Nem tudom honnan gondolod, hogy a gyártási költségek tízszeres vagy ötszörös árán értékesítik az autókat. Altalaban egyszámjegyű % a nyereség autónként. Kivéve a luxuskategória.
Az Unió milliárd eurós bírságokat szabott ki rájuk, erőltetett egy észszerűtlenül ütemezett elektromos átállást Ezáltal újabb milliárd eurós mentek a gyorsított fejlesztési költségekre, a gyartósorok átépítésére, új beszállítói hálózatra, megtámogattuk Koreát és Kínát milliárd eurókkal, mert az akksit onnan vettük,meuropai kapacitás nem volt.
Eközben mivel erre koncentráltak, lemaradtak az okosautó szoftverfejlesztésben, így most ezt is amerikai cégektől szerzik be, újra milliárdokkal megtámogatva a külföldet. Ezek a pénzek régen Európán belül maradtak.
Ma ennek az az eredménye,ahogy brutális költségmegtakarításokat kell végrehajtani. Annyi öröm van az ürömben, hogy belga, német, nyugati gyartóegysegeket építenek le, gyárakat zárnak be először. Ami komoly pofon lesz a helyieknek, hisz végtére ezt az Uniós politikai elitet ők tartják hatalomban. A VW a szászországi gyáezárásokat csak hétfőn a vasárnapi választás után merte nyilvánosságra hozni. Így is 12%-on végzett a három szövetségi kormanypárt együtt,
Ha az utolsó utáni lábat a kínai nyereséget, amiből az öncsonkítás mellett finanszírozzák a felszinen maradást, is levágja a dillettáns brüsszeli pc litika, akkor marad a Ford-Detroit sorsa Europára,
És új pillért jó lenne, de mi?? Mindenben hátul kullogunk a világpiqcon, Nem látok kitörési pontot, főoeg egy európai háború mellett, ahová szintén százmilliárd eurok kerülnek.