Magyarország ipara

Nem rég lakásfelújítás csináltam és rájöttem hogy milyen sok hazai cég kínál jó és esztétikus olcsó termékeket, szeretném nektek is egy párat ajánlani és buzdítani a vásárlásukra. Igaz az asszonnyal kelet néha küzdeni de kompromisszum lett a vége.

Csaptelepeket a Mofém -től vettem.
http://www.mofem.hu

Festéket a Trilaktól, Héra festékeket.
http://www.trilak.hu/home

Burkoló lapokat a Zalakeremiától
http://www.zalakeramia.hu

Villany bojlert a Hajdútól
http://www.hajdurt.hu

Alföldi szaniterek
http://www.alfoldi.hu

Kandalót a Wamslertől
http://wamsler.hu/rolunk/

Radiátorokat a Dunaferrtől
http://www.dla.hu

Világítótesteket Szarvasi fémiparitól
http://www.vasipari.hu/index.php?p=rolunk
 
Sok bal liberó gyökér sípolt ezért a világoskék színért, hogy ez a Tarlós kék! De szerintem sokkal jobban néz ki mint a sötétkék!
 
Nekem sincs bajom ezzel a kékkel. Ezek mindenért visítanak(náluk nem volt ilyen gond, hiszen új buszt sem helyeztek üzembe évtizedekig). Nem beszélve arról, hogy nekem is volt már sötét és világos autóm is. Egy meleg nyári napon a világosabb autómban később kellett klímát kapcsonom, tehát ennyi busznál, ha csak a nyarat, ha csak fél-egy órát tolják ki a klíma bekapcsolását, többszáz liter gázolaj megspórolható.
 
Sok bal liberó gyökér sípolt ezért a világoskék színért, hogy ez a Tarlós kék! De szerintem sokkal jobban néz ki mint a sötétkék!

Én Vitézi-kéknek hívom, és szerintem a ferde hajlamait látjuk felszínre törni ezzel.
Nekem a királykék, ezürt összeállítás tetszik, amilyen a 200-as széria is volt.
 
Idézet a cikkből:
"...másrészt pedig az exportnövekedés mellett a beinduló buszgyártás volt a bővülés alapja..."

Tudtommal ez az a dolog, amivel pont nem nagyon tud a hazai járműgyártással foglalkozó társadalom mit kezdeni. Eddig ugyanis a "Rába" buszok Lengyelországban készültek, a Rába csak forgalmazza őket, a ténylegesen buszt készítő hazai cégek (MABI, Ikarus, Credo) kárára... :( Remélem ez változni fog.
Más.
Írtam már, hogy szerintem ezt a Renault-Rába-ZF-stb. házasságot, mely a tűzoltójárműn létrejött tovább kéne gondolni (remélem már meg is tették). 1-2 napos hír, hogy az állam visszavett még egy szemétszállítással foglalkozó céget. Ide is lehetne adni ezekből a gépekből, szemétszállító felépítménnyel. Sok-sok pénz megmaradna az országban, és ha már van egy nem 4x4-es egyszerűbb Rába alváz (ZF-váltó, kabin külseje Renault, belseje Rába), akkor abból mehetne civil felhasználásra is,,, ha évente felszippantana a civilszfére 1-2 tucattal, az is pénz(és referencia). Fő profil/piac persze : Tűzoltók, BV, Autópályakezelő, Erdészetek, meg úgy is van még más állami cég, aminek teherautó kell, csak nem jut eszembe.
 
Pár új Ikarus busz a BKV-nál:
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2014/05/15/uj_budapesti_busz_meno/
 
Igazság szerint a BV-nek inkább furgonok kellenének. De rengeteg platformot lehetne kidolgozni. Mindenképpen állami segítség kéne (megrendelés) amely után lehetne nyitni a szabadpiacra.
 
Ahogy Én átolvastam ez az első Magyar fejlesztésű 3d nyomtatója , nem igazán biztos , lehet csak írják ezt is Bay Zoltán Kht támogatta vagy az Ővé.
http://www.creshape.com/
 
Nem éppen ipar, de előbb, utóbb a részévé is válhat.

http://www.ma.hu/tudomany/212401/Vilagmasodik_a_magyar_pokerrobot?place=srss
 
hát meg mondjul Iphone ra se megy rá :D de persze , meg ha nincs rajta két kinai mikrochip , de legalább anélkül már védet :D :D
 
Egy kicsit az utóbbi évek siker beruházásairól:
http://alfahir.hu/az_eltapsolt_milliardok_orszaga

(Gondolkoztam hova rakjam, de ez nagy részt építő ipar)