyebb, kisebb helyigényü lett volna csak a gázkivezető csöveket elvezetni egyetlen, nagyobb toronyhoz. Ennek is megvannak a maga előnyei, és persze a hátrányai.
Az oroszoknál a politikai tényező is komoly hátráltató elem volt.A 100 év tapasztalatot nehéz lesz behozni. Az oroszoknak nem sikerült. Egy működő kazánt nem tudtak tervezni.
Igaz, a két felépítmény viszont a fedélzetről, bár így is maradt elég sok hely.Sok helyet foglalt volna a hajó belső tereinől.
Nem hinném.A 122 es irist je csak szerintem mas?
Az arab 111Meg talan a romai III nek is
https://s00.yaplakal.com/pics/pics_original/6/6/5/5252566.jpgAmíg az orosz hordozón egy ZIL teherautó vontassa a repcsiket addig a kínain egy jenkihez hasonló van.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..