Fogalmam nem volt, hogy fog az új hordozó vízre kerülni, mivel a modulok elég messze kezdtek el készülni a víztől. Most megoldódni látszik a dolog, elkezdték kiásni a modulok előtt a földet és egy dokk kezd körvonalazódni.
	
			
				
			Van ott pénz, ember és akarat.Fogalmam nem volt, hogy fog az új hordozó vízre kerülni, mivel a modulok elég messze kezdtek el készülni a víztől. Most megoldódni látszik a dolog, elkezdték kiásni a modulok előtt a földet és egy dokk kezd körvonalazódni.
Ilyen sok törpét ismersz? A hét törpe is elég fürge volt Hófehérkével.A törpék nem is fürgék.
Rengeteget. Kicsi a lábuk, kisebbet lépnek. Ebből diplomáztam. Nehéz volt.Ilyen sok törpét ismersz? A hét törpe is elég fürge volt Hófehérkével.
És mivel a modulok is készen állnak mellette elég gyorsan össze fog állni. Vízrebocsátás meg gondolom akkor lesz, mikor elkészül a hajó előtt épülő szárazdokk.
 Máshogy kérdezve: hogy kerül a hajó a szárazdokkba?Belecsúsztatják. Látszanak a hajó előtt a betonsínek.Ez a vízrebocsátás hogy fog működni? Az én kis fejemben az van, hogy az ekkora hajókat a szárazdokkban rakják össze, és utána beeresztik a vizet. Amit te írsz az meg pont a fordítottja.Máshogy kérdezve: hogy kerül a hajó a szárazdokkba?
Belecsúsztatják. Látszanak a hajó előtt a betonsínek.
 (Tegyük hozá, lövésem sincs a dologról, csak ámuldozok itt.)Régebben mindennapos volt. Most építik előtte az új szárazdokkot, durván egy hajó hossznyit kell csak majd csúsztatni. Óvatosan csinálják, nem valószínű, hogy bármi probléma lenne majd.Erre gondoltam én is, rá is néztem a youtube-on, de nekifutásból nem találtam olyat, hogy egy ilyen méretű hajót egyben becsúsztatnának. Meg azért elég hosszú út kell hozzá ha gondolom, mert ennyi vasat nem állítasz meg csak úgy. Azt tudnám hová tenni, hogy elemenként beteszik a dokkba, ahol még nincs víz. Az egybe becsúsztatáson hitetlenkedem.(Tegyük hozá, lövésem sincs a dologról, csak ámuldozok itt.)
Régebben mindennapos volt. Most építik előtte az új szárazdokkot, durván egy hajó hossznyit kell csak majd csúsztatni. Óvatosan csinálják, nem valószínű, hogy bármi probléma lenne majd.
Máshogy nem fogják tudni átjuttatni az új dokkba. Azt hiszem talán a Yamato volt az utolsó a nagy hajók között, amit hagyományosan bocsátottak vízre.Persze, de nem 50.000-60.000 tonnás hajókkal szánkóztak.
	
	
	Máshogy nem fogják tudni átjuttatni az új dokkba. Azt hiszem talán a Yamato volt az utolsó a nagy hajók között, amit hagyományosan bocsátottak vízre.
Mikor vízrebocsájtják, csak egy üres hajótesz lesz. A teljes tömegét akkor éri el miután mindent beleszerelnek, de azt már a vizen lebegő hajótesztbe is meg lehet csinálni.Kinézem belőlük,hogy kiássák alóla a földet .
Mikor vízrebocsájtják, csak egy üres hajótesz lesz. A teljes tömegét akkor éri el miután mindent beleszerelnek, de azt már a vizen lebegő hajótesztbe is meg lehet csinálni.
Pedig elég magabiztosnak tűnnek.Akkor 40.000 tonna(az is sok).
Az Iowák is voltak szerkezetkészen 30-35 000 tonna körül legalább, a Yamato szintén. Elnézve a hangárt, ami az épülő törzs felett van itt, a repülőfedélzet és az alatta lévő, kiszélesedő fedélzetek nem lesznek ráépítve a törzsre, amíg ezen a sólyán van. Semmi lehetetlent nem látok, hogy becsúsztassák majd az új szárazdokkba, ahol befejezik a törzs építését, miközben beszerelik a "belsőséget".Akkor 40.000 tonna(az is sok).
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..