Leopard 2

A Leopard 2 AX a típus (várhatóan) utolsó változata az MGCS előtt teljesen áttervezett toronnyal, automata töltőrendszerrel és fullra integrált APS-el
(az A8 réskitöltésnek van szánva)
Én ezzel óvatos lennék, sokáig az A8-ra mondták, hogy az utolsó lesz. Az MGCS-ben továbbra sem bízok, szerintem semmi nem lesz belőle, hanem úgy jár mint az 50-es évek végi közös német-francia harckocsiprogram.
 
Én ezzel óvatos lennék, sokáig az A8-ra mondták, hogy az utolsó lesz. Az MGCS-ben továbbra sem bízok, szerintem semmi nem lesz belőle, hanem úgy jár mint az 50-es évek végi közös német-francia harckocsiprogram.
Hát az A8 nem volt tervezve, egyébként A7+-ból akartak AX-be menni csak az ukrán háború és az A7V gyermekbetegségei miatt ki kellett gurítani az A8-at.
 
Már csak az olasz parlament jóváhagyása kell és jöhetnek a leok Olaszországba
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
A mostani gyártási kapacitás alapján valamikor 2050 és 2060 között ! LOL
 
A mostani gyártási kapacitás alapján valamikor 2050 és 2060 között ! LOL
Pont ez a lényege, hogy felhúznak egy új gyárat hozzá.
Én nem tartok attól, hogy nem pörgetik fel a kapacitásokat (ha marad az igény) de az tuti, hogy ez nem fog gyorsan menni. (2020-as évek második felére pörög fel)
 
Jóvan marika néni.

Hamar elértük megint 'mee nèmet" szintet.

Na mindegy a lengyeleket nem féltem ha arról van szó hogyan törjenek borsot a nèmetek orra alá ha tehetik. Főleg.hogy EU-s és nèmet pénzt szednènek be vele.
Ezzel csak az a baj , hogy a friccek ezt maguknak köszönhetik ! Példák sokasága áll rendelkezésre kezdve a nincs vagy qrva drága alapanyag/energia alaptételtől az Ahmedék megoldanak mindent is gondolkodásmód !

1. MAN szerviz valahol nyugat dojcslanban a szerviz 27 szerelő munkatársából csak 2 azaz kettő képzett dojcs a többi az a színességen kívül se tudást se végzettséget felmutatni nem tudó kutyaütő ! A 2 fricc megbolondul mert mindent le kell ellenőrizniük a megbízható munkatársak miatt !

2. Mercedes gyár szintén valahol azon a részen a Magyar származású haverom már ott a csúcs , itthon portásnak se venném fel . De hát a vakok között a félszemű már király ! Azt mondta annyi selejtet gyártanak , hogy nem érti miért nem zárt még be a gyár !

Mindkettő hiteles részemre , nem is kommentelem csak megjegyzem a W124 maga volt az AUTÓ a megbízhatóság és élettartam mintapéldánya ! A mai modern Német prémiumokat meg meg kell nézni , semmi extra csak autópályázni kell és mindennapos látvány a felnyitott motorháztetővel villódzó csuda !

Tehát ez a "mee német" jelző nagyon is indokolt de sajnos már negatív előjellel !
 
Pont ez a lényege, hogy felhúznak egy új gyárat hozzá.
Én nem tartok attól, hogy nem pörgetik fel a kapacitásokat (ha marad az igény) de az tuti, hogy ez nem fog gyorsan menni. (2020-as évek második felére pörög fel)
Arra azért ne igyunk semmit majd ha látjuk , hogy úgy is van addig én erős fenntartásokkal kezelem !
 
Én nem tartok attól, hogy nem pörgetik fel a kapacitásokat (ha marad az igény)

OFF

Én mondjuk erre kíváncsi leszek. Sajnos én nem látom azt az izgulást, ami miatt pánik vásárlás indult volna. Egyelőre 50-50%-ot adok, egyszerűen nem tudom eldönteni, hogy lesz-e visszaesés és újra 1,5% alá benézés vagy legalább a 2% marad. A nem határmenti államoknál meg még semmi jelét nem láttam annak, hogy a kötelező 2%-ot egy eurocenttel is túl akarnák lépni.
Kérdés, hogy mit fog lépni egy Románia vagy egy Szlovákia, ha hátra néz és az óceán felé lévők 1,5%-ot kezdenek megint költeni, ők meg 2,5%-ot és szép beszédeket hallgatnak arról, hogy ez nem fogja megfogni az orosz hadsereget, ezen még egy picit emelni kéne.

ON
 
  • Tetszik
Reactions: aquarell
Ezzel csak az a baj , hogy a friccek ezt maguknak köszönhetik ! Példák sokasága áll rendelkezésre kezdve a nincs vagy qrva drága alapanyag/energia alaptételtől az Ahmedék megoldanak mindent is gondolkodásmód !

1. MAN szerviz valahol nyugat dojcslanban a szerviz 27 szerelő munkatársából csak 2 azaz kettő képzett dojcs a többi az a színességen kívül se tudást se végzettséget felmutatni nem tudó kutyaütő ! A 2 fricc megbolondul mert mindent le kell ellenőrizniük a megbízható munkatársak miatt !

2. Mercedes gyár szintén valahol azon a részen a Magyar származású haverom már ott a csúcs , itthon portásnak se venném fel . De hát a vakok között a félszemű már király ! Azt mondta annyi selejtet gyártanak , hogy nem érti miért nem zárt még be a gyár !

Mindkettő hiteles részemre , nem is kommentelem csak megjegyzem a W124 maga volt az AUTÓ a megbízhatóság és élettartam mintapéldánya ! A mai modern Német prémiumokat meg meg kell nézni , semmi extra csak autópályázni kell és mindennapos látvány a felnyitott motorháztetővel villódzó csuda !

Tehát ez a "mee német" jelző nagyon is indokolt de sajnos már negatív előjellel !
Hát,én rendszeresen járok németben,meg itthon is kamionszervizbe-és qrvára az itthoniba nincs már szakember,és szar gányolás folyik......
Autógyárakban is rendszeresen előfordulok,és a biodroid szinvonal ott is biodrpid szinvonal-többnyire bevándorlók,vendégmunkások,kevés köztük a német.
Le kéne már számolni ezzel az öntömjénező szarsággal,mert qrvára egy önbecsapó hazugság.A béka segge alatt vagyunk.És ahoz,hogy kijöjjünk alóla,elösször szembe kéne nézni a ténnyel,hogy ott vagyunk.
 
Hát,én rendszeresen járok németben,meg itthon is kamionszervizbe-és qrvára az itthoniba nincs már szakember,és szar gányolás folyik......
Autógyárakban is rendszeresen előfordulok,és a biodroid szinvonal ott is biodrpid szinvonal-többnyire bevándorlók,vendégmunkások,kevés köztük a német.
Le kéne már számolni ezzel az öntömjénező szarsággal,mert qrvára egy önbecsapó hazugság.A béka segge alatt vagyunk.És ahoz,hogy kijöjjünk alóla,elösször szembe kéne nézni a ténnyel,hogy ott vagyunk.
A gyártószalagnak az lenne a lényege, hogy biodroid is meg tudja csinálni a részfeladatokat. Igaz, nagy részüket ma már mechanikus droidokra cserélik.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and Negan
7ed.jpg


Én majd akkor kezdek el aggódni, hogy ha a törökök A4-eseihez hasonlóan az ukrajnában lévő újabb példányok is beneveznek erre a versenyre.
(mondjuk szembetűnő, hogy eddig nincs olyan gép ami instant detonálta a tornyát, esélyesen az újabb példányokon a javított kialakítású lőszertároló közrejátszik)
Milyen verseny az,ahol szinte csak oroszok vesznek részt? Mert más harckocsi nagyobb számban nem játszik/játszott már évtizedek óta. Most is dugdossák őket...
 
Sajnos a cikk nem olvasható csak előfizetéssel...
Nah, ezt az eurót is elqrvázhattam volna. :cool:

Semmi extra infó nincs benne a Twitterhez képest.

A cég áprilisi prognózisa:

Leopárd
645 új megrendelés, 418 modernizáció, felújítás 2031-ig.
Ebből 260 újépítés és felújítás már fix.

Van optimista prognózis is évi 300-as darabszámmal. Modernizáció, újépítés együtt. Baltiakkal és Svajccal is számolva.

A németek az új A8-at 2025-től kapják meg, 525 millió eurós tétel.
Erősek a cég a kétségei, hogy a mai kapacitással csak az új A8 rendelések kielégíthetőek-e.


Boxer (RM-el közös buli)
A németek a 405 Boxere mellé már több mint 100-at rendeltek.
A Boxer másik jelentős vásárlója a brit fegyveres erők, amelyek eddig 623 járművet rendelt a KNDS leányvállalatán keresztül. Még 393 db-os potenciált látnak a brittekben.

Panzerhaubitze 2000 (ez is közös RM)
2032-ig 143 megrendelés várható. Új vagy átépítés.

366 db RCH 155 kerekes tarackkal számol.



Itt az osszefoglaloja, es a franciak tovabb is mennek a gondolkodasban. Felemlitik, hogy a minap a nemet-francia kallai kettos megerositette a 2035-os datumot az MGCSre, majd beszel a svajci cikkrol, es a 645 2A8-at mint maximumot adja meg, 2032 vegeig bezarolag, azaz a K+N szerint nem fogja lenyegesen lerabolni az MGCS 2035 utani piacat.