Ami az rail Cargonak van az May 140-el tud menni amiről te beszélsz az még csak a rajzasztalon létezik
Na ja! Ugye nem baj hogy felnagyítom a vezetőállás képét!
Mint látható a sebesség 200Km/h, az EVM-160 ->Km/h pedig a vonatbefolyásoló berendezés felső határértéke amit tud kezelni! Ugye nem baj!
Ez a kép pedig a Cargo egyik telephelyén készült! S nem tervrajz, szerintem!
- Gondoljátok hogy a kínaiak majd bérlik a Siemens-töl drága pénzért a mozdonyokat?
Ennyire hülyének gondoljátok a kínaiakat? Ne már! Már a Görögök is bekapcsolódtak a Déli vasúti áramlatba! A kínai ráakad Görögbe az áruszállító szerelvényre s teker vele végig Németbe! Az országhatároknál pedig Mozd. vez. csere lesz csak! A német drága bérgépek pedig senkinek nem fog kelleni!
A kínaiak annyi gépet állomásoztatnak Görögbe amennyit akarnak, hogy bérbe is tudnak adni bárkinek olcsón!
Az hogy csorog a nyálatok a méregdrága Simens (fürdőkád) után, ezt én megértem, s el is fogadom! Jó részesedést kap a szervező ügynök, ugye!
Biznisz az biznisz!
Ám gazdaságilag viszont nem tudom elfogadni!
- A Német nem fog adni
üzemet nekünk, ami nem volna rossz!
Még javító bázist sem fogad el nálunk, mivel javító bázisaink nincsenek felkészülve a digitális ellenőrzésre, s javításokra, alkatrészileg sem, s tudásilag sem! Mivel digitálisan vezérelve van benne minden. Az IGBT-k vezérlése nem egyszerű! Minden gépet amivel probléma volt, - ami ritka - hazahúznak!
- Nekünk olyan gép kell amihez adnának üzemet s kiképzést is! Úgy mint anno a V43-asokkal a Franciák! A spanyol tender nem sikerült.
A szervizt mi szabályozzuk s oldjuk meg! Majd felnövünk hozzá! Mivel többe kerül a leves mint a hús! Láthatjuk hogy a Németek milyen áron mérik a technológiát!
- Vajon miért volt OV Amerikába s beszélgetett Muskal, mert kell a vasútnak is a műhold, vagyis az áruszállítás ellenőrzéséhez, konténerek ellenőrzéséhez, vasúti GPS, stb...stb! Vajon miért vannak itt a kínai rendőrök?
Először kérdezünk meg róla egy mozdonyvezetőt mert jelenleg ahogy hallani a belseje (vezérlés) kiforratlan egy siemens hez képest.... értve ezalatt hülyeségek garmadája....ergonomia....
Na ja!
- Ergonómia: Neked a fejre állított fürdőkád jobban tetszik?
Semmi esztétika, semmi egyediség nincs benne! Különben is régi magyar tervezés! Na mindegy.
Először kérdezünk meg róla egy mozdonyvezetőt
Mit szeretnél tudni róla?
- Hogy a géptérben mi van egy mozdonyvezetőt nem nagyon érdekli, a levegős váltók kivételével, mivel úgy sem nyúlhat már semmihez! Nincsenek kontaktorok, IGBT-k vannak, meg sok led néz rád bentről! Gondolom az IGBT vezérlése nem igazán érdekel.
Van még bent egy durung nagy kompresszor is, ami ellátja a gépet s vonatot levegővel! A tengelyek elrendezése ugyan olyan mint az általad respektált siemensé! BoBo. Külső ergonómiája egyedi számomra szebb.
Neve is kifejezettebb Bölény, ami erőt jelent s a kárpát medence ősrégi állatállománya volt!
A határunktól 10km-re Romániába megtekinthető rezervátumban tenyésztik, ha érdekel. Kötegyánnál kell kilépni.
- Ám ha azt írtad volna hogy kérdezzünk meg egy szerelőt, másképpen válaszoltam volna!