Nincs neki tűzvezető számítógépe (az a T-80 család). Ezentúl, hogy viszel be a T-72-be horizontális szölgeltérést (meg van dőlva a harckocsi jobbra vagy balra, mert nem vízszintes talajon áll)? Nem véletlen beszélt arról a tükörről ami nem mellesleg hiányzik a T-72-ről. Azt se felejtsd el, hogy amíg a T-72- mindent manuálisan neked kell beállítani, addig a Leopardban szelen kívül mindent automatikusan állított magának a rendszer (a szelet is csak azért nem, mert levették a szélmérőt).ugyan ezeket az adatokat kell bevinni a mi 72 eseink tűzvezető számítógépébe is. amikor írtam akkor kaptam hideget meleget hogy mit írok ilyen elavúlt teknológiáról és nem releváns. meg a meteorologiai adatok kapcsán ment az értetlenkedés hogy hogyan meg miért stb. amikor írtam hogy a meteorológiai adatok sok esetben nem az adott helyen a tank közvetlen környezetében lényeges hanem a röppálya szakaszán akkor megkaptam hogy baromság. most a video megerősíti. ezzel nem az írom hogy a 72 eseink tűzvezető rendszere megfelelne a mai kor kihívásainak pláne hogy a4 ről van szó de korántsem akkora szr mint sokan gondolják.
Látom nem sikerült megérteni ezt a szélmérős dolgot. Azért vették le, mert szélvédett helyen állt a harckocsi, így soha nem mutatott értéket. Ha kiáll a mezőre, akkor mutatott vona szélerőt és eszükbe nem jutott volna levenni a szenzort.