Erre azért ne vegyél mérget...
Ne legyen illúziód afelől, hogy manapság ne tudnának az autógyárak egymillió+ kilométerre és 50+ évre autókat gyártani.
Az elsőe bizonyíték a kamionok és buszok kilométer teljesítőképessége, az utóbbira meg az oldtimer autók...
Nyilvánvaló oka van annak, hogy ettől azért kevesebbet bírnak a mai autók. /lásd Merci, Ford stb. furgonok látványos rohadása még tíz éven belül./
Eközben - már nyugdíjas - kollégám tavaly egy még gyári fényezésű Ford Taunust újított fel OT vizsgára, amit nem kellett lakatolni...
Elfelejtette volna azóta a Ford, hogyan kell rozsdaálló autókat készíteni!?
A gyárak nyilvánvalóan az
új autókat vásárlókat szolgálják ki, az ő igényeiket, elvárásaikat kell tudniuk kiszolgálni.
Ha a második, harmadik tulajnál, meg 10 éven túl is megbízható egy egy autó, az bónusz.
Szóval elektromos autó.
Ne higgyük már el, hogy anno a Hajdú meg a Foron tudott gyártani évtizedekig üzemképes fehérárut ( a Foron mélyhűtőnk 29 éves, 7 éve egy hétig állt a pincében az árvízi szennylében, majd egy alapos fertőtlenítés után vállat vonva egyszerűen bekapcsolta a szakember ismerősünk, mai napig tökéletesen és csendesen működik, javítva még nem volt!), ma meg 5 évet nem bír ki egy AEG, Bosch stb.!?
Könnyesre röhögte magát az eladó, amikor mondtam neki, hogy olyan mosógép kéne, ami évekig napi több mosást kibír, mindennap használva (Apám urosztómás)
Nyugodj meg, kitartó fejlesztéssel elfogják érni, hogy az elektromos autó is 6-7 évig, meg 3-400000 km-ig tökéletesen megbízható lesz, utána meg akár egyszerűen gazdasági totálkár. (Lásd még kettőstömegű lendkerék, befecskendező rendszer stb.)
Ja! Szerintem.