Leopard 2

@Mark1993
182941-64701cba478764442f0e2325ad03a757.jpg

Ilyen lett volna a spanyol bébiLeo,de végűl megkapták az eredeti Leo 2-t.
 
Igen.Lényegében egy könnyebb,olcsóbb Leo 2 lett volna.Búr
Loggin viszont egy fejlesztett,a korabeli Leo 2-nél nehezebb hk lett volna.De az is a Leo 2 alapján állt.Vickers Valiant meg egy Leo 2 alvázra pakolt Chally 1 torony lett volna.

Akkor viszont hol spóroltak, ha marad a 4 fő??? :confused:
Kevesebb lőszer, vagy páncélzat, vagy csak 58 kg/fő-s :eek: lehet a legénység???
...vagy T-34-es szintre vitték volna le az ergonómiát/páncélzatot/vagy-mit???

.
 
Akkor viszont hol spóroltak, ha marad a 4 fő??? :confused:
Kevesebb lőszer, vagy páncélzat, vagy csak 58 kg/fő-s :eek: lehet a legénység???
...vagy T-34-es szintre vitték volna le az ergonómiát/páncélzatot/vagy-mit???

.
Motor.Leok motorja hosszában van,és a bébiLeo V8as motort kapot volna.Igy lehetett rövidebb egy futógörgőpárral,Ezt az 1200 lovas motort épitették be a TTD-be is,ami azonban nem a Loggin volt,hanem egy demonstrátor csak.A végleges változatba az MTU883 motort szánták,keresztbe beépitve.Az EuroPowerPack eredetileg búroknak készült volna a Logginba.(németek diszkréten szállitottak hadfelszerelést,bár közvetlenűl fegyverzetet nem-kivéve a Milan IPTR-bol egy kisebb tételt.De motort,terveket,technológiát elég rendesen.Ratel is német terv,Büssing csinálta a protokat-ma már a MAN része a Büssing-,de Type209 tengó terveit is átadták)
60501-4af04b4b8483f6b1420d434fbfefa275.jpg.41184e0fbae01fc5d932d658e6fefc5c.jpg

Kép nem korabeli,háborúban álitólag nem vetették be-mások szerint meg igen-fenetudja.
 
Ez érthetetlenül lassú leszállítási idő. Ha csak a németek nem blokkolták magunknak dupla ennyit csak még nincs bejelentve.

Gyanítom a gyártók nem akarnak felesleges kiadásokat csinálni új gyártósorok felállításával.

Nincsen biztos politikai környezet, józan, hosszú koncepció. Egyik hisztiből a másikba áteső óvodások vannak a döntéshozói székekben.

Most épp az oroszokat kell gyűlölni és fegyverkezni ellenük, de 5 év múlva meg lehet a világbéke lesz megint és fúj fúj fegyverkezés, különben is CO2-vel terheli a bolygót.

Erre nem lehet építeni. Nincs hosszútávra érvényes védelmi politika, pl. hogy fenn kell tartani 2000 harckocsit, amiket majd időnként modernizálnak stb.

A párszáz darabos miniszériáknál meg majd megvárja a tisztelt vevő, mire elkészül a rendelés..
 
Gyanítom a gyártók nem akarnak felesleges kiadásokat csinálni új gyártósorok felállításával.
De ez még a meglévő kapacitáshoz képest is lassú. Mondjuk egy-egy 40-50 db-os csehszlovák megrendeléssel nem számoltam, pedig sanszos.
A német utorendeles szintén.
Így némileg érthető.

Ebből következik hogy a KMW ezzel ki is lesz terhelve.2030-ig.
Ha bárki akar még bármit az csak használt lehet vagy egy új gyártósor. De Leopardra már minek???

KF51 vagy EMBT. Az utóbbinak német -francia soruyartóbázisuk lesz.A KF51-et vevők szerint ki fogják részben vagy egészben szervezni.
 
Amúgy cseh és szlovák rendelés is várható szóval kíváncsi vagyok mi lesz
Szlovákia részérol új harckocsik vásárlása a kozeljovoben nem várhato, pláne nem új Leopardoké (esetleg a svajci Leok lehetnek "mevásároltatva" a T-72-esek elkuldéséért cserébe)
Csehország más tészta, ott már lényegében el van dontve, hogy Leopardok lesznek vásárolva és nem csodálkoznék, ha ezek legyártása már korábban be lenne számítva.

Az lesz csak igazán érdekes, ha a németek rendelnek még új Leókat az adományozok helyet.

Ez érthetetlenül lassú leszállítási idő. Ha csak a németek nem blokkolták magunknak dupla ennyit csak még nincs bejelentve.
Nem zsabad megfeledkezni, hogy mindekozben a német és gorg leók modernizációja is futni fog (egyutvéve majdnem 400 harckocsi)

---------------------------------------------------------------------------------------------

Az elso kanadai Leo már el is lett kuldve:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.