Ebbe a három (vagy kettő) modernizált példányba a Nagy Péter benne lesz vagy az jól van ahogy van és másik hármat / kettőt modernizálnak (egyelőre).
"A szokásos, gőz- vagy gázturbinás hajtásrendszerekhez képest a 1144-esek jóval összetettebb gépészettel rendelkeznek. A csak nukleáris meghajtás mellé ugyanis, állítólag magának Gorskov admirálisnak a megjegyzése miatt („Micsoda szégyen lenne, ha a hajók a nyílt vízen állva maradnának reaktorhiba miatt!”), két hagyományos kazánt is telepítettek. Ezt így együtt a CONAS rövidítéssel illetik, ami a Combined nuclear and steam propulsion system, azaz kombinált nukleáris és gőz(turbinás) meghajtást jelenti. Az elvárás ugyanis az volt, hogy a hajó a reaktorok valamilyen hibája esetén se kényszerüljön leállásra; ez egyébként nem tűnik túlbiztosításnak, ha figyelembe vesszük, hogy a tervek szerint a 1144-esek a kikötőktől igen távol kellett, hogy tevékenykedjenek a tengeralattjárók követése során. Ezért a hajóosztályba két atomreaktor és két kazán került, amelyek külön-külön és együttesen is képesek meghajtani a két, egyenként ötlapátos hajócsavart. Tisztán nukleáris hajtással általában 20 csomóban adják meg az elérhető sebességet, a kazánok rákapcsolásával pedig elérhető a 30-32 csomós végsebesség is. Természetesen a csak olajtüzelésű hatótáv igen terhelésfüggő, de a legnagyobb teljesítmény mellett 1000 tengeri mérföldet említenek általában. A tisztán hagyományos hajtással 14-17 csomóra képesek gyorsítani a 1144-esek, és 1120 tonna olajat visznek magukkal. Az élelmiszerkészletek mennyisége alapján a cirkálók ténylegesen önállóan tengeren tölthető idejét 60 napban adják meg."
http://techstory.blog.hu/2015/08/24...u_nehez_nuklearis_iranyitott_raketas_cirkalok

)Ahogy boki is írta a Nagy Pétert majd a Nahimov után küldik wellnesezni.
Az Admiral Usakovot és az Admiral Lazarevet viszont az Egyesített Hajóépítő Vállalat 2012 környékén túlságosan lepusztultnak, (gazdaságos) felújításra már alkalmatlannak minősítette. Az Usakov mindenesetre tuti nem lesz felújítva, az reaktorbalesetes hajó, méginkább macerás lenne. (Az Admiral Usakov nevet azóta megkapta az egyik Szovermennij osztályú romboló.)
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..