Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
<blockquote rel="marton">Új, Rába-Renault jármű.
magyar tűzoltóautó, Renault-alapokon..."
Ezekre a kérdésekre értelem szerűen nem adok választ.Azért határozottan feltenném a kérdést a bírálathoz,hogy melyik HÖT-nél vagy ÖT-nél vagy? Esetleg honnan hallottad az infókat?
Ezekkel teljesen egyet értek!A Renault maga tényleg hulladék és balf*sz megoldások tömény mennyisége. Rengeteg tervezési és kivitelezési hibát találtak és jeleztek a tűzoltók,ez nem hiszem,hogy a Renault hibája lenne,maga a jármű nem rossz,bár picit gyenge. A felépítményt a HEROS intézi,ők is b*sszák el,de úgy rendesen...
A megkenést a BM-nél kell keresni,gondolom minisztériumi szinten. Igen a Rosenbaueres Mercedesek jó,de láttam már azokat is szivárogni..stb. Van belőlük rosszabb,a Heros-os.
Ezt ma már nem szabadna összehasonlítási alapnak venni, függetlenül attól, hogy milyen számban vannak még mindig IFÁK.DE! A Renaultok még mindig jobbak,mint az IFÁK és más elődjeik!!!
A Rosenbauerrel megkezdett együttműködés jelentené szerintem a megfelelő irányt (KOK fecsi), itt lehetne megfelelően előrelépni.Ne feledjük,hogy kooperációs tervezés volt, alapoknak jó lehet a Renault, viszont ha ugyanolyan sz*r is marad,akkor is itthon gyártják ami előny. Ha azonban a RÁBA komolyan gondolja és akár benézne néhány közeli ország piacára, akkor elkezd kommunikálni a tűzoltókkal és annak megfelelően módosít, de lehet,hogy kész járművet kéne kínálnia a minőségért, vagy a Rosenbauerrel összedolgozni, egyik sem elképzelhetetlen, csak a lényeg annyi,hogy legyen itthon piaca.
Tudom ismerem a málházásukat. A kényelmetlen kategória az IVECO, attól lejjebb van a Renult-Heros.A tűzoltóautók jelenleg olyan állapotban vannak a HÖT-öknél,hogy a riasztást le tudják kezelni, megnyugodhatsz nem esnek szét útközben és vizet meg felszerelést is visznek, a feladatot eltudják látni,csak a tűzoltóknak kényelmetlen.
Ennél bemutatkozáskor miért takarták le a RÁBA jelzését?Örülhetünk a RÁBÁnak,mert fejlődés, viszont ez a RÁBA nagy médiafigyelmet kapott,míg az M16-os testvére, aki Miskolcon van, aligha.
A RÁBA saját részleg a legjobb lehetőség, sajnos jelenleg erre nincs esély a zárt piac miatt. A Magyar ipar is ezt kívánná meg. A RÁBA tudna megfelelő minőségben gyártani, amennyiben lenne rá kereslet.Végezetül,jó lenne ha a RÁBA komolyan gondolná és esetleg néhány szomszédos országba is eltudnánk adni. De ahhoz fejlettebb HEROS kéne, vagy a RÁBÁnak erre egy saját részleg, egyik sem kivitelezhetetlen, a másik kérdés nálam az,hogy a RÁBA megengedheti-e magának a presztízs veszteséget,hogy a tűzoltóautójuk egy hulladék...
A RÁBÁ-t nem írom le, viszont hazai igényekre nincs szükség a Renault-ra. RÁBA jármű, licenc motorral; saját vagy Rosenbauer felépítménnyel ideális lenne Magyarország számára minden szempontból. A Heros tulajdonképpen mintha egy holding cég lenne a hasznot legalábbis ott fölözik le tisztességgel. Ehhez társul még a monopolizált karbantartási és javítási piac. Nem csak a fecsikre, hanem pl. a légzőkre is érvényes sajnos! Mindezt elfogadhatatlan határidőkkel. Erre az országunknak nincs szüksége, de pénze még kevésbé.Én nem nézném és nem írnám le a RÁBÁT, de a Renaultot sem, mert az a szar mégis rengeteg tűzoltótautót,teherautót,személyautót gyárt nem is kis mennyiségben és valamiért veszik is őket...
Végezetül,jó lenne ha a RÁBA komolyan gondolná és esetleg néhány szomszédos országba is eltudnánk adni.
csak a szokásos netesokoskodás
Bocsánat nagymester nem tudtam, hogy a Renault járműveket magyar cég készíti. Én tudatlanul azt hittem, hogy ilyen eljárással zárják ki a RÁBÁ-t (is) a piacról. :SEz most mit is bizonyít , azt hogy "kizárták" a Scania a közbeszerzésből ? Ahogy más EU-s országokba szokás. A szívem szakadt meg..... Képzeld így szokták , a saját hazai gyártású jármű műszaki paramétereit rakják be , ez bevált szokás Franciáknál , Németeknél, Lengyeleknél és végre Magyarországon is.