Van nekem peugeot 407 ex rally es citroen 1.4 vtr verseny valtozat valamint egy opel g mind kozul az opelt imadom a legjobban es a legolcsobb is valszeg az elejet bontani es lakatolni kell parhonapon belul de az se veszes 100ezer korul lesz, valamint nemsokara lesz egy opel h opc-m nyugodt szivvel ajanlom neked hosszutavon az opelt mert nem fog otthagyni az ut szelen mikor 100 folott robogtam es hirtelen elszallt a hengerek fele valamint vitte magaval az egr lamba szondat nem allt le csak kicsit rangatott de meg elvitt 200km mielott meg lett csinalva 40 ezer ft-bolNa sràcok az előző oldalon lévő autó témàhoz kapcsolódva:
2014-2017 ig dolgoztam Rastattban a Mercedes gyárban. Borzasztó volt hallgatni a sor mellett ahogy a műanyag alkatrészek törnek beszereléskor és ha nem mozog akkor marad úgy azt leszarjàk mert hajtás van.... Gondolom nem kell mondanom hogy mindenki balkáni, közel keleti, afrikai a soron. Akkortàjt éd azutàn ment a sorról nyugdíjjba a nagyja gárda aki még német volt. Maga a mérnök mondta hogy ezeket az autókat ő eladnà 150 ezer km futás előtt... nem tudom mi lehet a Dacia gyárban de ott tuti nincs olyan szakszervezet mint a Mercinél és lehet jobban figyelnek bizonyos dolgokra hogy ne rúgjàk ki őket.
Nepperkedtem is amúgy, ismerem az autók műszaki gondjat (németben is tekerik az óràt a kedves kereskedők sajnos, szóval nagyon nehèz jót kifogni). Pont autót akarok magamnak, de építkezés utàn max 5 milláig fogok tudni elmenni. Személy szerint nézek egy szívóbenzines opelt, kia-t, hyundait és kibekkelem vele amíg egy vagon 400-500 km es hatótàvú villanyautó leszivàrog az 5 millàs ársávba. Nagyon csàbítóak a turbóbenzines és turbódízel autók de olyan horror összeget lehet rákölteni egy autóra hogy én ezt nem vàllalom be félig meddig hozzàértőként sem. Tuti tipp a toyota de nekem nem adja hogy egy 2015-2020 as autónak majdnem 90-es évekbeli beltere van. Ezt tudom jó szívvel mindenkinek ajánlani.
