Magyarország ipara

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Azzurro

Well-Known Member
2018. november 25.
1 948
5 080
113
AZ ÜGYRE RÁLÁTÓ FORRÁSAINK SZERINT A DUNAFERR NEMZETKÖZI SZEREPLŐNEK TÖRTÉNŐ ELADÁSÁT KÉSZÍTI ELŐ A KORMÁNY,

vagyis hosszabb távú megoldást igyekszik találni az állam, aktív szerepvállalással, de a tervek szerint az állam nem tulajdonosi szerepkört töltene be. Helyi információink alapján a múlt héten a Vasmű téren tettek látogatást a Liberty Steel emberei, ami azt valószínűsíti, hogy a vevő is ez a cég lehetne
Az orosz-ukrán befektetőt indiaival helyettesítjük. Aztán ha bármikor racionalizálni, költséget csökkenteni akar a Liberty akkor a legszarabb műszaki állapotú üzemét, a Dunaferr-t fogja először bezárni a sok gyáregysége közül. Több értelme lett volna a magyar állami tulajdonnak.
 

kacsacsor

Well-Known Member
2015. március 15.
16 337
20 785
113
államosítani kellett volna
Mert az úgy megy csak röptiben, a qrvára jogállami EU-ban.
2 éve nincs mérlege a Dunaferrnek a tisztázatlan tulajdonosi viszonyok miatt. Ez tette lehetővé, hogy most felszámolás alá vonják és csődbiztost állítsanak az élére, akárki is a tulajdonos.
A Liberty Steel tavaly óta keringőzik körülötte, de nem lépett amíg a helyzet nem lesz megoldható, az ő szempontjából. A magyar kormány nyilvánvalóan ott van a háttérben tavaly óta.
Gondolom a csődbiztos el fogja adni nekik a Dunaferrt, így birtokon belül lesznek. A mostani tulajok megkapják az árat - ha eldöntötték egymás között ki mennyire tulaj - aztán majd perelnek, hogy kótyavetye volt, nekik 10x annyi jár. Ezzel el lehet játszani pár évig, de a Dunaferr ettől nyugodtan termelhet majd.
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0

kacsacsor

Well-Known Member
2015. március 15.
16 337
20 785
113
Az orosz-ukrán befektetőt indiaival helyettesítjük. Aztán ha bármikor racionalizálni, költséget csökkenteni akar a Liberty akkor a legszarabb műszaki állapotú üzemét, a Dunaferr-t fogja először bezárni a sok gyáregysége közül. Több értelme lett volna a magyar állami tulajdonnak.
A Liberty Steel brit-indiai. Természetesen azt fogja tenni amit írsz, ha a körülmények úgy hozzák. Bármely más tulajdonos is ezt tenné.
Az meg nem véletlen, hogy az acélgyártás és PIAC kiszolgálása ma már nagy nemzetközi konzorciumok kezében van. A Dunaferr önállóan nem rúg labdába hosszabb távon. Csak egy állami pénznyelő lett volna.
 
T

Törölt tag 1711

Guest
Ne legyen igazam de úgy érzem, hogy ez csak decemberre - januárra lesz megoldás.. valószínűleg nem kis pénzt nyertek azon a szénen a bársonyszékbenülők.

Márciusig áll a román irányú kokszszállítás, de már nekik is problémáik voltak nyáron olyan szintén lerabolták a németek a kelet-európai piacot.
 
  • Tetszik
Reactions: vilmoci

ZRÍNYI 20!026

Well-Known Member
2017. szeptember 20.
2 136
4 209
113
És ehhez kapcsolódóan egy kis történelem:

 

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
23 832
47 148
113
  • Tetszik
Reactions: megazez and Shadow

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
39 711
76 735
113
Szijjártó Péter facebook: "Megvannak a idei év végleges beruházási statisztikái. Ezek alapján az idei esztendőben is (2019 és 2021 után már harmadszor) Koreából érkezett a legtöbb beruházás Magyarországra. A koreai vállalatok összesen 1000 milliárd forintnyi beruházást indítanak el az idei esztendőben. Ezek döntő többsége az elektromos autóiparban jön létre. Ezeknek a koreai beruházásoknak köszönhetően Magyarország az elektromos autóipari átállás Európa-bajnoka. A W-Scope Nyíregyházán, a Volta Energy Tatabányán, a Shinheung Monoron és a NEO TPS pedig Bátonyterenyén gyárt eszközöket és alkatrészeket az autóipar jövőjét meghatározó elektromos akkumulátorokhoz."
 

Kurfürst

Well-Known Member
2017. szeptember 14.
5 068
16 280
113

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
11 217
30 266
113
A koreaiak a kínaiakkal szemben a történelem jó oldalán vannak, nem tudom hogyan tudsz egyenlőségjelet rakni a kettő közé!
kim-jong-un-serious.gif