Magyarország ipara

20171121europa-legvonzobb-logisztikai-helyszinei-hoterkep.jpg


A legvonzóbb logisztikai térségek.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Betonva

Betonvas-gyár stratégiai üzem... Nájsz dzsáb. És itt fognak ötvözött nemesacélt gyártani, amikor csak Kínában 90millió tonna felesleges kapacitás van + rendkívül szennyezō. Autóipari beszállító bajosan lehet egy Tier-kaliberű cégnél, a többi iparág meg vastagon ellátott eddig is. Nem emlékszem arra, hogy nemesíthetō acélt nem tudtam volna szerezni..

Vagy én vagyok a hülye

Hali!
Én nem értek az acélgyártáshoz, de a gyöngyösi VAMAV kitérőgyárban mondták hogy sokáig Diósgyőr készítette számukra a kitérők középrészét adó ötvözött öntvényt, aztán mikor a a kilencvenes évek végén bezárták a részleget azóta egy spanyol öntödéből veszik mert a voestalpin sem tudja magának legyártani, pedig 100+ éve sínt gyárt. (a 'VA" a kitérő gyár nevében a VoestAlpinból jön, a másik fele meg a MÁV-ból, klassz ki gyár, exportálnak is, akaár Indiába is)
 
  • Tetszik
Reactions: marton
A benzin/gázolaj biztosan emelkedni fog, 2 éves csúcson van az olajár... A pékek menetrendszerűen emelnek minden januárban, hol ez az ok hol az, de a kereslet kínálat a termékek nagy részének úgyis belövi az árát. Kapsz pizzát nyugat Mo-n 800-1000ft közötti áron, meg 1800-2000-ért is és nem volt minőségi különbség köztük pl.
Amúgy ha már árak, a napokban sírta el a feleségem barátnője hogy már bizony 60ft a tojás. Kérdeztem tőle mennyit szokott venni egy hónapban, azt mondta havi 20 db is elfogy nekik. Elmondása szerint eddig 50-55ft-ért vette. De az árak több összetevősek, kinek mi az igénye. Valaki +200000ft -ért vesz mobiltelefont hitelre pedig csak építőipari segédmunkás. Nekem maximum talán 100 ft az amit megér egy új telefon, nagyon maximum. Valaki a 150 ft-os kenyeret kedveli, míg más a 800 ft-osat. Szóval ízlések és pofonok.
 
Hali!
Én nem értek az acélgyártáshoz, de a gyöngyösi VAMAV kitérőgyárban mondták hogy sokáig Diósgyőr készítette számukra a kitérők középrészét adó ötvözött öntvényt, aztán mikor a a kilencvenes évek végén bezárták a részleget azóta egy spanyol öntödéből veszik mert a voestalpin sem tudja magának legyártani, pedig 100+ éve sínt gyárt. (a 'VA" a kitérő gyár nevében a VoestAlpinból jön, a másik fele meg a MÁV-ból, klassz ki gyár, exportálnak is, akaár Indiába is)
Egy kitérōhöz a Hatfield-acélt 80 éve is legyártották SM-el, szóval ez még semmit nem jelent.

Manapság a minōségi acélgyártás az LD-konverterrel vagy ívfényes kemencével kezdōdik a folyamatos öntéssel folytatódik, majd vagy AIM vagy VIR/VAR tartozik amihez, majd minimum quattro hengersort raknak vagy egy pöpec kovácssort vagy sajtolóüzemet, hōkezelōkemencékkel és az egészhez egy nagyon komoly szabályzó/analitikai aparátust ÉS SZAKTUDÁST. Ha ebbōl valami hiányzik, felesleges belekezdeni...
 
Egy kitérōhöz a Hatfield-acélt 80 éve is legyártották SM-el, szóval ez még semmit nem jelent.

Manapság a minōségi acélgyártás az LD-konverterrel vagy ívfényes kemencével kezdōdik a folyamatos öntéssel folytatódik, majd vagy AIM vagy VIR/VAR tartozik amihez, majd minimum quattro hengersort raknak vagy egy pöpec kovácssort vagy sajtolóüzemet, hōkezelōkemencékkel és az egészhez egy nagyon komoly szabályzó/analitikai aparátust ÉS SZAKTUDÁST. Ha ebbōl valami hiányzik, felesleges belekezdeni...
Szaktudás az még van itthon. Ami nincs, az a jó helyre rakott tőke.
Nem a gyártás a kunszt. Piac honnan lesz hozzá??? Nem elég lenne a Dunaferr?
Én se értem, miért akarja megmenteni az állam. Ha nem indítja újra a céget és rak bele 10 milliárdokat, akkor kár kiemeltté nyilvánítani. Az eximbank bukója már nem jön ki nullára. Hacsak át nem veszi az ország legügyesebb gázszerelője, vagy valaki gyorsan.