Kínai repülőgép-hordozók

Hő hatásra elszineződik
chainColoured.jpg

http://www.activelifting.com.au/lifting-equipment/chains-fittings/lifting-chains/grade-100-chains-and-fittings/advantages-of-rud-vip-lifting-chain-in-special-quality
 
Lehet így néz majd ki. Síugrósánc az elejében és két katapult a szögfedélzeten.
img_0016-png.26131

img_0015-png.26130
 
Hő hatásra elszineződik
chainColoured.jpg

http://www.activelifting.com.au/lifting-equipment/chains-fittings/lifting-chains/grade-100-chains-and-fittings/advantages-of-rud-vip-lifting-chain-in-special-quality

Nekem itt valami sántít. A fedélzeti fotókon a szín/hő katalógus szerint azok a rögzítőláncok legalább 200-220 C fokosak - de ugyan mitől, és akkor hogyan rakták fel őket a gépre?! Mert azt nem hiszem, hogy utólag valami ennyire felfűtötte a láncokat.
 
Szerintem inkább azt jelenti, hogy max ekkora hőterhelsnek volt kitéve (valamikor). Ha túlságosan felmelegedett valami miatt akkor annyi a hőkezeléséből származó tulajdonságainak és lehet kukázni, mert nem lesz elég erős vagy elég rugalmas vagy nem bírja a kopást annyira stb és emiatt sérülhet vagy balesetveszélyes lehet.
 
Emel, a feldélzeti fotók át lettek dolgozva Lightroommal, ilyen árnylatali különbségek meg símán áldozatul eshettek. Valószínű, hogy nem szineződtek el a valóságban.
 
Emel, a feldélzeti fotók át lettek dolgozva Lightroommal, ilyen árnylatali különbségek meg símán áldozatul eshettek. Valószínű, hogy nem szineződtek el a valóságban.

Köszi, így már értem a "csalást".
 
Jó kérdés :D Szerintem a méretekből ítélve ez inkább az első saját építésű hordozójuk lesz.