Magyarország ipara


A szamokat elnezve ertheto lepes - bar ez nekem, az ilyesfajta hospitality temaban jaratlannak, ez a bevetel kiugroan magasnak tunik, hacsak nincs ez ala az uzletag (es nem szegmens) ala mas is ugyesen beterelve:

"A vásárlók immár 185 helyszínen találkozhatnak a lánccal, és a koncepció nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a fogyasztói szolgáltatások szegmens 2020-ban rekorderedménnyel, 510 millió dollárral (156 milliárd forinttal) növelte a vállalatcsoport EBITDA-ját."
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
A szamokat elnezve ertheto lepes - bar ez nekem, az ilyesfajta hospitality temaban jaratlannak, ez a bevetel kiugroan magasnak tunik, hacsak nincs ez ala az uzletag (es nem szegmens) ala mas is ugyesen beterelve:

"A vásárlók immár 185 helyszínen találkozhatnak a lánccal, és a koncepció nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a fogyasztói szolgáltatások szegmens 2020-ban rekorderedménnyel, 510 millió dollárral (156 milliárd forinttal) növelte a vállalatcsoport EBITDA-ját."
Hát gondolom minden be van terelve alá ami a benzinkúton történik és nem üzemanyag, eléggé nagy kategória ez a fogyasztói szolgáltatások.

Ezen kívül meg szerintem eléggé meglepő hír szerintem hogy megvették a Marchékat, általában eléggé jól mentek, mondjuk biztos betett most a világvége ebből a szempontból nekik is. Gondolom majd betagozódnak a MOL Fresh Corner-ek közé
 
  • Tetszik
Reactions: kamm
@kamm mi arrol a velemenyed ha egy premium brand weboldala WordPress-en fut?
Állítólag a SUV-ok már itthon fognak készülni.

Itt a honlapja:

Végre magyar is lesz. Persze pénzem az nem lesz rá. Ha csak nem nyerek a lottón.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
A Dunaferr befektetőjével a szerződés aláírása a napokban megtörtént, hatályba lépésének már csak néhány további feltétele van, amelyek előreláthatólag heteken belül teljesülnek - közölte az ISD Dunaferr Zrt. szerdán az MTI-vel. A befektető kilétéről nem adtak tájékoztatást. A közleményben hangsúlyozzák: amennyiben a szerződés hatályba lép, a Dunaferr működése hosszú távra biztosított lesz. Kiemelték: a gyár túlélésének egyetlen esélye egy tőkeerős befektető bevonása, aki azonnal képes olyan erős pénzügyi hátteret biztosítani a vállalatnak, amely lehetővé teszi, hogy a termelés felpörgetésével a cég akár már rövid távon is komoly bevételekhez jusson. Magyarország legnagyobb kohászati vállalatának válságához nagyban hozzájárul, hogy az ISD Dunaferr Zrt. irányításáért lassan egy éve folyik a harc az orosz többségi tulajdonos és az ukrán kisebbségi tulajdonos között. Jelenleg a Dunaferr 99,64 százaléka közvetlenül a ciprusi Steelhold Ltd.-é, részesedése van még az ukrán Natalija Basinszkajának és a szakszervezeteknek, valamint hat ezreléke a magyar államnak is van a cégben. A cégvezetés a mostani közleményben is utalt egy akcióra, amely szerint "a vállalat ukrán kisebbségi tulajdonosaihoz köthető álmegbízottak bejelentkeztek a gyár átvételére". Tájékoztatásuk szerint a vállalat fő stratégiai partnere, az orosz Vnyesekonombank (VEB.RF) is megerősítette, hogy álképviselők hamis meghatalmazásokkal próbálják a nevükben átvenni a vállalat irányítását. Az orosz VEB.RF leszögezte, hogy nem adott megbízást senkinek, hogy eljárjanak a nevében a Dunaferr "tulajdonosaként", egyben jelezte, hogy a maga részéről megtette a szükséges ellenlépéseket - írták a közleményben. A társaság helyzetét munkaügyi konfliktus is rontja, miután Evgeny Tankhilevich általános vezérigazgató-helyettes a Dunaferr nevében, tavaly augusztusban egyoldalúan felmondta a hatályos kollektív szerződést, amely február 14-ig élt, így azóta kollektív szerződése sincs a cégnek. Emellett a társaságnak tavaly szeptember 30-a óta nincs igazgatósága, illetve felügyelőbizottsága, a dolgozók pedig több mint fél éve két részletben kapják havi bérüket. Az ISD Dunaferr társaságcsoport Magyarország meghatározó jelentőségű acélgyártó komplexuma, az ország egyik legnagyobb termelő vállalategyüttese. Éves acéltermelő kapacitása mintegy 1,7 millió tonna. A nyilvános cégadatok szerint a 4500 munkavállalót foglalkoztató ISD Dunaferr Zrt. 2018-ban 368 milliárd forint nettó árbevétel mellett 10,6 milliárd forint korrigált adózott eredményt ért el.
Forrás: https://kuruc.info/r/2/225905/
 
@kamm mi arrol a velemenyed ha egy premium brand weboldala WordPress-en fut?

Hat, gondolom ez valami olcso virtual web hosting... indulasnal elmegy, idovel majd lesz belsos IT meg marketing, az majd osszerak valami normalisat, aztan ha mar lesz termek es eladas stb, akkor ugyis kiadjak ezzel foglalkozo cegnek, azok meg gondolom a tipikus Adobe/Magento/Drupal/stb rendszerben gondolkodnak majd.
 
  • Tetszik
Reactions: Anti
A Dunaferr befektetőjével a szerződés aláírása a napokban megtörtént, hatályba lépésének már csak néhány további feltétele van, amelyek előreláthatólag heteken belül teljesülnek - közölte az ISD Dunaferr Zrt. szerdán az MTI-vel. A befektető kilétéről nem adtak tájékoztatást. A közleményben hangsúlyozzák: amennyiben a szerződés hatályba lép, a Dunaferr működése hosszú távra biztosított lesz. Kiemelték: a gyár túlélésének egyetlen esélye egy tőkeerős befektető bevonása, aki azonnal képes olyan erős pénzügyi hátteret biztosítani a vállalatnak, amely lehetővé teszi, hogy a termelés felpörgetésével a cég akár már rövid távon is komoly bevételekhez jusson. Magyarország legnagyobb kohászati vállalatának válságához nagyban hozzájárul, hogy az ISD Dunaferr Zrt. irányításáért lassan egy éve folyik a harc az orosz többségi tulajdonos és az ukrán kisebbségi tulajdonos között. Jelenleg a Dunaferr 99,64 százaléka közvetlenül a ciprusi Steelhold Ltd.-é, részesedése van még az ukrán Natalija Basinszkajának és a szakszervezeteknek, valamint hat ezreléke a magyar államnak is van a cégben. A cégvezetés a mostani közleményben is utalt egy akcióra, amely szerint "a vállalat ukrán kisebbségi tulajdonosaihoz köthető álmegbízottak bejelentkeztek a gyár átvételére". Tájékoztatásuk szerint a vállalat fő stratégiai partnere, az orosz Vnyesekonombank (VEB.RF) is megerősítette, hogy álképviselők hamis meghatalmazásokkal próbálják a nevükben átvenni a vállalat irányítását. Az orosz VEB.RF leszögezte, hogy nem adott megbízást senkinek, hogy eljárjanak a nevében a Dunaferr "tulajdonosaként", egyben jelezte, hogy a maga részéről megtette a szükséges ellenlépéseket - írták a közleményben. A társaság helyzetét munkaügyi konfliktus is rontja, miután Evgeny Tankhilevich általános vezérigazgató-helyettes a Dunaferr nevében, tavaly augusztusban egyoldalúan felmondta a hatályos kollektív szerződést, amely február 14-ig élt, így azóta kollektív szerződése sincs a cégnek. Emellett a társaságnak tavaly szeptember 30-a óta nincs igazgatósága, illetve felügyelőbizottsága, a dolgozók pedig több mint fél éve két részletben kapják havi bérüket. Az ISD Dunaferr társaságcsoport Magyarország meghatározó jelentőségű acélgyártó komplexuma, az ország egyik legnagyobb termelő vállalategyüttese. Éves acéltermelő kapacitása mintegy 1,7 millió tonna. A nyilvános cégadatok szerint a 4500 munkavállalót foglalkoztató ISD Dunaferr Zrt. 2018-ban 368 milliárd forint nettó árbevétel mellett 10,6 milliárd forint korrigált adózott eredményt ért el.
Forrás: https://kuruc.info/r/2/225905/
Itt az eredeti sajtóközlemény:


Nekem nagyon amatőr és zavaros ez az egész.

Szerk: ez meg itt a nyolcadikai. Tiszta keimi.
 
  • Tetszik
Reactions: Bleroka and Pogány
Nem tudom, de ez nem hangzik jo hirnek az SK tervezett magyar oriasberuhazasa kapcsan:

Reuters: Power Play: Volkswagen abruptly pulls plug on South Korean battery makers.
 
Milyen véletlen, hogy a MÁV is most akar beszerezni mozdonyokat és a Simens is indult a tenderen :D
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby

A Székesfehérvári Törvényszék ugyanis március 11-én első fokon megállapította a vas- és acélipari társaság fizetésképtelenségét és elrendelte a felszámolását a fővárosi Atestor Anyagvizsgálat-Méréstechnika Kft. kezdeményezésére.

A cikk alapján már az mondom, hogy jobb lenne veszni hagyni, mert se füle, se farka. Nem is tudni mennyi az annyi. Ezt így nem lehet.
 

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium teljes anyagi támogatásából a Debreceni Hulladék Közszolgáltató Nonprofit Kft. 512 millió forint értékben vásárolta meg a négy járművet. Az Elektromega Kft. által gyártott járművek közül egy a megyeszékhelyen, a többi három pedig Berettyóújfaluban, Hajdúszoboszlón és Hajdúböszörményben fog munkába állni - írta az MTI.



61%-ban magyar :)
 

A Székesfehérvári Törvényszék ugyanis március 11-én első fokon megállapította a vas- és acélipari társaság fizetésképtelenségét és elrendelte a felszámolását a fővárosi Atestor Anyagvizsgálat-Méréstechnika Kft. kezdeményezésére.

A cikk alapján már az mondom, hogy jobb lenne veszni hagyni, mert se füle, se farka. Nem is tudni mennyi az annyi. Ezt így nem lehet.
Teljesen igazad van.Most kellene egy tiszta fehér lappal indulni.A pohár lehet félig üres ,másnak félig teli.