Magyarország ipara

A Kama3-nak is van szerintem ismertsége és nem feltétlen csak a lepukkant gépek vannak a palettájukon. Pl. Elektromos buszfejlesztésük is volt. Van modern közúti vontatójuk. És a terepes termékeik is ismertek.
Elektromos buszokkal foglalkozó cég van 3 magyarországon nem hiszem, hogy kéne egy 4 is. A Kamion/tehrautó érdekes lehet főleg, mert tudomásom szerint RÁBA futómű van bennük, de nem látom a piacát max a balkánon, de ha a Rábának sikerül behúzni a HX3 gyártást a honvédségnek akkor én inkább az MAN felé mennék, hogy aikor kész a honvédésgi rendeléssel akkor elkezdjen a civil piacra gyártani meddig nem jön egy újjabb HX3-rendelés. Persze ehhez az is kell, hogy a Honvédség a HX3-at válassza az alap teherautójának. De ez az évi 30 ezer db is érdekes én ebből szeméylkocsira tippelnék...
 
Elektromos buszokkal foglalkozó cég van 3 magyarországon nem hiszem, hogy kéne egy 4 is. A Kamion/tehrautó érdekes lehet főleg, mert tudomásom szerint RÁBA futómű van bennük, de nem látom a piacát max a balkánon, de ha a Rábának sikerül behúzni a HX3 gyártást a honvédségnek akkor én inkább az MAN felé mennék, hogy aikor kész a honvédésgi rendeléssel akkor elkezdjen a civil piacra gyártani meddig nem jön egy újjabb HX3-rendelés. Persze ehhez az is kell, hogy a Honvédség a HX3-at válassza az alap teherautójának. De ez az évi 30 ezer db is érdekes én ebből szeméylkocsira tippelnék...
Piacgazdaság van, nem kívánságműsor. Ha a Kama3 ide akar hozni kutatás-fejlesztést, és esetleg gyártást; az elől nem kell elszaladni, mert legalább tudásban és munkahelyben nyer a gazdaság. Itt nincs szó semmilyen állami megrendelésről, vagy jelentős szerepvállalásról. Az orosz cég, meg nyilván azért is hozza ide az elektromos fejlesztését, vagy annak egy részét, mert már van itthon ilyen bázis; fejlődik az akkumulátor gyártás is. Főleg ha RÁBA futómű van tényleg bennük. Ja és így EU belpiacos termék is lenne - de mint kész termék gyártás még elég feltételesen szerepel a cikkben is. Nem is kell azzal a résszel nagyon foglalkozni.
 
Piacgazdaság van, nem kívánságműsor. Ha a Kama3 ide akar hozni kutatás-fejlesztést, és esetleg gyártást; az elől nem kell elszaladni, mert legalább tudásban és munkahelyben nyer a gazdaság. Itt nincs szó semmilyen állami megrendelésről, vagy jelentős szerepvállalásról. Az orosz cég, meg nyilván azért is hozza ide az elektromos fejlesztését, vagy annak egy részét, mert már van itthon ilyen bázis; fejlődik az akkumulátor gyártás is. Főleg ha RÁBA futómű van tényleg bennük. Ja és így EU belpiacos termék is lenne - de mint kész termék gyártás még elég feltételesen szerepel a cikkben is. Nem is kell azzal a résszel nagyon foglalkozni.
Szerintem kb a Tatra vetélytársa lehet majd kb ha a teherautó/kamion gyártást akarják idehozni...
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Hát ilyen számok mellet nem hiszem, hogy buszról vagy nehéz teherautóról lenne szó!
"Legkorábban 2025-től állíthatnak itt elő az induláskor évi mintegy 32 ezer elektromos járművet."


 
Hát ilyen számok mellet nem hiszem, hogy buszról vagy nehéz teherautóról lenne szó!
"Legkorábban 2025-től állíthatnak itt elő az induláskor évi mintegy 32 ezer elektromos járművet."


A Kamaz nemrég mutatta be ezt is (Kama-1 törpe villanyautó).
 
Lehet hogy pont erről, ilyenről lenne szó!
Kérdés, hogy egy esetleges Ukrajnába való orosz bevonulás esetén, milyen jövője lenne egy ilyen üzletnek?
Azt gondolom, hogy ez kizárólag a célországon (= rajtunk) kéne, hogy múljon.
Őszintén remélem, hogy nem pofázik bele ebbe semmilyen EP képviselő, csak hogy a 15 perc hírnév meglegyen :mad:
 
Azt gondolom, hogy ez kizárólag a célországon (= rajtunk) kéne, hogy múljon.
Őszintén remélem, hogy nem pofázik bele ebbe semmilyen EP képviselő, csak hogy a 15 perc hírnév meglegyen :mad:
Nem hiszem, hogy ez EP képviselő szinten lenne megfúrva!
Ha lesz orosz bevonulás Ukrajnába, lesznek kemény szankciók is. És erről legfelsőbb szinten fognak dönteni.
És mivel a kapcsolatunk jónak mondható Oroszországgal, az minket ismét elég érzékenyen fog érinteni.
 
Hát ilyen számok mellet nem hiszem, hogy buszról vagy nehéz teherautóról lenne szó!
"Legkorábban 2025-től állíthatnak itt elő az induláskor évi mintegy 32 ezer elektromos járművet."



To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Imádom
Reactions: Kim Philby
Amúgy szerintem személyautó gyártást hozná mo-ra a kamaz évi 30 ezer darabszámmal nem hinném, hogy bármi más lenne
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Elektromos buszokkal foglalkozó cég van 3 magyarországon nem hiszem, hogy kéne egy 4 is. A Kamion/tehrautó érdekes lehet főleg, mert tudomásom szerint RÁBA futómű van bennük, de nem látom a piacát max a balkánon, de ha a Rábának sikerül behúzni a HX3 gyártást a honvédségnek akkor én inkább az MAN felé mennék, hogy aikor kész a honvédésgi rendeléssel akkor elkezdjen a civil piacra gyártani meddig nem jön egy újjabb HX3-rendelés. Persze ehhez az is kell, hogy a Honvédség a HX3-at válassza az alap teherautójának. De ez az évi 30 ezer db is érdekes én ebből szeméylkocsira tippelnék...
A RÁBA és a KAMAZ korábbi kapcsolatairól