"2015 december 29-én 10 óra 17 perckor, 75 év szolgálat után, a Dunai Repülőgépgyár ZRt (Dunai Repülőgépgyár 1941-1950, Pestvidéki Gépgyár 1952-1992, DR ZRt 1992-2016) a részvényesek döntése alapján elvileg megszűnt létezni. Végelszámolására 2016 január 01-től a Dunai Repülőgépgyár Magyarország Kft felügyelete alatt kerül sor."
Forrás:
https://www.facebook.com/aranysas/photos/a.165166463538466.53683.136013586453754/975342539187517/?type=3&theater
Kacsanak tunika hir, sem cegjegyzekben , sem semilyen hirforra's nem erositi meg a infot. Tovabba a Duna Repulogepgyar fo tulajdonosa QUATTRO-TEAM Befektetési és Fejlesztés KFT. sem mutatt negativ dolgokat.<blockquote rel="Terminator">"2015 december 29-én 10 óra 17 perckor, 75 év szolgálat után, a Dunai Repülőgépgyár ZRt (Dunai Repülőgépgyár 1941-1950, Pestvidéki Gépgyár 1952-1992, DR ZRt 1992-2016) a részvényesek döntése alapján elvileg megszűnt létezni. Végelszámolására 2016 január 01-től a Dunai Repülőgépgyár Magyarország Kft felügyelete alatt kerül sor."
Forrás:
https://www.facebook.com/aranysas/photos/a.165166463538466.53683.136013586453754/975342539187517/?type=3&theater
Kacsanak tunika hir, sem cegjegyzekben , sem semilyen hirforra's nem erositi meg a infot. Tovabba a Duna Repulogepgyar fo tulajdonosa QUATTRO-TEAM Befektetési és Fejlesztés KFT. sem mutatt negativ dolgokat.Bar tudom hogy nem ipar, de ujra lenne tengeri kikotonk az jelentos ipari es strategia elonyokkel jarna.
Nagyon hülye kérdés, ha megkérdem, hogy miért is jó Magyarországnak, ha egy külföldi kikötőbe befektet?
Ez egy érdekes " hogy kellet volna nálunk csinálni" cikk, szerintem:
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2016/02/08/lengyelorszag_az_uj_buszgyarto_nagyhatalom/
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..