Milyen járműveket soroltam fel még?De mi a fasznak nekünk HSR ha a 160.at se tudjuk 10 éve kizzadni az 1-es vonalon kívül ?
Milyen másik olyan bajban lévő mozdony és motorvonat gyártót tudsz még felsorolni, amelyiket hazai befektetői csoport megvehetne?
Na és ki áll a Talgo megvétele mögött? Igen....Hernádi.
Együtt vizsgálja az Alstom és a Mol, hogyan lehetne a hidrogéntechnoló...
A két vállalat szándéknyilatkozatot írt erről alá.iho.hu
Lehet, hogy az Alstommal rájöttek, hogy ez még hasznos is lehet.
Múltkor betettem már neked, hogy szerelvény prototípusoknál járnak.Rajzasztalon kívül létezik az a csoda ?
A másik opció, hogy a Siemens vagy a Stadler talicskázná ki a pénzt. Válassz!Kitalicskázni a pénzt a NER-nek
Közben pedig ettől még talicskáznák a pénzt kifelé, nem?Csak így meg nincs értelme megvenni a talgot kiírsz egy tendert és kikötöd, hogy a járműveket Magyarországon kell legyártani/összelegózni
Ahol nagy pénz van, ott talicska is akad!
Megintcsak úgy állsz a dologhoz, mint egy 18 éves lánglelkű világmegváltó.Na látod ez a kurva nagy baj... a társadalom mobolitása szempontjából kurva fontos vasút fejlesztése attól függ, hogy a NER mennyit tud lopni belőle....
Annak a pénznek azonnal fel tudnék sorolni 4-5 másik társadalmi célt, amire fel lehetne használni.
Nyilván mindenképpen lesznek beszerzések, meg vasúti fejlesztések, de ez nagyjából az útkátyúzás szellemiségének szintjén mozogna, miközben már alapig kellene visszabontani azt a nyomorult utat, és az egészet újjáépíteni.
Erre meg máshogy nem lehet pénzt és akaratot összetrombitálni. Egyelőre nincs is bevonva a felvásárlásba más, csak privát pénz.
Jelenleg úgy néz ki (szigorúan kívülről), hogy egy létrejövő Talgo üzlet minden irányban egy WIN-WIN helyzetet jelentene. Nyilván ellenzéki politikusoknak és Vectron fanatikusoknak nehéz ehhez jót képet vágni.