M
molnibalage
Guest
Ez nem autósokért való kiállás, rossz a megközelítésed. A probléma súlyosságát mutatja, hogy fejedben - és sanszosan máséban is - ennyire összenőtt a kettő, hogy híd = autóforgalom.. A Lánchidat buszok is használják, azok is a dugóban fognak állni, ha kerülni kell a hegyet. A nagy baj az, hogy már most is abban állnak túl sokszor. Van hogy a Krisztina tér - Lánchíd P. oldala között 15-20 perc a menetidő. A felúított híd esetén megfontolandó, hogy csak BKV és taxiközekedés legyen rajta és persze bringa.Azért értitek az iróniát ebben a vitában.
Molni, aki mindenhova biciklivel megy és nem igazán kedveli az autókat, áll ki az autósokért, míg az autósok meg lesz@rják az egészet dugóstól, hidastól együtt.
A probléa másik oldala, hogy a tér átalakítását is elvetették és kb. egy zebra felfestése fog megtörténni, semmi több, pedig a tér gyalogos közlekedés az utakkal komoly változtatásra szorul. Pedig az, hogy X évig le van zárva a híd erre is adhattot volna lehetőséget, hiszen a forgalom el fogja kerülni, tehát a téren is lehetne dolgozni.
Tehát, akkor megint hol van az, hogy nem inkomptens az egész rendszer...?
(Mit tett ennek felszámolására az elmúltnyolcév? Eh... A stadionok persze fénysebességgel épülnek.. Én meg megyek hányni...)