Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
18 996
58 844
113
A luxus az, aminek értelme nincs...

Meg a germanizmus. Ha valami nem sikerül akkor még nagyobbat kell építeni és jó lesz :D
Lásd. az általuk Európára erőltetett SUV divat.
De ugyan ez igaz az audi "simple frame" egybe hűtőjére, vagy a BMW brutál méretű orrlyukaira.
Elképesztően izléstelenek. És folyamatosan nő a súlya mindennek, egyre nagyobb motorral, most már aksival+villannyal is. Aztán a sok tíz milliós majd 3 tonnás SUV háromszor annyit eszik, mint a Toyota Camry.
Ami olcsóbb, tágas is és nem is nagyon megy tönkre.
Más más megközelítései a világnak.
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
18 996
58 844
113
Nem is európai piacra tervezték ezt a dizájnt.

Engem ez nem vígasztal amikor meglátom az utcán XD
Ellenben láttam tegnap egy gyönyörű F430-as ferrarit. Kb. 20 éves dizájn és még ma is nagyon szép és izléses.
Ahogyan pl. az Alfa Gulia formája is nagyon teszik, pedig már 10 éves tömegdizájn.
Régebben a németek is tudtak szépet rajzolni. Jó az audi kb. sosem, de pl. az E46-s BMW szép volt.
Még mindig a merci az egyetlen amelyik tud szép német kocsit csinálni. Érdekes ők nem lettek izlés ficamosak.
(Amúgy tömeg modelleknél az utolsó szép német autó az Opel Astra K-volt)
 

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
17 169
23 749
113
Nem is európai piacra tervezték ezt a dizájnt.
hát nem túl acélosak manapság.
Csak a márkából meg nem lehet már megélni, főleg hogy sok milliós német prémium márkák
kocsijai kritikán aluli minőségben kerülnek összeszerelésre.
Ehhez képest a kínaiak már bőven fasza cuccokat pörgetnek ki, innovatív újításokkal, minőségben.
Azokkal szemben kevés lesz már a melldöngetés, hogy milyen patinás márka /volt/ az eu-i...
Vagy lehet rohanni a kínai piac után, de azok meg úgy sejtem, inkább fognak hazait venni
 
  • Tetszik
Reactions: nyugger

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
17 169
23 749
113
Engem ez nem vígasztal amikor meglátom az utcán XD
Ellenben láttam tegnap egy gyönyörű F430-as ferrarit. Kb. 20 éves dizájn és még ma is nagyon szép és izléses.
Ahogyan pl. az Alfa Gulia formája is nagyon teszik, pedig már 10 éves tömegdizájn.
Régebben a németek is tudtak szépet rajzolni. Jó az audi kb. sosem, de pl. az E46-s BMW szép volt.
Még mindig a merci az egyetlen amelyik tud szép német kocsit csinálni. Érdekes ők nem lettek izlés ficamosak.
(Amúgy tömeg modelleknél az utolsó szép német autó az Opel Astra K-volt)
azért az olasz /és francia/ design mindig is örök marad, bárhogyan is fikázzák egyesek.
Meg nem is az örökkévalóságnak épültek. Ld Ferrari nem látható részein a 'kókány' melót :D
 
  • Tetszik
Reactions: fip7

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
11 502
31 174
113
Ó. Igen? Bzmg :eek: Az nem szeretnék inkább :(
Szeret luxusban vonatozni, jókat enni és úriembert játszani valamint mindenhez is ért. Ja és ő is el van szigetelődve és a világ nem népidemokratikuskirályági része meg jót szórakozik rajta.
EWiEpBVWoAMdqcm.jpg
 
  • Vicces
Reactions: Miskolci Ogre

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
11 502
31 174
113
hát nem túl acélosak manapság.
Csak a márkából meg nem lehet már megélni, főleg hogy sok milliós német prémium márkák
kocsijai kritikán aluli minőségben kerülnek összeszerelésre.
Ehhez képest a kínaiak már bőven fasza cuccokat pörgetnek ki, innovatív újításokkal, minőségben.
Azokkal szemben kevés lesz már a melldöngetés, hogy milyen patinás márka /volt/ az eu-i...
Vagy lehet rohanni a kínai piac után, de azok meg úgy sejtem, inkább fognak hazait venni
De mikor ezek készültek, mikor divatba jöttek, bőven volt ázsiója a kínai piacon és akkor, ott még ez is minőség volt, hisz nem tudják, amit Európában, hogy ez már a minőségvesztés. Egy járműtervezés tizenéves folyamat, tehát ezek az arculatok, enteriőrök még a kínai előretörés előtt bőven jöttek létre.
A kínai autók jelentős része ugyan úgy gagyi. Az, hogy 1-2 márka ezt megugorta az más kérdés; igaz sokszor nem önerőből és igen nagy állami dotációval -tehát kevésbé piaci alapon.
Már most inkább vesznek hazait.
 

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
17 169
23 749
113
De mikor ezek készültek, mikor divatba jöttek, bőven volt ázsiója a kínai piacon és akkor, ott még ez is minőség volt, hisz nem tudják, amit Európában, hogy ez már a minőségvesztés. Egy járműtervezés tizenéves folyamat, tehát ezek az arculatok, enteriőrök még a kínai előretörés előtt bőven jöttek létre.
Aha, ezért nincs pl 60 milliós német prémiumnak kárpit a csomagtér egészén, vagy gagyik az illesztései?
Ok.
A kínai autók jelentős része ugyan úgy gagyi. Az, hogy 1-2 márka ezt megugorta az más kérdés; igaz sokszor nem önerőből és igen nagy állami dotációval -tehát kevésbé piaci alapon.
Már most inkább vesznek hazait.
Már ők diktálnak, nem megugranak.
Ha időd engedi, akkor nézd meg a YT-n a speedzone elmúlt időszakban, Kínából készült epizódjait, a Pekingi Autószalonnal együtt.
/de előtte is tettek fel pár érdekes ottani epizódot/
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
18 996
58 844
113
De mikor ezek készültek, mikor divatba jöttek, bőven volt ázsiója a kínai piacon és akkor, ott még ez is minőség volt, hisz nem tudják, amit Európában, hogy ez már a minőségvesztés. Egy járműtervezés tizenéves folyamat, tehát ezek az arculatok, enteriőrök még a kínai előretörés előtt bőven jöttek létre.
A kínai autók jelentős része ugyan úgy gagyi. Az, hogy 1-2 márka ezt megugorta az más kérdés; igaz sokszor nem önerőből és igen nagy állami dotációval -tehát kevésbé piaci alapon.
Már most inkább vesznek hazait.

Azért érdemes visszanézni a 1-2 éves kínai autós teszteket. Összeszerelési minőségben rég beérték a nyugatot, amely tudna jobbat, mégis szart gyárt!

Meg nem is az örökkévalóságnak épültek. Ld Ferrari nem látható részein a 'kókány' melót :D

Annak idején néztem egy 360 modenát. Csálén állt rajta a diffúzor XD
illesztési hézagok éppen akkorák, amilyen kedvük volt. Full gagyi volt. Ellenben szépen nézett ki.
 

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
11 502
31 174
113
Engem ez nem vígasztal amikor meglátom az utcán XD
Ellenben láttam tegnap egy gyönyörű F430-as ferrarit. Kb. 20 éves dizájn és még ma is nagyon szép és izléses.
Ahogyan pl. az Alfa Gulia formája is nagyon teszik, pedig már 10 éves tömegdizájn.
Régebben a németek is tudtak szépet rajzolni. Jó az audi kb. sosem, de pl. az E46-s BMW szép volt.
Még mindig a merci az egyetlen amelyik tud szép német kocsit csinálni. Érdekes ők nem lettek izlés ficamosak.
(Amúgy tömeg modelleknél az utolsó szép német autó az Opel Astra K-volt)
Szép, mert Te is akkor voltál gyerek, abba nőttél fel. A mai fiatalok meg már másban. Nekem is az a szép, de a nálam 10-15 évvel fiatalabbnak meg már teljesen más a BMW.
Szerintem most is tudnak, az új M5 szerintem elég szép vonalú:
2025-bmw-m5-139-667b0f49f2fca.jpg


De tény, hogy egy UAZ Vuhankát, vagy egy Nivát a klasszikusságban és szépségben nem tudnak utolérni.
 

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
11 502
31 174
113
Aha, ezért nincs pl 60 milliós német prémiumnak kárpit a csomagtér egészén, vagy gagyik az illesztései?
Ok.

Már ők diktálnak, nem megugranak.
Ha időd engedi, akkor nézd meg a YT-n a speedzone elmúlt időszakban, Kínából készült epizódjait, a Pekingi Autószalonnal együtt.
/de előtte is tettek fel pár érdekes ottani epizódot/
Már szerintem pont Veled lemeccseltük, hogy láttam az összeset.
 
  • Tetszik
Reactions: SirHiggins

Miskolci Ogre

Well-Known Member
2019. december 21.
7 402
25 194
113
Azért érdemes visszanézni a 1-2 éves kínai autós teszteket. Összeszerelési minőségben rég beérték a nyugatot, amely tudna jobbat, mégis szart gyárt!



Annak idején néztem egy 360 modenát. Csálén állt rajta a diffúzor XD
illesztési hézagok éppen akkorák, amilyen kedvük volt. Full gagyi volt. Ellenben szépen nézett ki.
Röviden Olasz volt!
 
  • Tetszik
Reactions: fip7