A másik meg az hogy mindenki tisztában van vele hogy nagy lozung a bejelentés......mint oly sok hazai projektnél....amiket nagy mellbeveregetéssel jelentettek be oszt a nagy bűdős semmi lett belőle.
Ami várható
Max 500-700 km fővonali pályaszakasz "felújítása" inkább tákolása.... (ez is inkább már a ránehezedő nyomás miatt a nagy nemzetközi vasúti fuvarozó társaságok részéről is.... gyorsan be is jelentették hogy várhatóan csökkentik a pálya használati dijat
Egy tucat kb 150-200 db használt ic kocsik beszerzése. (Várhatóan holland ic kocsikra fognak lecsapni)
Feláras felújítás Dunakeszin....
IC+ program odacsapása az asztalra és lecsúszása az asztalról...várhatóan megint kíszenvednek pár tíz db os IC+ kocsit hektikus minőséggel és hazai zsebes árral
Kínai motorvonatok beszerzése...kb 25-30 szerelvénnyel....
Esetleg még egy kisebb tételű kínai villany mozdony beszerzés.... (mindezt kínai hitelből)
A V0 vasúti vonal elhúzódó kivitelezése... sztem 5-6 évet simmán csúszni fog
Várhatóan az összes mellékvonal beszántása amin nincs teherforgalom....
És lás csodát ki is merült a keret...