Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Maga a gép viszont úgy látom katonai.Lezuhant Tatárföldön egy L-410 gép, fedélzetén ejtőernyősökkel(civil).
Egy aeroklubé volt a gép. 1987-es csehszlovák gyártású. 44 éves gép.Maga a gép viszont úgy látom katonai.
Az lehet, mindenesetre a vörös csillag meg az RF-szám ott van rajta.Egy aeroklubé volt a gép.
Mármint 341987-es csehszlovák gyártású. 44 éves gép.
DOSAAF-é volt és egy aeroklub használta.Az lehet, mindenesetre a vörös csillag meg az RF-szám ott van rajta.
Mármint 34
V.színű az sem segített hogy 23 an voltak rajta...34 éves és 6 hónapos volt a gép.
V.színű az sem segített hogy 23 an voltak rajta...
Ennek a gépnek 1800 kg a max. hasznos tömege.
Az L-410 UVP-E hivatalosan 17+2 embert szállíthat.Egyszer volt szerencsém behiénázni magam egy ilyen körre, akkor is 23-an voltunk a gépben felszálláskor. Aztán 4200-on egyszer csak enyém lett az egész utastér.
Mondjuk érdekes érzés volt, hogy 3-4 méterre ott a nyitott ajtó, alatta meg 4000 méter...
Szó-mi-szó, a lényeg, hogy szerintem ezt a típust rendszeresen repülik 20-21 ejéssel.